Mojo Pin Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hører folk snakker om hvor lang tid det tar før konsertvideoene lastes opp på metontour. Er dere sikre på at det ble filmet og blir lagt ut? Hadde vært fett! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Legges alltid ut video ja. Bare en sang da som regel. Blir garantert Unforgiven 3 fra gårsdagen... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) FANTASTISK konsert i går også! Veldig spennende setlist! Fikk hørt noen sanger live som jeg aldri har hørt før, nemlig Shortest Straw (), Phantom Lord og selvsagt Unforgiven 3. Var knallbra! Gleder meg til 11 og 12 mai i Belfast allerede! Bare Island-skyen fordufter først.. Endret 15. april 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Håpet selv på Straw den 13, men den kom aldri Også jammet de jo Frayed Ends of Sanity igjen (som de pleier) før de spiller encore. Hadde vært fett med "FRAYED" en gang også, men men. Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva er galt med nordmenn? Går før konserten er slutt? Hva faen? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Tror det var mange Metalli-noobs der, som tydeligvis trodde det var slutt da James sa "thank you Oslo" etter Sandman. Flaut, flaut... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Jeg visste at det ikke var slutt etter Sandman, men måtte dessverre gå da for å rekke toget. Siste toget gikk faen meg 00:07 fra Oslo S, så jeg fikk ikke med meg Evil, Lights og Seek :'( Så kan jo hende at det var en god del som var i samme situasjon som meg. Var forøvrig min første Metallica konsert, og for en opplevelse! Frysninger på flere av sangene! Endret 15. april 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg gikk rett før Hit the Lights på tirsdag, men det var for å rekke hjem med siste mulighet. Var ikke alene om det Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Da er det jo forstålig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er nok noen av dem også, men er nok mange som skulle rekke bussen sånn at de slapp å stå i kø. Jeg kjenner et par-tre mann som gjorde det, stusset litt når han ene startet å spørre om jeg viste hvor bussen gikk ifra... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Jeg gikk ut nesten sist, og jeg stod sild i tønne store deler av veien til busstoppet. Jeg gikk rett på bussen og fikk sitteplass inn til Oslo. Null stress. Ingen kø. Endret 15. april 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Vi kom rett på en buss, det stod Lysaker på den men tosken av en sjåfør nektet at han skulle stoppe der så vi endte med maxi taxi fra jernbanetorget til Lysaker. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sto en time i kø i bil for å komme oss ut, til dags dato det mest latterligste trafikk avviklingen jeg noensinne har sett Lite tips, første konserten er kommet på LiveMetallica.com så da er det bare å laste ned Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sto en time i kø i bil for å komme oss ut, til dags dato det mest latterligste trafikk avviklingen jeg noensinne har sett Jeg mener det var en imponerende trafikkavvikling. Med tanke på at 25 000 skal i samme retning til samme tid, gikk det sannelig ganske effektivt. Vi gikk etter at de var ferdige med å hive ut plekter og snakke til publikum på tirsdag. Måtte vente 10-15 min på bussen, noe som var mye mindre enn ventet. 60 busser som kjørte gratis fra arenaen til Oslo sentrum er ikke annet enn et kjempeflott tilbud!! Jeg synes vel egentlig du bare har deg selv å takke, som kjørte bil - selv om det i forkant ble sendt ut varsler mot det.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det var null problem å kjøre bil! vi hadde parkert en liten kassebil 20 m fra utgangen, komganske tidlig, kanskje en halvtime kø bare, muligens en time. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva er galt med nordmenn? Går før konserten er slutt? Hva faen? Tror det var mange Metalli-noobs der, som tydeligvis trodde det var slutt da James sa "thank you Oslo" etter Sandman. Flaut, flaut... Sikkert fordi de aller fleste er avhengig av mer enn en ett transportmiddel. Om konserten er på Valle Hovin eller i Spektrum går man bare rett på bussen eller t-banen som tar deg hjem. Når man er nødt til å ta en buss for å komme seg til et annet sted hvor man må ta en buss så gidder vel ikke de fleste å ta sjansen på at man rekker buss nummer 2. De drar jo heller tidligere for å være sikker. Å komme seg inn til Oslo igjen kan fort ta en halv time eller mer når det er såpass mange folk, og når 90% av den offentlige transporten slutter å gå halv ett så sier det seg nesten selv at folk drar litt tidligere. Av nettopp denne grunnen gikk jeg 5 minutter ut i S&D på tirsdagen. Jeg hadde ingen planer om å ta den aller siste banen og gå fra Ryen, eller å rave rundt i byen til halv tre for å ta nattbussen. De kunne jo også hatt konserten litt tidligere på kvelden? På utendørs konserter er det forståelig at det dras så langt ut på kvelden som mulig siden man er avhengig av at et er mørkt nok ute for å få showet til å fungere optimalt. Men når det er innekonsert kunne Metallica fint kommet på 2030 og spilt til 23-ish. Om det hadde vært tilfellet så hadde nok lokalet vært stinn av mennesker til siste minutt. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva er galt med nordmenn? Går før konserten er slutt? Hva faen? Tror det var mange Metalli-noobs der, som tydeligvis trodde det var slutt da James sa "thank you Oslo" etter Sandman. Flaut, flaut... Sikkert fordi de aller fleste er avhengig av mer enn en ett transportmiddel. Om konserten er på Valle Hovin eller i Spektrum går man bare rett på bussen eller t-banen som tar deg hjem. Når man er nødt til å ta en buss for å komme seg til et annet sted hvor man må ta en buss så gidder vel ikke de fleste å ta sjansen på at man rekker buss nummer 2. De drar jo heller tidligere for å være sikker. Å komme seg inn til Oslo igjen kan fort ta en halv time eller mer når det er såpass mange folk, og når 90% av den offentlige transporten slutter å gå halv ett så sier det seg nesten selv at folk drar litt tidligere. Av nettopp denne grunnen gikk jeg 5 minutter ut i S&D på tirsdagen. Jeg hadde ingen planer om å ta den aller siste banen og gå fra Ryen, eller å rave rundt i byen til halv tre for å ta nattbussen. De kunne jo også hatt konserten litt tidligere på kvelden? På utendørs konserter er det forståelig at det dras så langt ut på kvelden som mulig siden man er avhengig av at et er mørkt nok ute for å få showet til å fungere optimalt. Men når det er innekonsert kunne Metallica fint kommet på 2030 og spilt til 23-ish. Om det hadde vært tilfellet så hadde nok lokalet vært stinn av mennesker til siste minutt. word, skjønte ikke helt hvorfor de skulle drøye helt til 2145 før de startet... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Vi parkerte bilen på andre siden av e18, gikk i 10 min elns og kom oss rett bort Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Håper det blir laget en musikk dvd fra dette!!! gjerne en bootleg Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ahahah. Jeg har fortsatt øresus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå