Bytex Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Fear Factory rula fra '94 og ut hele 90-tallet i metalblader over alt. Deres panserindustrialscream metal groova vettet av meg. Demanufacture var gjentatte ganger kåret til beste plate ever. Burton C Bell og Dino Cazares var på forsiden av Metal Hammer til stadig..de VAR et supert band, hvertfall. Så begynte Burton og Dino og krangle offentlig, noe ala Max vs Sepultura, og de brøt opp. Nå er de visst sammen igjen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Endeleg heima^^ Eg er absolutt nøgd med gårsdagen si forestilling Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da har jeg kommet hjem igjen etter gårsdagen fest aften Må si jeg allerede gleder meg til neste gang Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Var det mange av dere som brukte ørepropper? Må si det gikk ganske greit uten, selv om det var litt voldsomt i begynnelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Var det mange av dere som brukte ørepropper? Må si det gikk ganske greit uten, selv om det var litt voldsomt i begynnelsen. Jeg brukte noen til 250 kr, jeg syntes lyden på oppvarmingsbandene ble litt lav. Lydnivået på Metallica ble sånn passe, men kunne vært litt høyere. Det ble utdelt noen også, disse prøvde ikke jeg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Ja, jeg og Knut kjøpte et par til 200 kroner, men vi ditcha de. Fikk ingen pipelyd eller noe etter konserten, følte bare at jeg hadde vært på konsert liksom. Men herregud vokalisten på Fear Factory var lame, syns jeg. Nå har ikke jeg så veldig peiling, men når han sang vanlig, altså ikke growla/screama så tok han mikrofonene fram og tilbake fram kjeften etterhvert som han skreik høyere og lavere, som sikkert er greit, men det hørtes forferdelig amatøraktig ut! Endret 14. april 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Eg og brukte litt dyrare proppar, syns det var veldigt greit... Men som dykk seie, hadde det ikkje gjort noko om det var høgare. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Brukte mine under metallica, men ikke under Oppvarmingen, da ble det nesten for lavt, jag har slike som koster rundt 200 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ja, jeg og Knut kjøpte et par til 200 kroner, men vi ditcha de. Fikk ingen pipelyd eller noe etter konserten, følte bare at jeg hadde vært på konsert liksom. Men herregud vokalisten på Fear Factory var lame, syns jeg. Nå har ikke jeg så veldig peiling, men når han sang vanlig, altså ikke growla/screama så tok han mikrofonene fram og tilbake fram kjeften etterhvert som han skreik høyere og lavere, som sikkert er greit, men det hørtes forferdelig amatøraktig ut! I tillegg mista han stemmen etter første sangen eller noe. Han sang jo direkte falskt til tider. Men men. Beste var på første sangen eller noe som han skulle hoppe opp og viste hele bakenden! Uansett, Metallica var de jeg kom for og de leverte så det suste. Min første konsert, men ikke min siste for å si det sånn! Jeg fikk ett plekter, skulle egentlig hatt to, men en eller anna stygg kuk tok det (jeg trøkka på det, skulle bøye meg ned og ta det, men så bare dytta han meg vekk). Var veldig nær å få trommestikke også. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Jeg fikk to plekter! Et av de trøkka jeg på og tok opp, men det andre fikk jeg flott plassert i hånda mi når jeg strakk den opp. Det var som om James ville at jeg skulle få det. Men hørte noe om at hvis du recruita så og så mange medlemmer på Metclub.com kunne du få det og det, hvor finner man skjemaet over dette? Endret 14. april 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg synes det er litt synd at de kaster ut så mange plekter. Det mister litt av sjarmen. Det ble jo sikkert kasta ut hundre plekter. Det hadde vært mye mer stas om de kun ga ut de de faktisk spilte med. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Postet på MetonTour for litt siden om dagens konsert: How's this for a start? Life, Cyanide, Fuel, Straw. Day is next. Damn, skulle ønske jeg kunne vært der i dag også.. Shortest Straw og Cyanide, herlig! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 jeg har min søster på besøk som er på metallica konserten nå. Hun skal da hentes når denne er ferdig, og jeg fikk akkurat beskjed om at den nesten akkurat var begynt. Kan noen her si noe om hvor lenge den varer? Kan være litt greit å vite Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 ca klokka 12. kan være litt før, men igår var jeg ute rett over 12. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 FUCK IT! Hvorfor får de WORLD PREMIERE IDAG?!?!? Wolf, Judas, and now Sad. World Premiere next. Er vel gjerne Unforgiven III! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Postet på MetonTour for litt siden om dagens konsert: How's this for a start? Life, Cyanide, Fuel, Straw. Day is next. Damn, skulle ønske jeg kunne vært der i dag også.. Shortest Straw og Cyanide, herlig! Shortest Straw hadde vært noe!! Fuel er jeg glad de ikke spilte i går. Cyanide eller All Nightmare Long ville vært ett fett for meg! Krysser fingre for at verken ride, bells eller horsemen kommer ikveld. Håper de heller kjører på med load og reload. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Faan, Unforgiven III !! Jævla heldiggriser ass! Men tror 13. april var bedre totalt sett alikevell... Endret 14. april 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Skulle gjerne hørt UNIII live for første gang, men men Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Sender de ikke konserten på tv?! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ingen som kan gi ei setliste fra Gojira? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå