tjotr Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Morsom "riffovers" i den nye metontour-videoen fra Tel Aviv, hvor gutta mekker sammen riff fra Creeping, Life og Master til ett fett riff Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg MÅÅÅ på the Big Four greia! Noen som har en anelse om når billettene kommer ut? pris? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har eksamen på fredag, kan Metclub-medlemmer kjøper tidligere? Evt. holde av? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg MÅÅÅ på the Big Four greia! Noen som har en anelse om når billettene kommer ut? pris? I morra - 250 kr. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er det kun ett par kinoer som viser denne i Norge? Evt tror dere at det vil bli mange flere? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er det kun ett par kinoer som viser denne i Norge? Evt tror dere at det vil bli mange flere? Vil tro at det hvertfall blir mindre enn ti. Kanskje to i Oslo, også én i hver av de adre største byen i Norge. Håper hvertfal det blir flere enn én, slik at det hvertfall blir mulig å få tak i billetter. Må innrømme at det hadde vært digg og sett dem. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg MÅÅÅ på the Big Four greia! Noen som har en anelse om når billettene kommer ut? pris? I morra - 250 kr. Kan man bestille på oslokino.no? Blir det trommehinnesprengene nivå (ørepropper trengs), eller kinonivå? erhm.. er litt ny på sånn konsert greier... Artikkel på Oslokino Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vanskelig å vite angåande lydnivå osv, sidan det ikkje er ofte Metallica ++ har blitt sendt på norske lerret. Tippar lyden blir lav nok til at ein slepp ørepropper, da. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ok om jeg bare klarer å sikre meg en billett til Colosseum...! Blir min første konsert Andre som tar Colosseum? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Wow, Ray Davies i nytt prosjekt med Metallica! Kan se ut som gutta har spilt inn en sang (sikkert You Really Got Me) sammens med Davies til hans kommende plate! For dere som ikke har sett det, Metallica og Davies med You Really Got Me og All Day And All Of The Night på Rock&Roll Hall of Fame i NY fra i fjor høst: http://www.youtube.com/watch?v=eH0l-Y_OKa8 ------ Det er vel imorgen billettene til BigFour-kinogreia legges ut... Rart det ikke har kommet noe info om hvilke kinoer som skal vise det (Ja, jeg vet Colloseum og Ringen...), men må da være flere enn som så. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Klokka når blir billettene lagt ut? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Står kun "fredag 28 mai" på oslokino og metallica.com - som er de eneste sidene jeg har lest om det... Rart det skal være så dårlig informasjon, når det er et såpass stort event Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 På bestill billetter siden kan man ikke velge dato 22.6 betyr det at billettene kun selges over disk på Colosseum? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg klarer ikke finne noe annet enn artikkelen om konserten på Oslokino.no jeg. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Wow, Ray Davies i nytt prosjekt med Metallica! Kan se ut som gutta har spilt inn en sang (sikkert You Really Got Me) sammens med Davies til hans kommende plate! For dere som ikke har sett det, Metallica og Davies med You Really Got Me og All Day And All Of The Night på Rock&Roll Hall of Fame i NY fra i fjor høst: http://www.youtube.com/watch?v=eH0l-Y_OKa8 ------ Det er vel imorgen billettene til BigFour-kinogreia legges ut... Rart det ikke har kommet noe info om hvilke kinoer som skal vise det (Ja, jeg vet Colloseum og Ringen...), men må da være flere enn som så. Det der så jeg faktisk på tv for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det er lagt ut billetter på metallica.com nå. Det ser ut som det blir 3 kinoer som skal vise her i Norge: Bergen, Oslo (Colloseum 1 & Ringen 1) Hadde håpet på en i Trondheim, men den gang ei... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg får ikke bestillt billet verken på Bergen eller Oslo. NÅR I HELVETE STARTER BILLETTSALGET DA???!??!?! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 2 Billetter i boks på Ringen Kino! WOHO! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Noen som har erfaringer med colloseum? Beste plasser med tanke på lyd osv.? Er under 18, så kan dessverre ikke gå på Ringen hvor det sikkert vil bli mest liv... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 2nd tjotr, hvor er det best å sitte på Colo? Ser de fleste har valgt i midten... svar fooooort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå