AmonAmarth Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 "Scanning the scene in Bærum tonight?" Takker nei, jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Mener å huske han sa "scanning the scene in Norway tonight". Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Dobbelsjekket begge konsertene, og det er jaggu ikke lett å høre hva han synger den andre kvelden Men den første kvelden synger han klart Oslo Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Oslo som synges på den andre også. http://www.youtube.com/watch?v=oxTQaEVCCbY 2 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Lyden ble veldig bra? Bare et vanlig kamera som du tar opp med og innebygget mic? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Lyden ble veldig bra? Bare et vanlig kamera som du tar opp med og innebygget mic? En miks, men kameraet tilføyer litt mer publikumslyd. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har alltid syntes at fade to black har manglet et eller annet åp studioversjonen, men HERREGUD å låten sitter på tirsdagskonserten. Hørt igjennom begge dager en rekke ganger nå og det er den beste låten de spiller etter min mening! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Helt enig! Topp 5 all time 'tallica låt hos meg. Var mest fornøyd med å få høre den + blackened på tirsdags-konserten ...filmet litt av fade, før jeg måtte legge ned kameraet for å klikke litt... http://www.youtube.com/watch?v=JP3FkWfL2v8 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tallin videoen ligger ute nå. Gutta snakker om at de må ta buss for første gang på mange år, og at de gleder seg. De er faktisk i nesten skummelt god humør, og ikke minst er det dritgøy å se hvor morsomt de har det på scenen under Harvester. Skal vi lage en egen Metallica-tråd nå, ettersom konsertene er over? Er jo moro og snakke litt om fremtidige konserter, låter og forskjellige ting selv om de ikke kommer hit på en stund. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kan vi ikke bare endre navnet og sånt på denne? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er det ikke da bare like lurt å døpe om denne tråden? Har jo skeiet ut mer enn en gang, så kan jo like godt fortsette her. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ja, det kan vi gjerne gjøre for min del. Må vel kanskje flytte den, siden den står i konsertkategorien. Det får en moderator finne ut av. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Flytte, bytte navn og endre førstepost, eventuellt legge på en del i første post hvis man vil beholde det originale innlegget. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Flytte, bytte navn og endre førstepost, eventuellt legge på en del i første post hvis man vil beholde det originale innlegget. Den er flyttet og byttet navn på. Har noen et forslag om en noe bedre emnetittel så skrik ut. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Jeg har gjort noen endringer i førsteposten! Om det er noen som vil ha noe spesielt inn der, er det PM som er tingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Flytte, bytte navn og endre førstepost, eventuellt legge på en del i første post hvis man vil beholde det originale innlegget. Den er flyttet og byttet navn på. Har noen et forslag om en noe bedre emnetittel så skrik ut. Syns "rundt bandet" høres bedre ut enn "om bandet", om man skal være pirkete Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Ny MetOnTour-video oppe no. Fight Fire With Fire frå første kveld i Moskva. Check it out. Endret 30. april 2010 av Heddee Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Neste SOWHAT shippes 3. mai. Stor artikkel rundt Hetfield sine tatoveringer. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Det blir bra! Jeg synes han har mange tøffe tatoveringer. En ting jeg har lurt på: Hva står det egentlig på den Kirk har på magen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå