Wiciwato Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Så nettopp Some kind of monster-dokumentaren. Totally worth watching. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kom hjem for 3 timer siden. Vært stuck på Gardemoen grunnet flykaoset (jævla Island), og måtte henge meg på en minibuss i 25 timer for å komme meg hjem. Er seriøst så sliten at jeg har ikke ord. Knapt sovet skikkelig siden mandag, + to konserter (ståplass på begge ofc), en del øl, bare junkfood omtrent og masse reisestress. Det sliter på deg ass. Må si at jeg husker ganske lite fra konsertene også. Sto ganske langt fremme på begge, men gikk og henta noe drikke på gig nr 2, når gutta begynte på Justice eller så var det i slutten av Unforgiven III. Hadde stått halvannen meter fra gjæret i 4,5 time da. Skal bli godt å sove skikkelig nå. Drømmer om en Telenor Arena hvor Lars tar brannslangen og spyler alle rundt scenen. Ble faen tørst nå gitt. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Så nettopp Some kind of monster-dokumentaren. Totally worth watching. Det er jo den dårligste noensinne EDIT: Uhm, uhm, syt syt.. Rehab Endret 16. april 2010 av qeamer Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Så nettopp Some kind of monster-dokumentaren. Totally worth watching. Det er jo den dårligste noensinne EDIT: Uhm, uhm, syt syt.. Rehab Ok. Det var et stort problem og et viktig kapittel i Metallica så jeg skjønner godt at det var syt syt og rehab. Har ingenting imot at de lager dokumentar om det, tvert om. Endret 16. april 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kjøpte forresten konserten på livemetallica.com, men how come ecstasy of gold ikke er med? Fordi de ikke har rettighetene til den, det er Ennio Morricone's låt Det kan umulig være tilfellet, ettersom de har brukt låta på tidligere album, som f.eks S&M og Live Shit. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Men det er offisielle utgivelser gjennom plateselskap. På livemetallica er lyden fra miksebordet og veldig lite redigering, om noe. All opplasting til serveren gjøres mens de er på turneen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Er vel heller med royalties å gjøre, det koster penger å bruke andre sin musikk osv. Så er vel heller at de skal slippe å betal for hver eneste utgivelse som blir lagt ut på LiveMetallica.com, det blir jo noen stykker i løpet av en turne. Jeg savner den selv, men er ikke noe vi får gjort noe med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvor kan man få sett Senkveld's med Hetfield? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 eh..youtube? TV2 nett-tv? hmm. Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvor kan man få sett Senkveld's med Hetfield? http://www.youtube.com/watch?v=9kkF3B6c7Wg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Glad jeg fikk med meg det i går. Kommer nok ut på YT senere i mye bedre kvalitet. Var forøvrig rått når James stirra meg i øynene under begge konsertene. What a man! Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Er det noen her som har filma mer eller mindre hele konsert en eller begge dagene? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Artig intervju på Senkveld i går. Går ikke an å ikke like Thomas og Harald, og ikke minst Mr. Hetfield. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kveldens setlist fra Riga That Was Just Your Life The End Of The Line For Whom The Bell Tolls Creeping Death Fade To Black Broken, Beat And Scarred Cyanide Sad But True One Wherever I May Roam The Day That Never Comes Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Stone Cold Crazy Hit The Lights Seek and Destroy Ligner veldig på første kvelden i Telenor Arena. Kun 4 sanger er vel byttet om (Bellz, Cyanide, Day og Crazy)... Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Så gutta kom seg frem til konserten i Riga? Kjenner jeg allerede savner konsertene i Oslo! Unforgiven III FTW! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 De kjører jo svære kolonner med trailere med alt utstyret i, ville vært alt for dyrt å frakte hele scena og alt utstyret med fly. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vet spillerlisten til Gojira? Sinnsykt bra konsert foresten Var der 13! Synd at de spilte litt fetere sangener den 14 eneste Blackened var siiick rått at de spilte! Kom faen meg i trusa! Også Am I evil! Fap selv om jeg har hørt den før live ^^ Synst Gojira er fantastiske. Burde fått spele lenger og fått bedre lyd. Hvilke sanger spilte de? Oroborus Heaviest Matter of the Universe Backbone Flying Whales Lizard Skin Toxic Garbage Island (med forbehold om feil) Oroborus må være den værste Gojira sangen laget. Flying Whales og Lizard Skin hadde vært utrolig fett å sett på. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Oroborus er jo råtøff da. Selv savnet jeg Vacuity.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er ikke helt Gojira spør du meg. Give more space and whales ^^ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er ikke helt From Mars to Sirius høres spør du meg. Noen som har siden med oversikt over hvilke sanger Metallica har spilt mest/minst på Death Magnetic touren forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå