qeamer Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 James Hetfield er gjest i Senkveld klokken 22.15 idag! Oi! Du skjønner Harald Rønneberg satt på rekka under meg. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Forresten to fantastiske show, der 2. kvelden var best i mine auge. Einaste negative var varmen, Telenor Arena må investere i aircondition...men ellers meget fornøgd! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 James Hetfield er gjest i Senkveld klokken 22.15 idag! Oi! Du skjønner Harald Rønneberg satt på rekka under meg. Var Harald Rønneberg på konserten? Så snertent! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Noen som har bekreftelse på at Metallica er strandet i Norge? Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Var litt morsomt da de spilte feil etter soloen på Am I Evil http://www.youtube.com/watch?v=WZyvYfKS1TM 1:57 Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Noen som har bekreftelse på at Metallica er strandet i Norge? Har bekreftelse på at de har kommet seg videre: http://twitter.com/MetClubSwe/ Leit for de fansa som får være 18 timer på samme ferge som Metallica da. Kjenner jeg blir smått misunnelig, selv om jeg har møtt hele bandet James på senkveld? Sykt kult, har ventet på noe at noen fra Metallica skulle dukke opp på et talkshow i Norge i flere år Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Var STOR Metallica-fan før konserten på tirsdag, men nå digger jeg Metallica ENDA MER! Klarer faen ikke høre på noe annet om dagen. HÅPER DE KOMMER TILBAKE JÆVLIG SNART Kjøpte forresten konserten på livemetallica.com, men how come ecstasy of gold ikke er med? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kjøpte forresten konserten på livemetallica.com, men how come ecstasy of gold ikke er med? Fordi de ikke har rettighetene til den, det er Ennio Morricone's låt Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Du kan kopiere lydfilen til Ecstacy fra f.eks S&M, så fremt du har cd'en? Endret 16. april 2010 av hawaii2k Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Kjøpte forresten konserten på livemetallica.com, men how come ecstasy of gold ikke er med? Fordi de ikke har rettighetene til den, det er Ennio Morricone's låt Hm, ettersom de får spille den på konserter trodde jeg de kunne legge ut lydklipp av den, ettersom lydklippet er ifra konsert. @hawaii2k: ja, kan jo selvsagt det, men hadde jo vært gøy med telenor arena-versjonen Endret 16. april 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Er mer Metallica på TV i dag også, de sender utdrag fra jubileumskonserten til Rock and Roll Hall of Fame på NRK, kl 00.20 =) Kjøpte forresten konserten på livemetallica.com, men how come ecstasy of gold ikke er med? Fordi de ikke har rettighetene til den, det er Ennio Morricone's låt Hm, ettersom de får spille den på konserter trodde jeg de kunne legge ut lydklipp av den, ettersom lydklippet er ifra konsert. Er stor forskjell på å spille den av på et anlegg, og det å faktisk selge den for penger på livemetallica =) Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Er stor forskjell på å spille den av på et anlegg, og det å faktisk selge den for penger på livemetallica =) Jaja, selvsagt, men jeg trodde jo kanskje de hadde fått tillatelse til det Lenke til kommentar
Simenostnor Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 James Hetfield er gjest i Senkveld klokken 22.15 idag! Faeeeen, hadde jeg visst dette litt før kunne jeg lett fått autofrafen hans iogmed at mamma kjenner Harald Rønneberg. Tyyyyyypisk Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 James Hetfield er gjest i Senkveld klokken 22.15 idag! Oi! Du skjønner Harald Rønneberg satt på rekka under meg. Var Harald Rønneberg på konserten? Så snertent! Venninen min så han når jeg sto ved dama som skulle se billettene. Jeg var så opptatt av det at jeg ikke så at han gikk rett forbi Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Noen som vet spillerlisten til Gojira? Sinnsykt bra konsert foresten Var der 13! Synd at de spilte litt fetere sangener den 14 eneste Blackened var siiick rått at de spilte! Kom faen meg i trusa! Også Am I evil! Fap selv om jeg har hørt den før live ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Haha! "They're called slippers, man!" Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 James er så utrolig kul. Er ikke rart Metallica er så populære når de stiller opp på sånne ting som dette. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Missunner Thomas og Harald noe så inni ... for det intervjuet med James! Greit de er noen penge griske jævler, men fy faen så Metallica er rå! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Lurer på når det havner på Youtube. Tipper innen 23.00. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Haha! "They're called slippers, man!" Dritbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå