Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom hjem for 3 timer siden. Vært stuck på Gardemoen grunnet flykaoset (jævla Island), og måtte henge meg på en minibuss i 25 timer for å komme meg hjem. Er seriøst så sliten at jeg har ikke ord. Knapt sovet skikkelig siden mandag, + to konserter (ståplass på begge ofc), en del øl, bare junkfood omtrent og masse reisestress. :p Det sliter på deg ass. Må si at jeg husker ganske lite fra konsertene også. Sto ganske langt fremme på begge, men gikk og henta noe drikke på gig nr 2, når gutta begynte på Justice eller så var det i slutten av Unforgiven III. Hadde stått halvannen meter fra gjæret i 4,5 time da.

Skal bli godt å sove skikkelig nå. Drømmer om en Telenor Arena hvor Lars tar brannslangen og spyler alle rundt scenen. Ble faen tørst nå gitt.

Lenke til kommentar

Så nettopp Some kind of monster-dokumentaren. Totally worth watching.

Det er jo den dårligste noensinne :dontgetit:

EDIT: Uhm, uhm, syt syt.. Rehab

Ok. Det var et stort problem og et viktig kapittel i Metallica så jeg skjønner godt at det var syt syt og rehab. Har ingenting imot at de lager dokumentar om det, tvert om.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Kjøpte forresten konserten på livemetallica.com, men how come ecstasy of gold ikke er med? :(

Fordi de ikke har rettighetene til den, det er Ennio Morricone's låt

Det kan umulig være tilfellet, ettersom de har brukt låta på tidligere album, som f.eks S&M og Live Shit.

Lenke til kommentar

Er vel heller med royalties å gjøre, det koster penger å bruke andre sin musikk osv. Så er vel heller at de skal slippe å betal for hver eneste utgivelse som blir lagt ut på LiveMetallica.com, det blir jo noen stykker i løpet av en turne.

Jeg savner den selv, men er ikke noe vi får gjort noe med.

Lenke til kommentar

Kveldens setlist fra Riga

That Was Just Your Life

The End Of The Line

For Whom The Bell Tolls

Creeping Death

Fade To Black

Broken, Beat And Scarred

Cyanide

Sad But True

One

Wherever I May Roam

The Day That Never Comes

Master Of Puppets

Blackened

Nothing Else Matters

Enter Sandman

- - - - - - - -

Stone Cold Crazy

Hit The Lights

Seek and Destroy

Ligner veldig på første kvelden i Telenor Arena. Kun 4 sanger er vel byttet om (Bellz, Cyanide, Day og Crazy)...

Lenke til kommentar

Noen som vet spillerlisten til Gojira? Sinnsykt bra konsert foresten :D Var der 13! Synd at de spilte litt fetere sangener den 14 eneste :( Blackened var siiick rått at de spilte! Kom faen meg i trusa! Også Am I evil! Fap selv om jeg har hørt den før live ^^

Synst Gojira er fantastiske. Burde fått spele lenger og fått bedre lyd.

Hvilke sanger spilte de?

Oroborus

Heaviest Matter of the Universe

Backbone

Flying Whales

Lizard Skin

Toxic Garbage Island

(med forbehold om feil)

Oroborus må være den værste Gojira sangen laget. Flying Whales og Lizard Skin hadde vært utrolig fett å sett på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...