tjotr Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har de noen gang spilt mine to favorittlåter fra RTL, Escape og Trapped under ice? Du finner alt av info rundt hvilke sanger som er spilt live etc. på http://www.chapterinc.com/songstats.php Escape er som allerede sagt, aldri blitt spilt live... mens Trapped Under Ice har blitt spilt 17 ganger totalt - 14 av de i fjor faktisk! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Du finner også masse informasjon rundt dette på www.metlists.com Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 James har vel uttalt at han aldri har likt Escape. Det går ulike historier rundt låta og, som at det var plateselskapet som ville ha med ei meir "radiovennlig" låt på albummet osv. Heilt grei låt i mine auge. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Vil si Fade er den mest radiovennlige sangen der jeg da... Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Kveldens setlist fra Moskva: That Was Just Your Life Cyanide Harvester Of Sorrow Creeping Death The Day That Never Comes Sad But True My Apocalypse The Memory Remains The Unforgiven III No Remorse One Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Blitzkreig Whiplash Seek and Destroy Ser ut til at de fortsetter med "1.kveld-standard-2.kveld-special" opplegget på europatour'n. De fortsetter også med cyanide istedet for Line på 2.leg... Nå er det en liten pause på gutta, før de setter kursen mot Dublin om 2 uker Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er vel strengt tatt Belfast de skal til og ikke Dublin. Der skal - om jeg husker rett - Haakon her på forumet også reise. På begge kveldene til og med. Noe som selvsagt blir sykt fett. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 "The Unforgiven III" er en bra sang, skulle likt å hørt den på konserten... Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) @Jefecito: Er vel strengt tatt det ja "Haakon her på forumet også reise"; betyr det at du skal dit eller?!? Endret 25. april 2010 av tjotr Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Kunne tenke meg konsert i Irland! Har veldig lyst på det, da jeg vil høre Whiskey live Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 @Jefecito: Er vel strengt tatt det ja "Haakon her på forumet også reise"; betyr det at du skal dit eller?!? Obs, nei skal (desverre) ikke det. Liten feil fra meg der. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 aha, skjønner - veldig lett å misbruke ordet "også" vetts Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er vel strengt tatt Belfast de skal til og ikke Dublin. Der skal - om jeg husker rett - Haakon her på forumet også reise. På begge kveldene til og med. Noe som selvsagt blir sykt fett. Da husker du rett! Damn right at det blir sykt fett! Gleder meg som en unge allerede. Blir en stor opplevelse. Merker jeg allerede nå, 13 dager etter siste konsert har kjempelyst på en ny Metallica-konsert nå.. Så det er godt det ikke er lenge til! Håper på Whiskey for å gjøre det hele perfekt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Lagt ut en sang jeg filmet på den andre konserten nå. http://www.youtube.com/watch?v=xGlxC6PGF0w Begge konsertene er filmet i 1080p og det samles nå inn til en multicam med 9 kilder foreløpig. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Lagt ut en sang jeg filmet på den andre konserten nå. Begge konsertene er filmet i 1080p og det samles nå inn til en multicam med 9 kilder foreløpig. du som la den ut? du kunne ihvertfall skrevet riktig sted da BÆRUM ikke oslo Endret 27. april 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jævlig bra datating. Du fikk thumbs up fra meg. Legg ut flere om du har/gidder a. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Å si bærum er så mongo. scanning the scene in bærum tonight -.- Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Lagt ut en sang jeg filmet på den andre konserten nå. Begge konsertene er filmet i 1080p og det samles nå inn til en multicam med 9 kilder foreløpig. du som la den ut? du kunne ihvertfall skrevet riktig sted da BÆRUM ikke oslo Ligger teoretisk sett i Bærum, Akershus, ja.. Men når det står Oslo overalt, på Metallicas sider, t-skjorter, og i det hele tatt, så blir det bare Oslo. Er jo ikke langt unna Oslo heller, da. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Kunne godt tenke meg en konsert eller 15 til Misunner de som skal kose seg i Belfast! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Lagt ut en sang jeg filmet på den andre konserten nå. Begge konsertene er filmet i 1080p og det samles nå inn til en multicam med 9 kilder foreløpig. du som la den ut? du kunne ihvertfall skrevet riktig sted da BÆRUM ikke oslo Ligger teoretisk sett i Bærum, Akershus, ja.. Men når det står Oslo overalt, på Metallicas sider, t-skjorter, og i det hele tatt, så blir det bare Oslo. Er jo ikke langt unna Oslo heller, da. at arrangørene er ordblinde er ikke mitt problem...bærum er ikke oslo og med slik feil informasjon gjør ingen det bedre :thumbdown: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå