medlem-173043 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvor lik tror dere set-lista for idag blir? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) 7-9 sanger blir forskjellig, tipper jeg. Endret 14. april 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ok, håper vi får harvester of sorrow og sanitarium Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noen som vet hva Gojira spilte? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Når begynte Metallica å spille i går? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vet ikke om det er tatt opp før, men er det lov og røyke på arenaen? Hadde vært kjekt med et svar fort, skal dra om en halvtime Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Når begynte Metallica å spille i går? 21:40 ish, kanskje litt senere. Vet ikke om det er tatt opp før, men er det lov og røyke på arenaen? Hadde vært kjekt med et svar fort, skal dra om en halvtime Vet ikke om det er lov, men det var ihvertfall noen som gjorde det igår(Ståplasser) Endret 14. april 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Når begynte Metallica å spille i går? Rundt 21.45. Vet ikke om det er tatt opp før, men er det lov og røyke på arenaen? Hadde vært kjekt med et svar fort, skal dra om en halvtime Absolutt ikke. Men mange folk gir faen, inkludert meg, som tok meg et par drag under konserten. Står du sild i tønne så er det ingen som ser det, bare ikke stå forran med en sigg i hånda. Skal du stå forran så får du røyke mye før du går inn.. Endret 14. april 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 ok, men tror jeg dropper det frem til jeg hører noe annet Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Er jævlig irriterende når folk røyker når man nettopp står sild i tønne inne, synes det nesten er på grensa til ræva gjort. Endret 14. april 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noen som fikk med seg hva Gojira spilte? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ingen som ser det? Faen, alle rundt deg kjenner den stygge lukta jo! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 At 3-4 deler en røyk midt under konserten ser jeg ikke på som et stort problem. Den ene gangen var det en som sa i fra at han ikke likte, og da slutta vi selvsagt med en gang. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ser ikke røyking som et stort problem. Personlig tok jeg 2 før jeg gikk inn og 1 da jeg gikk ut på do mellom oppvarmingsbandene. Det er verre med de som dytter bare for å dytte. Var 1 der jeg sto som var helt på tur, dritta full og dyttet og dyttet. Tror han fikk et par slag i trynet til slutt faktisk, fortjent å vel så det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei, tenkte å snArt dra, noen som vet når oppvarmingsbanda går på? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Igår kom de på ca halv8 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Litt for mye Black album i går etter min smak. Ble utrolig skuffa da de begynte på introen til Ktulu, men gikk over til Unforgiven. Var fett at de spilte Blackened og Hit the Lights da!! Synes scena fungerte veldig bra, flere som får komme tett inntil. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noen som har gått avstanden fra arenaen til togstasjonen og kan bekreftet at det tar ca. 15 min? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noen som har gått avstanden fra arenaen til togstasjonen og kan bekreftet at det tar ca. 15 min? Gått den flere ganger. Beregn heller 20-25 min, du. Men om du går litt fort så kan man klare det på 15, ja. Bussen tar 3 min, men det å komme seg på en buss tar 10-15 min det og. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har nettop kommet tilbake til Røros (vel, spist middag, dusja og sånt da) etter en ufattelig digg konsert i går. Kan vel ikke skryte på meg å ha vært på allverdens konserter, men de ga uten tvil mersmak. Uten å ha satt meg så alt for mye inn i reaksjonene på Gojira og Fear Factory her i tråden, så virker det som om folk virkelig ikke likte det? Syntes selv at Fear Factory var dritbra og kommer til å sjekke dem ut etterhvert. Syntes det var litt teit at de måtte nøye seg med 60% av volumet til Metallica (skjønner hvorfor, though), bedre og mer lyd kunne nok ha hjulpet. Noen som fikk med seg hva som egentlig skjedde med det udugelige køsystemet på D-Inngangen? Noe liste opplegg som bare han og hans venner eller noe viste om... Og ellers som en ikke fanatisk Metallica fan (har aldri hatt den store kjærligheten til bandet, men for all del: Konge!) var konserten en opplevelse jeg kommer til å huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå