Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Og 3,5 timer med sutring over hvor dårlig oppvarmingsbandene er Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Ja, du er normalt ute før midnatt Lenke til kommentar
iKent Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Hvor pleier folk her inne å gjøre av jakker når man er på konsert? Går i bar overkropp, så jakke er out of the question. Tror ikke det er en bensinstasjon i nærheten heller nei. Er så heldig at jeg har et kjempestort kjøpesenter rett ved hotellet. Visstnok størst i Skandinavia. Tar du buss 31 til lysaker/går til lysaker som forøvrig tar noe sånt som 20 minutter å gå eller noe i den retninga, så finner du diverse kiosker osv der, men om de er åpne er vel heller spørsmålet. Er det babb/pils du er ute etter tar du 31E som går til byen og så får du årna deg litt:) Endret 13. april 2010 av iKent Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 TMK9C: Jotakk, send meg gjerne et liveopptak, det hadde gjort dagen min bedre. =P Såå misunnelig akkurat nu. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Sånn! Da drar jeg til konsert! Vi hyles! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nå begynner jeg å bli klar for konsert, bare synd at jeg har prøve imorgen som må øves til Lenke til kommentar
pirium Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som vet hvordan mulighetene er for å få seg noen pils i nærheten av telenor arena? Er løpet kjørt når man forlater oslo sentrum? Regner med det ikke er som i Køben der det sto masse ølboder utenfor konsertlokalet..? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Det pleier å være en bar midt i lokalet inne. Var det på AC/DC der i vinter. Endret 13. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Omigod! Jeg begynner å bruke opp stemmen allerede... Headset + metallica + irritere hele nabolaget med min sangstemme... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Drar oppover snart, gleder meg som en unge. Hvis Blackened kommer blir jeg veldig fornøyd!! God Konsert alle sammen! Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Rekker vi det siste toget som går klokka 23:43 fra oslo s i morra? Og er det vanskelig å komme til og fra telenor arena til Oslo S Endret 13. april 2010 av Magnus :) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er på hotellet as we speak og tenker på å stikke bort til arenaen i sjutiden. Regner med vi greier å få god plass, ganske langt fremme. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvor lenge før burde man være der? Lenke til kommentar
Berga Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dette var helt fantastisk. Første gang jeg ser metallica og jeg må si at det var en opptreden av en annen verden. Kvelden toppet seg da jeg i tillegg greide å snappe en av badeballene Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Setlist: That Was Just Your Life The End of the Line Creeping Death Through the Never Kirk Doodle Fade to Black Broken, Beat & Scarred Wherever I May Roam Sad But True Robert Doodle James Intro The Unforgiven All Nightmare Long One Master of Puppets Blackened Kirk Intro Nothing Else Matters Enter Sandman The Frayed Ends of Sanity -intro Am I Evil? Hit the Lights Seek & Destroy Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ja, skikkelig helmaks konsert! Syntes lyden var jævlig dårlig i starten der jeg sto.. men, til slutt så var jeg så gira at alt gikk greit! Likte VELDIG godt at de spilte noen av de mer skjeldne sangene, som Blackened og Am I Evil og Trough the Never, og sånn.. Min første Metallica -konsert var i '96, og jeg har gått litt ut av telling over hvor mange jeg har vært på.. Rå konsert!! Sorry for dobbeltposten, men tenkte at setlisten kunne stå for seg selv.. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen fler enn jeg som merka at de hadde sykt trøbbel med lyden ja. Men jeg må si de tok seg opp no grasalt! POKKER DET VAR FETT I ÅR OGSÅ GUTTA! (vært på alle konsertene de har hatt i Norge siden 2000 tallet) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Massivt fett. Gleder meg til i morra, dog jeg er dritsliten etter i kveld. Spesielt James var i toppform i dag. Synes lyden var forholdsvis bra jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg håper de er over The Black Album og de fikk det ut av systemt i kveld, seks låter blir for mange. Når vi fikk Wherever I May Roam og The Unforgiven så satset jeg faktisk på at vi kanskje skulle slippe unna Sad But True for en gangs skyld men nei da Men jeg er stort sett ganske fornøyd med set-listen, vi fikk Fade To Black og når de dro All Nightmare Long, One, Master of Puppets og godlåta Blackened på rad og rekke så sto jeg bare å gliste. Så da satser vi på en enda bedre set-liste i morgen kveld, gjerne med For Whom The Bell Tolls og Ride The Lightning, så kan de hive på Dyers Eve, Battery, Disposable Heroes og noen flere så blir det bra Da var nr. 9 unnagjort og i morgen så er nr. 10 i boks, så da er det bare å satse på at de dukker opp like ofte som de har gjort de siste årene så kanskje jeg klarer 20 total, med hjelp med et par utenlandsturer på toppen. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) MASKIN som vanlig. Maskin. Gleder meg til i morra. Dog med sitteplasser (og det blir deilig. Beina mine er helt... Ja...)! Men nå er jeg helt kjørt, så det er alt jeg har å si idag, gitt. Natta! Også må jeg legge til en liten ting: Faen ta NSB for dems alltid like presise tog. Endret 14. april 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå