Gjest medlem-125302 Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 virker nesten som noen folk stod opp kl. 9 bare for å opplyse oss at deres billetter ligger og hviler på en silkepute / hengt opp på veggen i en gullramme. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 virker nesten som noen folk stod opp kl. 9 bare for å opplyse oss at deres billetter ligger og hviler på en silkepute / hengt opp på veggen i en gullramme. Sitter på skolen jeg. Så måtte stått opp uansett. For høy billettgrense etter mine meninger, forresten. Burde vært 4, ikke 6. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 virker nesten som noen folk stod opp kl. 9 bare for å opplyse oss at deres billetter ligger og hviler på en silkepute / hengt opp på veggen i en gullramme. Det er den intelligente's rett å sparke de som ligger nede Lenke til kommentar
jakzen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 6 billetter i boks!!!! jaddaaaa!!! konge! første gang jeg ser metallica live Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) For høy billettgrense etter mine meninger, forresten. Burde vært 4, ikke 6. Fem høres bedre ut. Seks er mye, mens fire ikke dekker en hel vennegjen Endret 23. november 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Oddy14 Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 HAar kommet til "finn Billetter" Der har jeg vært i en halvtime nå . Dette funker ikke Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 helt klart. De som ikke fikk tak i på Livenations, og ikke har råd til metclub=uinteligente. Woho. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 6 billetter i boks!!!! jaddaaaa!!! konge! første gang jeg ser metallica live Du har virkelig noe å se frem til! Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 billetter er alt i salg på finn.. -.- Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 helt klart. De som ikke fikk tak i på Livenations, og ikke har råd til metclub=uinteligente. Woho. Men så sparket jeg ikke deg heller, jeg bare dultet lett borti det med tåspissen Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hvor er det man krysser av for "Luke ut glade innlegg" ? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 billetter er alt i salg på finn.. -.- Det har det vært siden torsdag Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 6 billetter i boks!!!! jaddaaaa!!! konge! første gang jeg ser metallica live Hvorfor kjøper du 6 biletter? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 6 billetter i boks!!!! jaddaaaa!!! konge! første gang jeg ser metallica live Hvorfor kjøper du 6 biletter? For å ødelegge for oss, og for å tjene svartebørspenger. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hvor er det man krysser av for "Luke ut glade innlegg" ? Det røde lille krysset oppe i høyre hjørne Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 helt klart. De som ikke fikk tak i på Livenations, og ikke har råd til metclub=uinteligente. Woho. Men så sparket jeg ikke deg heller, jeg bare dultet lett borti det med tåspissen Rimelig unødvendig uanstt spør du meg. Du snakker om folkeskikk, men har tydeligvis ingen selv. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article273414.ece En teknisk feil har rammet Billettservice' salg av Metallica-billetter. [...] - Det er en teknisk feil, så det er ikke solgt særlig mange billetter, opplyser markedssjef Kristin Svendsen hos arrangøren Live Nation. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Rimelig unødvendig uanstt spør du meg. Du snakker om folkeskikk, men har tydeligvis ingen selv. Ærlig talt, så vi som har billetter allerede skal ikke få lov til å ytre vår glede over det? Snakker om dårlig taper-faktor. Lenke til kommentar
jakzen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 6 billetter i boks!!!! jaddaaaa!!! konge! første gang jeg ser metallica live Hvorfor kjøper du 6 biletter? For å ødelegge for oss, og for å tjene svartebørspenger. Disse ska ikke selges videre nei blir en god gjeng som reiser her ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå