Arsenal89 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ahh, lite fett med Battery før Seek da =D Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Når jeg tenker meg om, så er jo Battery fra puppets-plata. Bruker ikke nest siste sangen på hver konsert å være fra kill em'all? ...eller skifter de på det ------ edit: sjekka diverse setlister, og ser ut som de som regel spiller kill em'all-sanger, men også sanger som blackened og battery på nest siste sangen... Endret 20. april 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 De skifter på det, men har vært mye Kill em all i det siste. Bra med noe forandring også på den plassen =) Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jepp, hører bandet meget godt, og også publikum høres meget bra. Hørt igjennom begge dager flere ganger, gåsehud! Edit: enten flere ganger eller i Flere dager, Ikke flere dager. Det er feil Låter bra, men bassen og basstromma kunne gjere ha vore litt meir markant Men for all del, gåsehud til tider! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jepp, hører bandet meget godt, og også publikum høres meget bra. Hørt igjennom begge dager flere ganger, gåsehud! Edit: enten flere ganger eller i Flere dager, Ikke flere dager. Det er feil Låter bra, men bassen og basstromma kunne gjere ha vore litt meir markant Men for all del, gåsehud til tider! Det er helt sant, er vel kanskje det største minuset, men overall er det kvalitet på det. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Faen så fett at de spilte Fight Fire With Fire. Misunnelig!! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 De spilte den i spektrum i fjor... Jeg synes setlisten vi fikk på onsdagen var den feteste de har hatt på DM-touren. (I alle fall med rundscene) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har vært på 3 Metallica konserter i mitt liv, og det på godt under et år. Tenkte jeg skulle finne ut hvor mange forskjellige låter jeg har fått høre live. Andre må gjerne gjøre det samme. That Was Just Your Life The End Of The Line Creeping Death Through the Never Fade To Black Broken, Beat And Scarred Wherever I May Roam Sad But True The Unforgiven All Nightmare Long One Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman Am I Evil? Hit the Lights Seek and Destroy Cyanide Fuel The Shortest Straw The Day That Never Comes Of Wolf And Man The Judas Kiss The Unforgiven III ...And Justice For All Battery Helpless Phantom Lord Harvester Of Sorrow Turn The Page Fight Fire With Fire Die, Die My Darling (Misfits cover) Motorbreath 34 forskjellige låter har det blitt, og flere skal det bli. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Følgende låter jeg har hørt live (i alfabetisk rekkefølge, til og med!); ...And Justice for All x3 All Nightmare Long x2 Am I Evil? Battery x2 Blackened Bleeding Me Breadfan Broken, Beat & Scarred x3 Creeping Death x3 Cyanide x2 Damage Inc. The Day That Never Comes x3 Disposable Heroes Dyers Eve The End of the Line x3 Enter Sandman x6 Fade to Black x2 Fight Fire With Fire For Whom the Bell Tolls x2 The Four Horsemen Fuel x2 Harvester of Sorrow Helpless Holier Than Thou The Judas Kiss x2 Jump in the Fire Last Caress Leper Messiah Master of Puppets x6 The Memory Remains Motorbreath My Apocalypse No Leaf Clover No Remorse Nothing Else Matters x6 Of Wolf and Man One x6 Orion Overkill Phantom Lord Ride the Lightning Sad But True x6 Seek And Destroy x6 The Shortest Straw So What Stone Cold Crazy That Was Just Your Life x4 Turn the Page The Unforgiven x2 The Unforgiven III Welcome Home (Sanitarium) x2 Wherever I May Roam x2 Whiplash 53 forskjellige låter Kan være en del feil inni der, men det får så være. Endret 21. april 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Måtte jo ta en sjekk jeg også, etter 10 konserter så har det blitt 65 forskjellige låter Ain't My Bitch All Nightmare Long x2 Am I Evil x2 And Justice For All x3 Battery x4 Blackened x3 Bleeding Me x3 Blitzkrieg Breadfan x2 Broken, Beat & Scarred x4 Creeping Death x6 Cyanide x2 Damage, Inc. Day That Never Comes, The x4 Die Die My Darling Disposable Heroes Dyers Eve End Of The Line, The x4 Enter Sandman x10 Fade To Black x3 Fight Fire With Fire x2 For Whom The Bell Tolls x4 Four Horsemen, The x3 Frantic Fuel x3 Harvester Of Sorrow x2 Helpless x2 Hit The Lights x3 Holier Than Thou Judas Kiss, The x2 Jump In The Fire King Nothing x2 Last Caress x2 Leper Messiah Master Of Puppets x10 Memory Remains, The x2 Motorbreath x2 My Apocalypse x2 No Leaf Clover No Remorse x2 Nothing Else Matters x10 Of Wolf And Man x2 One x10 Orion Overkill Phantom Lord Ride The Lightning Sad But True x10 Sanitarium x4 Seek & Destroy x9 Shortest Straw, The So What x2 St. Anger Stone Cold Crazy That Was Just Your Life x5 Thing That Should Not Be, The Through The Never Turn The Page Unforgiven III, Unforgiven, The x2 Unnamed Feeling, The Until It Sleeps Wasting My Hate Wherever I May Roam x4 Whiplash x2 Endret 21. april 2010 av Manx Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Mange låter jeg misunner dere der altså. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Følgende låter jeg har hørt live (i alfabetisk rekkefølge, til og med!); ...And Justice for All x3 All Nightmare Long x2 Am I Evil? Battery x2 Blackened Bleeding Me Breadfan Broken, Beat & Scarred x3 Creeping Death x3 Cyanide x2 Damage Inc. The Day That Never Comes x3 Disposable Heroes Dyers Eve The End of the Line x3 Enter Sandman x6 Fade to Black x2 Fight Fire With Fire For Whom the Bell Tolls x2 The Four Horsemen Fuel x2 Harvester of Sorrow Helpless Holier Than Thou The Judas Kiss x2 Jump in the Fire Last Caress Leper Messiah Master of Puppets x6 The Memory Remains Motorbreath My Apocalypse No Leaf Clover No Remorse Nothing Else Matters x6 Of Wolf and Man One x6 Orion Overkill Phantom Lord Ride the Lightning Sad But True x6 Seek And Destroy x6 The Shortest Straw So What Stone Cold Crazy That Was Just Your Life x4 Turn the Page The Unforgiven x2 The Unforgiven III Welcome Home (Sanitarium) x2 Wherever I May Roam x2 Whiplash 53 forskjellige låter Kan være en del feil inni der, men det får så være. Akkurat samme liste. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 56 sanger på 7 konserter 7 ganger Enter Sandman Master Of Puppets Nothing Else Matters One Sad But True Seek and Destroy 5 ganger That Was Just Your Life 4 ganger Broken, Beat And Scarred The Day That Never Comes The End Of The Line 3 ganger ...And Justice For All All Nightmare Long Creeping Death Cyanide Fuel 2 ganger Battery Fade To Black Fight Fire With Fire For Whom The Bell Tolls Harvester Of Sorrow Motorbreath The Judas Kiss The Unforgiven Turn The Page Welcome Home (Sanitarium) Wherever I May Roam 1 gang Am I Evil? Blackened Bleeding Me Breadfan Damage, Inc. Die, Die My Darling Disposable Heroes Dyers Eve Helpless Hit The Lights Holier Than Thou Jump In the Fire Last Caress Leper Messiah My Apocalypse No Leaf Clover No Remorse Of Wolf & Man Orion Overkill Phantom Lord Ride The Lightning So What Stone Cold Crazy The Four Horsemen The Memory Remains The Shortest Straw The Unforgiven III Through the Never Whiplash Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 No Remorse tror jeg er den råeste låta jeg har sett live, kanskje med unntak av Blackened. Favorittlåtene mine fra Metallica, så det var episk! Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) 6 Ganger Enter Sandman Master Of Puppets Nothing Else Matters One Sad But True Seek and Destroy 3 ganger That Was Just Your Life Broken, Beat And Scarred The Day That Never Comes The End Of The Line ...And Justice For All The Judas Kiss Unfogiven 1 2 ganger Fade to black Wherever I may roam Battery Fuel For Whom The Bell Tolls Hoiler than you Welcome Home Sanitarium Stone Cold Crazy Damage Inc 1 gang Cynaide Helpless Unforgiven 3 Phantom Lord Through the never Blackend Am I evil? Hit the lights Nightmare My Apocalypse Dyers Eve Motorbreath Disposable Heroes The memory remains No leaf clover Orion Whiplash Ride the lightning Leper Mesias Breadfan Bleeding Me No remorse Damage Inc Last Caress So what The four horsemen Trapped under the ice of wolf and man Endret 22. april 2010 av datating La det i en spoiler. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Unforgiven III vart spelt igjen i kveld, i Vilnius. Så vi er ikkje dei einaste lenger... Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 That Was Just Your Life Cyanide Harvester Of Sorrow The Four Horsemen The Day That Never Comes Sad But True My Apocalypse Creeping Death The Unforgiven III ...And Justice For All One Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Breadfan Motorbreath Seek and Destroy Den setlista der var bare helt sinsyk. beklager å si det, men det overgikk 13.april telenor arena missuner de. Denne setlisten var fra Vilnius, Lithuania, ikveld. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det der var snadder! ..Alle konsertene jeg har vært på har overgått 13.april, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Skuffende at de ikke holdt Unforgiven III mer ekslusiv slik de gjorde med S&R fra Køben i fjor. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Forventet absolut ikke at den skulle være eksklusiv i det hele tatt... Harvester og Horsemen er det lenge siden jeg har hørt, de kunne godt spille dem neste gang de kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå