Takkformeg Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er bare kjipt å få lommeboka nappa med cash i den Får teipe noen lapper fast på brystet! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er nok vanskelig å ha kortterminal på en turne, fordi terminalen må registreres opp mot teleoperatører i landet den brukes. Lettere å bare ha en kasse med penger i. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jau ^^ Har blitt litt tryggere etter at jeg begynte å ha lommeboka i frontlomma og ikke baklomma da Er unormalt for meg å gå med cash, da.. Betaler alltid med kort så blir aldri no cash av handling Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 er det noen regler på hvor beruset man kan være før man ikke slipper inn på konserten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Jepp..ser de du er synlig full slipper du ikke inn. De prøver vel å unngå spying på gulvet eller slåssing i fylla. Dropp å drikke masse før du går inn, du blir bare pissetrengt uansett når konsertene starter og må gå fra plassen din hele tida. Endret 13. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 `Faen da, vi som tenkte å ha forspill i bilen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Men er det noe vits å måtte springe på dass mange ganger når konsertene har startet, da? For det første må du bølle deg hele veien gjennom publikum, også bølle deg tilbake frem igjen til plassen din. For det andre er det jævla slitsomt å ha dritfulle folk foran seg på konserter. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Tenker ikke drittfull, men i godt humør. ikke mer en noen pils så stemningen og humøret blir på topp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Vi hadde en pære dritings fyr som klenget noe helt utrolig på Rammstein-konserten sist. Han syns sikkert han var den kuleste i verden der han sjanglet rundt og klenget og rølpet..det syns ikke noen som var rundt ham..han ble dyttet vekk etterhvert. Endret 13. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Tenker ikke drittfull, men i godt humør. ikke mer en noen pils så stemningen og humøret blir på topp. Kan ikke være noe galt i det. Er jo som alle andre steder at sørpefulle folk ikke er noe gøy, men god brisen er jo bare morro =D Har et sterkt ønske om at de spiller Whiskey in the jar, men er vel nesten ikke noe mulighet for dette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Neh, de har ikke spilt Whiskey hittil på turneen..det er vel ingen typisk låt de har spilt live, annet enn rundt turneen til load/reload. Endret 13. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vil du høre Whiskey in the Jar så er det bare å møte opp på en konsert i Irland. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 hadde en sånn bak meg på Iron maiden jeg også så kjenner til fenomenet. men det er ingen som sier noe om man har drukket noen øl før man kommer osv? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nei disse fyllebøttene kommer seg jo inn, så. Bare du prøver å stå noenlunde oppreist i billettkontrollen går det sikkert bra Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har ikke drikkeblære, så skal ikke drikke no vanndrivanes alkohol før konserten iallefall! Blir nok heller lite cola på turen innover, for jeg skal faen ikke gå glipp av konserten fordi jeg er pissetrengt Det blir vannvogna på meg fram til hjemturen, da skal cola inntas. (Jeg skal kjøre ja ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Sånn er det med meg også. Jeg kan knapt drikke en halvliter Cola uten å måtte pisse en time etterpå. Øl er 10 ganger værre. Tar jeg en pils før jeg drar på kino f.eks., er det banna bein at jeg må komme meg ut på dass innen 20 minutter etter filmstart. Håpløs blære, og øl og cola er jo vanndrivende i tillegg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Pepsi er faktisk værre på meg enn cola =/ Sikkert fordi jeg er cola patriot så må få ut pepsien asafp Irriterer meg at kinoen her bare har pepsi Men det verste er cola + kulde.. Hvis jeg fryser må jeg på dass hele tiden.. Krymper blæra i kulda ? XD EDIT: Nå fikk jeg plutselig veldig lyst til å leke Kirk... *blåser støv av GH* Endret 13. april 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som veit sånn cirka konserten slutter, og cirka når man oppvarmingsbanda begynner? Takk Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Dørene åpner 1800, oppvarming 1930, 2030 metallica 2130. Ca. 2 timer med vårt favorittband. Endret 13. april 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vi er en gjeng som sitter på Cochs Pensjonat og hører på god musikk og pilser Noen andre som skal på konserten som overnatter der? Veldi bra plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå