Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kommer inn på billetservice, kommer ikkje videre fra hjemmesiden Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Tja, vi får se.. tviler på jeg kommer til å spise dem Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Når jeg kom inn nå fikk jeg beskjed om at salget ikke hadde startet. :S Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 F*n kom inn på selve billettservice, men fant ikke noe metallica der, søkte etter metallica og nå kommer jeg jo faenta ingenvei Da kom du sansynligvis for sent inn i billettkøen. Bedre lykke neste år. Eller følg denne linken: http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...amp;l=NO&C= Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Im closing in. Bare et par 3 sider til med Loading problemer så er jeg der Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hater jobb.. Drittinternett! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 hater billettservice.. var jo tidlig ute å alt.. kommer ikke innpå!!! Sjeldent det hjelper å være tidlig ute, når det kommer til billettserivce, der er bare at helt latterlig Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Im closing in. Bare et par 3 sider til med Loading problemer så er jeg der Jeg tror nok det er for sent nå, du Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Når jeg kom inn nå fikk jeg beskjed om at salget ikke hadde startet. :S Bare prøv igjen! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kommer ikke inn, verken med FF eller IE. Har pleid å fungere med FF tiligere... Glad jeg IKKE jobber på bingoservice i dag! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kanskje jeg må sende de 2-3 e-mails slik jeg alltid gjør når de ikke klarer å drifte et bra nok system. Må jo få ut det man har på hjertet Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk For å fullføre transaksjonen må du følge kjøpsrekkefølgen. Vennligst benytt "Nytt søk" knappen i stedet for Frem og Tilbake i din nettleser for å navigere på våre sider. Det er vel ikke håp da? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kommer ikke inn, verken med FF eller IE. Har pleid å fungere med FF tiligere... Glad jeg IKKE jobber på bingoservice i dag! Tror nok de kan vente seg noen sinte telefoner fra Metallica fans i dagene fremover. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hadde vært morsom å ringe billettservice sin telefon (kommer garantert ikke gjennom til der man får svar en gang!) for å se hvor mange det er i kø. Glemmer aldri da jeg skulle skaffe billetter til Metallica-konserten i Bergen i fjor. "Det er. To hundre og. Femtiåtte. Forran deg i kø.". Haha! Kommer forresten ikke inn på sia en gang, hverken med FF eller IE. Kom inn i stad, fikk opp Metallica da jeg søkte på det, men deretter kom det "Problemer ved lasting av side". Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 HAar kommet til "finn Billetter" Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk For å fullføre transaksjonen må du følge kjøpsrekkefølgen. Vennligst benytt "Nytt søk" knappen i stedet for Frem og Tilbake i din nettleser for å navigere på våre sider. Det er vel ikke håp da? Joda, det er mulig, bare du ikke får "siden kan ikke vises". Trykk søk igjen/nytt søk, og trykk på søk billetter. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er ren idioti å holde på sånn. Svartebørshaier burde vært fulgt opp tettere, det er trossalt et lovbrudd. Helt enig. Men det er jo markedet som bestemmer.. Så lenge folk velger å betale 2-300% av originalpris så vil "haiene" alltid være der. Selv selger jeg aldri med mer enn 20kr i profitt (hvis billetten kostet 485, så selger jeg for 500, 585=600 etc, for å gjøre det lettere mtp veksel osv). Dessuten selger jeg kun til venner og bekjente. Har ikke samvittighet til å loppe de for flere tusen kroner Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 ...og der har den magiske halvtimen gått.. Ser dårlig ut.. Sikkert mange billetthaier som har fått skaffa seg allerede, idioter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå