B4stian Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det blir bra! Jeg synes han har mange tøffe tatoveringer. En ting jeg har lurt på: Hva står det egentlig på den Kirk har på magen? Made in SF 11-18-62 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Hahaha... Kinda lame, but OKAY! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Synes det er litt pussig at det er fødselsdagen han har fått tatovert på magen. Jeg vil nå si at når noen blir "laget" så skjer det ved unnfangelsen, men men, detaljer. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 "Mamma, når ble jeg unnfanget?" :!: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 En kollega kom nettopp opp med et tre å gammelt Q magazine... Er ganske stort intervju med gutta der, så det blir spennende å lese! Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 En kollega kom nettopp opp med et tre å gammelt Q magazine... Er ganske stort intervju med gutta der, så det blir spennende å lese! Har du noe mulighet til å scanne det så vi andre kan få lest det ? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Skal få gjort det på jobben til uka Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=IFRIldz_PfY Til dere som ikke har sett den. Litt av en tale fra Flea gitt. Endret 8. mai 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 "Mamma, når ble jeg unnfanget?" :!: "Jeg tenkte å ta en tatovering, skjønner du" Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Setlisten fra gårsdagens konsert i Belfast That Was Just Your Life The End Of The Line For Whom The Bell Tolls Creeping Death Fade To Black Broken, Beat And Scarred Sad But True Wherever I May Roam Welcome Home (Sanitarium) All Nightmare Long One Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Breadfan Whiplash Seek and Destroy De startet ikke akkurat med noe "wow" etter en 3 ukers pause - Men var sikkert fett likevel for forumbrukern Haakon* som var der Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Setlisten fra gårsdagens konsert i Belfast Dumme Haakon som fikk Whiplash Endret 12. mai 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Ikke noe whiskey? Endret 12. mai 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 De får den i dag tipper jeg. Seriøst Haakon er heldig ja. Skal faen meg ha skikkelig rapport fra ham når han kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Bra setlist igår. Vilt bra encore, med Breadfan og Whiplash. Blir vel meir "2.kveld-set" i kveld, med UN3, Justice, Cyanide osv, tippar eg. Sikkert Whiskey også. Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Okei, skal til å melde meg inn i fanklubben, men det går ikke an å skrive æ, ø eller å. Er dette et problem, siden jeg bor på Flatåsen og ikke Flataasen. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Null problem. Skriv "Flatasen" eller "Flataasen" du. Sålenge postnr. er rett, så kjem pakken/blada dine fram Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Belfast 2. kveld: That Was Just Your Life Cyanide Harvester Of Sorrow Fuel The Day That Never Comes Sad But True The Four Horsemen The Memory Remains The Unforgiven The Judas Kiss One Master Of Puppets Battery Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - (Suicide & Redemption jam) Stone Cold Crazy Hit The Lights Seek and Destroy ...Misunner Haakon mer og mer... Forresten noen som vet/hørt rykter om det er mulighet for at de kommer på en liten tur til Nord-Europa igjen til sommern? (de har ikke vært i danmark på '10 tourn f.eks) De har trossalt spillerfri fra 27. juni (tyrkia) til 13. august (New Zealand) - men er kanskje ikke så veldig mye tid å gjøre det på alikevel hvis en tar med ferie og div... Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Tvilsomt. De sikreste tipsene er nok evt. noen få utendørs-konserter i USA, og/eller Asia. Danmark har jo fått 5 konserter på WM-turneen... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ingen Whiskey? Den er kanskje forbeholdt Irland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå