Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp..ser de du er synlig full slipper du ikke inn. De prøver vel å unngå spying på gulvet eller slåssing i fylla. Dropp å drikke masse før du går inn, du blir bare pissetrengt uansett når konsertene starter og må gå fra plassen din hele tida.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men er det noe vits å måtte springe på dass mange ganger når konsertene har startet, da? For det første må du bølle deg hele veien gjennom publikum, også bølle deg tilbake frem igjen til plassen din. For det andre er det jævla slitsomt å ha dritfulle folk foran seg på konserter.

Lenke til kommentar

Vi hadde en pære dritings fyr som klenget noe helt utrolig på Rammstein-konserten sist. Han syns sikkert han var den kuleste i verden der han sjanglet rundt og klenget og rølpet..det syns ikke noen som var rundt ham..han ble dyttet vekk etterhvert.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tenker ikke drittfull, men i godt humør. ikke mer en noen pils så stemningen og humøret blir på topp.

Kan ikke være noe galt i det. Er jo som alle andre steder at sørpefulle folk ikke er noe gøy, men god brisen er jo bare morro =D

Har et sterkt ønske om at de spiller Whiskey in the jar, men er vel nesten ikke noe mulighet for dette.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke drikkeblære, så skal ikke drikke no vanndrivanes alkohol før konserten iallefall!

Blir nok heller lite cola på turen innover, for jeg skal faen ikke gå glipp av konserten fordi jeg er pissetrengt :p

Det blir vannvogna på meg fram til hjemturen, da skal cola inntas. (Jeg skal kjøre ja :p)

Lenke til kommentar

Sånn er det med meg også. Jeg kan knapt drikke en halvliter Cola uten å måtte pisse en time etterpå. Øl er 10 ganger værre. Tar jeg en pils før jeg drar på kino f.eks., er det banna bein at jeg må komme meg ut på dass innen 20 minutter etter filmstart. Håpløs blære, og øl og cola er jo vanndrivende i tillegg.

Lenke til kommentar

Pepsi er faktisk værre på meg enn cola =/ Sikkert fordi jeg er cola patriot så må få ut pepsien asafp :p

Irriterer meg at kinoen her bare har pepsi :p

Men det verste er cola + kulde.. Hvis jeg fryser må jeg på dass hele tiden.. Krymper blæra i kulda ? XD

EDIT: Nå fikk jeg plutselig veldig lyst til å leke Kirk... *blåser støv av GH*

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...