Bjarnemann Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hva er greia med å si 'Tallica? Hørest helt idiotisk ut Liker å si det sånn. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Woho! Man hører meg flere ganger på opptakene fra den 14. Jeg stod en meter fra publikumsmikrofonen! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Flisespikkeri.... spør James Hetfield hvorfor han sier Tallica.... eller fritt referert: DO YOU WANT HEAVY? TALLICA GIVES YOU HEAVY BABY...... Jeg tror han sier Metallica, bare du ikke hører det så godt.. *hjem å sjekke opptakene* Tru det er more like Mtallica Lett..... sett på Cunning Stunts DVD'en.... sett på subs eller bare hør godt etter så sett på Sad But True..... Voila! Tallica Baby! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Og poenget mitt med f.eks å sette på cunning stunts fra 97 eller hva den der fra er at det er noe han har sagt i mange mange år.... Spess til Sad But True! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jaja. Syns likevell det hørest ræva ut, men får så være. Kirk har jo vel hatt den looken onstage ihvertfall siden St.Anger? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har vært på 2 metallica konserter i mitt liv, den første satt jeg på, i spektrum, så ikke lagt merke til det før jeg stod 5 meter fra scenen på onsdag Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen som gidder å legge ut album art? (14/04) Får bare denne meldingen opp på alle filene: "The system cannot find the file specified". Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Oi, var ikke klar over at Through The Never ikke har blitt spilt på 17 år (Bortsett fra én gang i fjor)! Rått vi fikk den da Det var jævla bra, digger den låta og den var knall live også! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen som gidder å legge ut album art? (14/04) Here you go: Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Oi, var ikke klar over at Through The Never ikke har blitt spilt på 17 år (Bortsett fra én gang i fjor)! Rått vi fikk den da De spilte den i Guadalajara i år også. Så da det er det tre ganger Men uansett, en helt sykt bra låt live Kjempeglad vi fikk den! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 De spilte den i Guadalajara i år også. Så da det er det tre ganger Men uansett, en helt sykt bra låt live Kjempeglad vi fikk den! Aha, stemmer det. Bare song stats'n på chapterinc.com som ikke hadde oppdatert seg Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Takk trjotr, jeg prøvde med flere nettlesere. Men nå som du tok deg bryet med å legge det ut, funker det selvfølgelig for meg også på livemetallica. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Synes opptakene fra Telenor Arena var veldig gode.. Mange som er enige? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Jepp, hører bandet meget godt, og også publikum høres meget bra. Hørt igjennom begge dager flere ganger, gåsehud! Edit: enten flere ganger eller i Flere dager, Ikke flere dager. Det er feil Endret 20. april 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Klarer ikke å slutte med å høre på Unforgiven III. Etter noen flere gjennomkjøringer blir den nok enorm. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jepp, hører bandet meget godt, og også publikum høres meget bra. Hørt igjennom begge dager flere ganger, gåsehud! Har hørt på Unforgiven fra første konserten. Der synger Hetfield helt forferdelig.. Bare jeg som ble dritskuffa da de begynte med Ktulu, og gikk over til Unforgiven? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har hørt på Unforgiven fra første konserten. Der synger Hetfield helt forferdelig.. Bare jeg som ble dritskuffa da de begynte med Ktulu, og gikk over til Unforgiven? Nei, for det er noe de har gjort i evigheter Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 ÅÅH jeg digger krigen før one Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Kveldens setlist fra første konsert i Vilnius, Litauen: That Was Just Your Life The End Of The Line For Whom The Bell Tolls Fuel Fade To Black Broken, Beat And Scarred Sad But True Wherever I May Roam Welcome Home (Sanitarium) All Nightmare Long One Master Of Puppets Fight Fire With Fire Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Am I Evil? Battery Seek and Destroy vel, standard setlist - med litt Fire-snadder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå