Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være kjip eller noe, men bare meg som synes konserten ikke var helt overvelmende fantastisk? Er ikke så glad i spillerstilen Lars har lagt seg til de siste årene, og siden jeg er trommis klarte jeg ikke å la være å la det forstyrre meg. :roll: Ellers var det jo bra av de andre, men syntes lyden var noe gromsete (tenker da spesifikt på gitar-riffene)...?

Lenke til kommentar

Lyden var som nevnt opp og i mente, ikke perfekt, men greit nok for et slikt lokale. Det var en allright konsert, men tror nok ikke jeg drar på en så stor tilstilling igjen, ble for mye svette ekle folk. Også havna vi bak Jan Thomas 1 og 2, med solbriller, sminke og som hoppa og skrek, totalt umotivert av konserten - tilsynelatende.

Lenke til kommentar

Det som var kjipern var at gitaren hørtes så gromsete ut at jeg slet med å høre tonefallet i mange av riffene osv. Så sto jeg kanskje litt vel rett foran alle høytalerne der fremme, så det ble liksom for høyt. Og ja, ble svett sjæl! Og det hjalp ikke at de starta med flammeshow på scena. :D Ble irritert når jeg så Lars Ulrich tøffe seg ved å drikke vann og spytte det ut igjen. :roll:

Lenke til kommentar

Ble også positivt overrasket over Fear Factory. Trommisen eide jo. Skal definitivt sjekkes ut bedre!!

"Formed in 1989, they have released seven full-length albums and a number of singles and remixes.". Synes det er rart folk ikke har hørt om gojira og FF på en metal konsert.

Lars og james er metallica, likte ikke lars før heller. Men etterhvert så innser jeg at jeg liker trøkket fra dansken.

Satt for første gang på en konsert, med scenen rett frem. Lyden: Njaa, har hørt tallica bedre enn det der fler ganger. Gitarene var grumsete, ivertfall kirk's (Å jeg hørte feedback!).

Kom ikke i ekstase denne gangen, men fikk noe gåsehud når puppets kom as usual.

EDIT: Kom på en ting, de er sikkert stuck pga vulkan-asken nå? haha!

Endret av qeamer
Lenke til kommentar

Sikkert fordi de aller fleste er avhengig av mer enn en ett transportmiddel. Om konserten er på Valle Hovin eller i Spektrum går man bare rett på bussen eller t-banen som tar deg hjem. Når man er nødt til å ta en buss for å komme seg til et annet sted hvor man må ta en buss så gidder vel ikke de fleste å ta sjansen på at man rekker buss nummer 2. De drar jo heller tidligere for å være sikker.

Å komme seg inn til Oslo igjen kan fort ta en halv time eller mer når det er såpass mange folk, og når 90% av den offentlige transporten slutter å gå halv ett så sier det seg nesten selv at folk drar litt tidligere.

Jeg synes ikke dette er en selvfølge. Jeg driter i hva andre gjør, men for min del er det verdt å enten gå fra Jernbanetorget eller vente på nattbuss. Nå er det riktignok ikke mer enn en drøy halvtime for meg å gå da..

Kult videoklipp som ble lagt ut :)

Lenke til kommentar

Men hørte noe om at hvis du recruita så og så mange medlemmer på Metclub.com kunne du få det og det, f.eks gratis Meet&Greet, hvor finner man skjemaet over dette?

Da må du rekruttere 100 medlemmer. Det gjøres ved at de skriver inn ditt medlemsnr. som referanse når de melder seg inn.

Er oversikt over vervepremiene under "My Account" delen på metclub..

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar

Kom på en ting, de er sikkert stuck pga vulkan-asken nå? haha!

Det er vel ny konsert i Latvia i morgen kveld, så de tar nok buss - er ikke så langt vetts...

Anbefaler alle å laste ned live-recordinga fra konsertene på livemetallica.com

EDIT: Video fra 13.april-konserten oppe på metontour nå :new_woot: Hit The Lights fra konserten... Enjoy!

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Ble også positivt overrasket over Fear Factory. Trommisen eide jo. Skal definitivt sjekkes ut bedre!!

"Formed in 1989, they have released seven full-length albums and a number of singles and remixes.". Synes det er rart folk ikke har hørt om gojira og FF på en metal konsert.

EDIT: Kom på en ting, de er sikkert stuck pga vulkan-asken nå? haha!

Har hørt om begge band, men ble positivt overrasket over hvor bra FF var live, Gojira var heller labert IMO.

De var stuck en stund ja, men er nå på en 18 timers ferge-tur fra Stockholm til Riga :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...