Marbash Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Velkommen til joker nord! Reglan e som følger: Har du ikke rein (flaks) får du ikke bein (billett)! ..fantastisk, er det ikke? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Flott for deg og idioti av de som solgte deg de Jeg vet om personer som uten problemer har solgt for 1500-2000 de siste 3 konsertene. Idioti eller ren folkeskikk. You pick one. Hehe, folkeskikk ja. Så en selger som kjøper inn sko for 30 kroner fra Kina og selger de for 499 har ikke folkeskikk? Joda, man kan leve fint uten mye penger men gud hvor digg det er å ha litt ekstra Det er ren idioti å holde på sånn. Svartebørshaier burde vært fulgt opp tettere, det er trossalt et lovbrudd. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har ikke flaks, og jeg har billett! Pre-sale, kalles det Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 3 billetter sikret, virker utsolgt nå Slutt å kødd da Noen som har noen LURE triks ??? Ok Lenke til kommentar
veluci Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 hater billettservice.. var jo tidlig ute å alt.. kommer ikke innpå!!! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Nada luck... Som alle andre, siden er nede. Edit: nå kom jeg inn på siden hvor man bestiller antall billetter. Endret 23. november 2009 av KristofferB Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 3 billetter sikret, virker utsolgt nå Slutt å kødd da Noen som har noen LURE triks ??? Ja, fortsett å prøv! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Det er ren idioti å holde på sånn. Svartebørshaier burde vært fulgt opp tettere, det er trossalt et lovbrudd. Lenke til kommentar
Backflipp Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 3 billetter sikret, virker utsolgt nå Ja sikkert, ingen kommer jo inn på siden! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Kan bli gal av jævla billettservice siden! Har prøvd å ringt rundt til livenation, billettservice, stabæk fotballklubb (ja desp) og oslo spektrum! Alle linjer er fulle. Utenom Stabæk. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Deilig å tenke på at billettene mine jeg fikk i posten på lørdag ligger trygt hjemme. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Kan bli gal av jævla billettservice siden! Har prøvd å ringt rundt til livenation, billettservice, stabæk fotballklubb (ja desp) og oslo spektrum! Alle linjer er fulle. Utenom Stabæk. Ærlig talt, hva hadde du forventet? 15,000 billetter fordelt på gudene vite hvor mange Metallica-fans? Selvfølgelig blir alle linjer fulle! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Som alltid er det nok totalt kaos hos billettservice! De klarer ikke trafiken som blir generert når 50000 fans vil ha billetter! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Deilig å tenke på at billettene mine jeg fikk i posten på lørdag ligger trygt hjemme. Word! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Faen i helvete!! Hvert år er det den samme driten. Blir så ufattelig provosert! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 F*n kom inn på selve billettservice, men fant ikke noe metallica der, søkte etter metallica og nå kommer jeg jo faenta ingenvei Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Flott for deg og idioti av de som solgte deg de Jeg vet om personer som uten problemer har solgt for 1500-2000 de siste 3 konsertene. Idioti eller ren folkeskikk. You pick one. Hehe, folkeskikk ja. Så en selger som kjøper inn sko for 30 kroner fra Kina og selger de for 499 har ikke folkeskikk? Joda, man kan leve fint uten mye penger men gud hvor digg det er å ha litt ekstra Det er ren idioti å holde på sånn. Svartebørshaier burde vært fulgt opp tettere, det er trossalt et lovbrudd. Enig. Men i dette landet blir svært lite fulgt opp, dessverre. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Faen i helvete!! Hvert år er det den samme driten. Blir så ufattelig provosert! Du er rett og slett bare for sent ute, og har bare deg selv å takke Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg er også glad for at billettene henger på veggen Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 /me hopes the people who brags about having tickets, chokes on them Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå