tjotr Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hele 81.000 på konserten i går gitt! Det er mye folk det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Åååh. Jeg skulle ønske jeg kunne komme meg til Oslo på tirsdag.. Har ingen å bo hos og har definitivt ikke råd til hotell. Vil konserten komme på DVD også? Den burde jo det, iom. at de skal filme den uansett. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kan ikke skjønne annet enn at det kommer DVD + CD fra den konserten. Finner ikke noe info om det på nettet, men det bør da ordne seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Må være veldig kjipt å stå helt bakerst, da. Ikke se storskjermene engang. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Sitter helt alene i huset i de sene nattetimer og lærer meg Nothing Else Matters på bass. Det er hva jeg kaller chill. Den er ikke så vanskelig, har bare aldri giddet å lære meg den. Man må jo starte en plass da Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har begynt å lære meg mange sanger jeg og! Begnyte å spille når jeg var 8-10 år, og har ikke spilt siste året! Utrolig hvor mye jeg har glemt. Hvordan er gitaren stemt på One? E-A-D-G-B-E ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ja, det er vel normal tuning på One (altså EADGBE som du sa) Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Digg å kunne 'tallica sanger på et instrument ja. Selv spiller spiller jeg piano, og kan en god del sanger. Spiller ikke sånn "classic opplegg etter noter", men på gehør og sånt. Rett og slett herlig og kunne. Forresten noen som vet om det finnes karoke-versjoner av 'tallicasangene noen plasser ? Altså originalutgivelsene uten vokal... ikke sånne fake'e greier. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ville bare søkt etter det på YouTube og sett om det er "ekte". Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ja, tenkte på det like etter jeg posta. Sjekka ut, og det er ikke så mange sangene, dog de hørtes "originale" ut - men kvaliteten er så som så. Haddde vært fint om det fantes noe skikkelig greier... sikkert noen som har mekk'a det noen plass vetts. Noen som har peil? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Sjekk på GuitarBT.com (link). Det er ikke originalinnspillinger, men sjekk ut de som er lagd av "Dxjaymz", han er ganske flink. edit: det er åpenbart uten gitar da, så det blir kanskje litt dumt hvis du bare skal synge til edit2: du kan jo også sjekke ut Metal Militia - An instrumental salute to Metallica, eller Rock Hero - A salute to Metallica på Spotify hvis du har det. Endret 17. juni 2010 av raid2 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 @raid2 Nice, takker Kom på nå at det går ann å synge på "Guitar Hero: Metallica" også. Ha'kke det selv, men må virkelig få prøvd det en gang. Noen som har peil om det blir nå merchandise-salg på tirsdag? ...Men det er kanskje litt vel mye å be om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Hele 81.000 på konserten i går gitt! Det er mye folk det http://dashboard.metallica.com/ivergence/image/06jun1610_pic29.jpg http://dashboard.metallica.com/ivergence/image/06jun1610_pic34.jpg I was there Endret 19. juni 2010 av Slettet+alsdf Fjernet img-quote Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Digg å kunne 'tallica sanger på et instrument ja. Selv spiller spiller jeg piano, og kan en god del sanger. Jeg droppet innom denne tråden for å se om det er mer info om det nye albumet (håper det ikke bare er rykter?), og når jeg leste det der så jeg for meg en klassisk opptreden med stor sal, alle i dress, stort, ensomt piano på scenen og hele pakken. Du går inn, bukker, setter deg ned og begynner å spille Disposable Heroes... grøss... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Haha Håper for all del ikke det bare er rykter... Får ikke nok av Metallica... Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Er nok ikke bare rykter nei. Etter hva jeg har hørt skal de ha en 6måneders pause etter sommeren(usikker på hvor lenge, noe sånt iallefall)før de skal begynne å jobbe på den nye plata i et år eller noe. Regner med de tar en liten turne midt under plateinnspillinga også. slutten av 2011 starten 2012 tror jeg vi kan forvente oss nye magiske toner!!!! Hele 81.000 på konserten i går gitt! Det er mye folk det http://dashboard.metallica.com/ivergence/image/06jun1610_pic29.jpg http://dashboard.metallica.com/ivergence/image/06jun1610_pic34.jpg I was there Hvor sto du da? Endret 19. juni 2010 av robbsi Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Digg å kunne 'tallica sanger på et instrument ja. Selv spiller spiller jeg piano, og kan en god del sanger. Jeg droppet innom denne tråden for å se om det er mer info om det nye albumet (håper det ikke bare er rykter?), og når jeg leste det der så jeg for meg en klassisk opptreden med stor sal, alle i dress, stort, ensomt piano på scenen og hele pakken. Du går inn, bukker, setter deg ned og begynner å spille Disposable Heroes... grøss... hahaha, Disposable Heroes på piano, ja nei det hadd vært noe det :!: Går for det meste i Fade To Black, Call of Ktulu, One... + puppets og bells som faktisk funker ganske så bra også. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Er nok ikke bare rykter nei. Etter hva jeg har hørt skal de ha en 6måneders pause etter sommeren(usikker på hvor lenge, noe sånt iallefall)før de skal begynne å jobbe på den nye plata i et år eller noe. De skal ha en 2 måneders pause, før de setter igang i september med konserter i Australia og Japan til ut november. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Sånn er ståa: Etter Japan og Australia-touren så skal de ta "most of the year off", lurer på om de da tenker på resten av 2010 eller 2011. Uansett, de skal begynne å skrive nye sanger (de har mange ideer allerede, fra Tuning room) selv om de har "fri". Så håper de å gå i studio til sommeren. Det skal uansett ikke ta like lang tid som sist, fordi de nå har blitt bedre kjent med Rick Rubin. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Så en type "sick of the studio"-tour er sikkert først aktuelt i første halvdel av 2012... ugh, det er lenge ass ------ Men så var det de derre ryktene om en special-tour med konserter kun på spesielle steder etc., muligens på vårparten neste år... satser på det vi. Endret 19. juni 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå