Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan henge med på de når jeg hører de, men noen sanger kan jeg synge uten musikk :p

Høres jo seff helt jævelig ut, men :p

S & D kan jeg jo seff også!

Judas kiss begynner jeg å få inn, bbs er grei, orker ikke ramse opp alle :p

jeg kan henge meg på på YOU've REACHED THE END OF THE LINE delen :p

Lenke til kommentar

Kos dere på konsert, folkens.

Jeg skal sitte hjemme og "deppe" fordi jeg for første gang siden 2003 må droppe en konsert med de. Jobb og penger er teit til tider =P Så da blir det Metallica på full guffe på anlegget, mens jeg prøver å lure meg selv med at det er en adekvat erstatning.

Til dere som skal på konsert for første gang med de. Gled dere! De er fantastiske :love:

Til dere som skal se de igjen; Lucky bastards ;)

Lenke til kommentar

Noe sjanse for at de kjører Harvester? The Four Horsemen? Jeg har ikke fulgt med på setlista i år men regner med det er noen her som gjør det.

Håper virkelig på Creep, det blir ikke det samme uten den imo. Lett den beste livelåta de har. Regner med at låter som Master, One og Seek regnes som sikre fortsatt?

Lenke til kommentar

Et kjapt google søk viser at de spilte dette settet 14. mars i Puerto Rico.

That Was Just Your Life

The End Of The Line

For Whom The Bell Tolls

Fuel

Fade To Black

Broken, Beat And Scarred

Cyanide

Sad But True

Welcome Home (Sanitarium)

Creeping Death

One

Master Of Puppets

Blackened

Nothing Else Matters

Enter Sandman

Encore:

Die, Die My Darling (Misfits cover)

Motorbreath

Seek & Destroy

Ingen hestemenn :(

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nothing Else Matters og Sandman kan alle teksten på. Kommer Bellz og Blackened, så fyker huet mitt av grunnet headbanging. Vil gjerne ha The Thing That Should Not Be også + Outlaw Torn.

Blir vanvittig skuffa hvis det bare blir allsang på NEM og Sandman. Jeg skal dit på onsdag, er det sjanse for at publikum er slappere da? Mtp at mange var der i går og at mange av de mest ihuga dro på den første konserten. Håper ikke dette er tilfelle, best stemning når det er totalt heksegryte i publikum.

Nakken min lever farligst på Harvester. Jeg vet ikke om jeg vil høre Outlaw Torn da, topp 10 Metallica-låt hos meg men er skeptisk til den live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...