Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digg å kunne 'tallica sanger på et instrument ja. Selv spiller spiller jeg piano, og kan en god del sanger. Spiller ikke sånn "classic opplegg etter noter", men på gehør og sånt. Rett og slett herlig og kunne.

 

Forresten noen som vet om det finnes karoke-versjoner av 'tallicasangene noen plasser :p? Altså originalutgivelsene uten vokal... ikke sånne fake'e greier.

Lenke til kommentar

Ja, tenkte på det like etter jeg posta. Sjekka ut, og det er ikke så mange sangene, dog de hørtes "originale" ut - men kvaliteten er så som så. Haddde vært fint om det fantes noe skikkelig greier... sikkert noen som har mekk'a det noen plass vetts. Noen som har peil?

Lenke til kommentar

Sjekk på GuitarBT.com (link). Det er ikke originalinnspillinger, men sjekk ut de som er lagd av "Dxjaymz", han er ganske flink.

 

edit: det er åpenbart uten gitar da, så det blir kanskje litt dumt hvis du bare skal synge til

 

 

edit2: du kan jo også sjekke ut Metal Militia - An instrumental salute to Metallica, eller Rock Hero - A salute to Metallica på Spotify hvis du har det.

Endret av raid2
Lenke til kommentar

@raid2 Nice, takker :wee: Kom på nå at det går ann å synge på "Guitar Hero: Metallica" også. Ha'kke det selv, men må virkelig få prøvd det en gang.

 

Noen som har peil om det blir nå merchandise-salg på tirsdag? ...Men det er kanskje litt vel mye å be om :p

Lenke til kommentar
Digg å kunne 'tallica sanger på et instrument ja. Selv spiller spiller jeg piano, og kan en god del sanger.

 

Jeg droppet innom denne tråden for å se om det er mer info om det nye albumet (håper det ikke bare er rykter?), og når jeg leste det der så jeg for meg en klassisk opptreden med stor sal, alle i dress, stort, ensomt piano på scenen og hele pakken. Du går inn, bukker, setter deg ned og begynner å spille Disposable Heroes... grøss... :p

Lenke til kommentar

Er nok ikke bare rykter nei. Etter hva jeg har hørt skal de ha en 6måneders pause etter sommeren(usikker på hvor lenge, noe sånt iallefall)før de skal begynne å jobbe på den nye plata i et år eller noe. Regner med de tar en liten turne midt under plateinnspillinga også. slutten av 2011 starten 2012 tror jeg vi kan forvente oss nye magiske toner!!!!

Hvor sto du da?

Endret av robbsi
Lenke til kommentar
Digg å kunne 'tallica sanger på et instrument ja. Selv spiller spiller jeg piano, og kan en god del sanger.

Jeg droppet innom denne tråden for å se om det er mer info om det nye albumet (håper det ikke bare er rykter?), og når jeg leste det der så jeg for meg en klassisk opptreden med stor sal, alle i dress, stort, ensomt piano på scenen og hele pakken. Du går inn, bukker, setter deg ned og begynner å spille Disposable Heroes... grøss... :p

hahaha, Disposable Heroes på piano, ja nei det hadd vært noe det :!:

 

Går for det meste i Fade To Black, Call of Ktulu, One... + puppets og bells som faktisk funker ganske så bra også.

Lenke til kommentar

Er nok ikke bare rykter nei. Etter hva jeg har hørt skal de ha en 6måneders pause etter sommeren(usikker på hvor lenge, noe sånt iallefall)før de skal begynne å jobbe på den nye plata i et år eller noe.

 

De skal ha en 2 måneders pause, før de setter igang i september med konserter i Australia og Japan til ut november.

Lenke til kommentar

Sånn er ståa: Etter Japan og Australia-touren så skal de ta "most of the year off", lurer på om de da tenker på resten av 2010 eller 2011. Uansett, de skal begynne å skrive nye sanger (de har mange ideer allerede, fra Tuning room) selv om de har "fri". Så håper de å gå i studio til sommeren. Det skal uansett ikke ta like lang tid som sist, fordi de nå har blitt bedre kjent med Rick Rubin.

Lenke til kommentar

Så en type "sick of the studio"-tour er sikkert først aktuelt i første halvdel av 2012... ugh, det er lenge ass :huh:

 

------

 

Men så var det de derre ryktene om en special-tour med konserter kun på spesielle steder etc., muligens på vårparten neste år... satser på det vi.

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...