Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der var snadder! :ohmy:

..Alle konsertene jeg har vært på har overgått 13.april, for å være helt ærlig.

13. april var min første... Så jeg var iallefall meget fornøyd med den :D:D:D

+1

+1

Men jeg kunne godt tenkt meg å kjøpt sitteplass til den 14. i tillegg.

Lenke til kommentar

Det der var snadder! :ohmy:

..Alle konsertene jeg har vært på har overgått 13.april, for å være helt ærlig.

13. april var min første... Så jeg var iallefall meget fornøyd med den :D:D:D

+1

+1

Men jeg kunne godt tenkt meg å kjøpt sitteplass til den 14. i tillegg.

+1 Var også min første, overgikk alt av forventninger... Det som har irritert meg grenseløst etter konserten er hvorfor jeg ikke dro den 14. i tillegg - ettersom det kanskje er 2 år til 'tallica kommer igjen :nei:

Lenke til kommentar

Skuffende at de ikke holdt Unforgiven III mer ekslusiv slik de gjorde med S&R fra Køben i fjor.

Vi var først det får ingen gjort noe med og det er det som teller :)

Sant det. :) Utrolig kult med verdenspremiere, og sangen satt veldig fint.

Forventet absolut ikke at den skulle være eksklusiv i det hele tatt...

Harvester og Horsemen er det lenge siden jeg har hørt, de kunne godt spille dem neste gang de kommer!

Forventet ingenting jeg heller, men alikevell..

De spilte jo Harvie og Horsemen 17. juni i fjor? Neste gang håper jeg på Heroes, Lightning, Damage Inc. + en god del fler. Det begynner å bli en stund siden jeg hørte DE, gitt.

Lenke til kommentar

De tar vel gjerne et års pause fra siste konsert før de begynner på album, så tar det et år ++ å lage. Er nok en god stund før de er på turne igjen, ja. HVIS de velger å gå i studio riktignok.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

De tar vel gjerne et års pause fra siste konsert før de begynner på album, så tar det et år ++ å lage. Er nok en god stund før de er på turne igjen, ja. HVIS de velger å gå i studio riktignok.

Har vel blitt vanlig at dei tek pauser underveis og turnerer litt. "Escape from the Studio '06", "Sick of the Studio 07" samt sommaren 2008, for eksempel :) Så har trua på at vi får sjå dei ein stad i Europa neste år også! :D

Lenke til kommentar

Har vel blitt vanlig at dei tek pauser underveis og turnerer litt. "Escape from the Studio '06", "Sick of the Studio 07" samt sommaren 2008, for eksempel :) Så har trua på at vi får sjå dei ein stad i Europa neste år også! :D

Akkurat disse to grunnene jeg siktet til da jeg skrev "kanskje" jepp... Har hørt rykter om at de drar ut på en mini-tour neste år - kun til de stedene som betyr mest for dem, alá en lignende tour jeg mener Pink Floyd hadde for en del år tilbake (?)

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Akkurat disse to grunnene jeg siktet til da jeg skrev "kanskje" jepp... Har hørt rykter om at de drar ut på en mini-tour neste år - kun til de stedene som betyr mest for dem, alá en lignende tour jeg mener Pink Floyd hadde for en del år tilbake (?)

Riktig, litt likt som the Wall-turneen.

Gidder ikke rote frem kilder og greier, men det var en produsent av et slag (husker ikke, lenge siden jeg leste det), som sa at de skulle ha en konsert i ti forskjellige byer neste år. Spesielle konserter. Jeg veit i alle fall at uansett hvor i verden det er, så er jeg der. Tipper på i alle fall en i Køben eller Oslo.

Lenke til kommentar

Da finner vi ut om det er sannehet i det de sier om at de elsker å spille i Norge :p

Selv om Lars sikkert trumfer igjennom København!

Uansett er det fett at Oslo fikk en verdenspremiere på en sang som faktisk "betyr noe" og ikke bare Dirty Windows som de spilte i 2003...

Det kommer trolig nytt album i 2011/2012 - og jeg gleder meg, for DM skuffet IKKE!

Lenke til kommentar

Tror også 2013 er mer realisisk... Noe sånt som dette hadde vært ålreit: Begynne på plata vår'n 2011. Type "Sick of the studio tour" vinter-vår 2012. Fullføre plata høsten 2012, og gi den ut første halvdel av 2013 - og videre platetour sensommern 2013 og utover :grin:

---------------

Forresten noen som har hørt han som gikk fem på på P4 foran konserten den 14. april:!: ? Han sang derimot jævli bra da...

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...