Petter Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tror vi parkerer hos pappa jeg. og tar taxi tilbake eller noe sånt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det mulig å få kjøpt Metallica-genser av noe slag før konserten imorra? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Må isåfall være en stand utenfor arenaen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gå på Karl Johan. De står fra Egertorget og nedover. 200 for en T-skjorte, dunno om det var en god deal, men jeg gir en glatt faen i om T-skjorta koster 200 eller 100 kroner så lenge jeg har T-skjorte Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jepp, det vil stå massevis av gateselgere som selger pirat-t skjorter på gata. Men de skjortene blir jo fort skitne siden de ligger rett på fortauet. Ikke støtter du bandet heller, men de har jo nok penger fra før anyway. Skjortene har alltid turnedatoer på ryggen, men forskjellig forsidetrykk fra orginalskjortene bandet selv selger. Pluss at grafikken er billig trykk og forsvinner etter endel vask (egen erfaring). Endret 12. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 De er vel som oftest uoriginale. Men det betyr kanskje ikke så mye. Originale pleier ligge på 200-300 i Norge, i alle fall det jeg har erfart. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 200-300 for tskjorter inne i telenor arena! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Men inne på arenaen må du sikkert stå en time i kø for å komme til standen. Rammstein var smarte og hadde en merchandise trailer utenfor arenaen på Vallhall. Synd det snødde som et helvete den dagen. Endret 12. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Orginal, ikke original, gjør ikke meg så mye. Støtter jo gjennom billettkjøp Dessuten ligger de i bunker så er bare den nederste som er skitten. Men det er samme merke som AC/DC t-skjorta mi og den er ikke Fake(selv om den ikke er turne-skjorte.) Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Har de orginale Turne t-skjorter noe sted i rundt telenor arena da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Nei legger ikke så mye vekt på at det uorginale skjorter jeg heller, bandet har jo så mange millioner dollar at de ikke vet hva de skal gjøre med dem uansett. Og denne turneen drar sikkert inn 100 mill til. Det er heller det at orginale skjorter har bedre kvalitet på trykk og stoff. Er det et lite lokalt band støtter jeg dem ved å kjøpe offisiell merchandise selvsagt. Men ikke et globalt monster som Metallica er Endret 12. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Satser på fint vær med mulighet for utepils og grill før konserten =D Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Rammstein var smarte og hadde en merchandise trailer utenfor arenaen på Vallhall. Synd det snødde som et helvete den dagen. Haha, ja. Det var kaldt å gå til og fra t-banen! De solgte jo også en del forskjellige plasser i Oslo. Både "ekte" vare i platebutikker, samt stands. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Var jo griseflott vær i hele østlandet idag. Gikk rundt og daffa i Drammen i t-skjorte med 14 plussgrader. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Vi sprader rundt i tskjorte og shorts i 10+ mens spanjolene f. eks fryser ræva av seg Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvor pleier folk her inne å gjøre av jakker når man er på konsert? Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noen som vet om det finnes noen spise steder i nærheten av telenor arena slik at man kan få i seg noe mat før konserten? Er det lett å finne veien fra Lysaker og frem til Telenor arena for en som ikke er kjent i området.. Skal ta sørlandsekspressen i morra til Lysaker Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Vi sprader rundt i tskjorte og shorts i 10+ mens spanjolene f. eks fryser ræva av seg Sveklinger. Ser ut som at det blir fint vær i Oslo imorgen ihvertfall! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Er ingen spisesteder i nærheten. Arenaen ligger midt uti "bushen" for seg selv. Du må nok spise i oslo før du drar dit isåfall. Kanskje de selger pølser inne, det gjorde de i Vallhall før og under Rammstein. Endret 12. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Finnes det ikke en bensinstasjon i nærheten en gang eller en mat butikk.?? Takk for at folk svarer så fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå