Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kveldens setlist fra Moskva:

 

That Was Just Your Life

Cyanide

Harvester Of Sorrow

Creeping Death

The Day That Never Comes

Sad But True

My Apocalypse

The Memory Remains

The Unforgiven III

No Remorse

One

Master Of Puppets

Blackened

Nothing Else Matters

Enter Sandman

- - - - - - - -

Blitzkreig

Whiplash

Seek and Destroy

 

Ser ut til at de fortsetter med "1.kveld-standard-2.kveld-special" opplegget på europatour'n. De fortsetter også med cyanide istedet for Line på 2.leg... Nå er det en liten pause på gutta, før de setter kursen mot Dublin om 2 uker :)

Lenke til kommentar

Er vel strengt tatt Belfast de skal til og ikke Dublin. Der skal - om jeg husker rett - Haakon her på forumet også reise. På begge kveldene til og med. Noe som selvsagt blir sykt fett. :D

Da husker du rett! Damn right at det blir sykt fett! :D Gleder meg som en unge allerede. :) Blir en stor opplevelse.

 

Merker jeg allerede nå, 13 dager etter siste konsert har kjempelyst på en ny Metallica-konsert nå.. Så det er godt det ikke er lenge til! Håper på Whiskey for å gjøre det hele perfekt. :)

Lenke til kommentar

Lagt ut en sang jeg filmet på den andre konserten nå.

 

 

Begge konsertene er filmet i 1080p og det samles nå inn til en multicam med 9 kilder foreløpig. :D

du som la den ut? du kunne ihvertfall skrevet riktig sted da :p BÆRUM ikke oslo :p

Ligger teoretisk sett i Bærum, Akershus, ja.. Men når det står Oslo overalt, på Metallicas sider, t-skjorter, og i det hele tatt, så blir det bare Oslo. Er jo ikke langt unna Oslo heller, da. :)

Lenke til kommentar

Lagt ut en sang jeg filmet på den andre konserten nå.

 

 

Begge konsertene er filmet i 1080p og det samles nå inn til en multicam med 9 kilder foreløpig. :D

du som la den ut? du kunne ihvertfall skrevet riktig sted da :p BÆRUM ikke oslo :p

Ligger teoretisk sett i Bærum, Akershus, ja.. Men når det står Oslo overalt, på Metallicas sider, t-skjorter, og i det hele tatt, så blir det bare Oslo. Er jo ikke langt unna Oslo heller, da. :)

at arrangørene er ordblinde er ikke mitt problem...bærum er ikke oslo :p og med slik feil informasjon gjør ingen det bedre :thumbdown: :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...