Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Pff, bedre å være alene på konsert uansett..slipper å tenke på hvor den andre er hele tiden, pluss å føle seg "teit" i deres nærvær. Lurer ikke på hvor den andre er på en sitteplass, men.. Ja ho hadde fått meg til å føle meg teit.. 3-4 lag med sminke har jeg levd med nå, brydde meg ikke om det for var jenta under sminken jeg var glad i... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvor er "her" ? Trykk på lenkene.. Kartet er sentrert på parkeringsplassen. På den første lenken er det på den store åpne plassen ganske nøyaktig midt på kartet, rett sør for rundkjøringa der. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kort spørsmål: Er det ulovlig å selge en billett til disse som står på Karl Johan og kjøper og selger billetter hvis jeg selger den til pålydende verdi? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nei, det er vel ikke det. Står det folk der altså? Kanskje jeg kan få solgt min ekstrabillett. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har hvertfall gjort det på alle andre store konserter som har vært i Oslo, AC/DC f.eks. Var bare det at det er jo opplaggt at de bedriver svartebørs og vil jo ikke gjøre noe ulovlig Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Du gjør vel ikke noe ulovlig så lenge du selger for pålydende pris? Det er jo han som gjør noe ulovlig når han selger dyrt. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Står de virkelig på Karl Johan? Hmm, kanskje jeg finner noen som er interessert i å bytte billetter Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kort spørsmål: Er det ulovlig å selge en billett til disse som står på Karl Johan og kjøper og selger billetter hvis jeg selger den til pålydende verdi? Nei. Lenke til kommentar
lund3n Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Noen som vet hva det koster med taxi fra Oslo sentrum til arenaen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Fant ut hvem som vant M&G. Kjenner han ikke så veldig godt, men han skal på konserten sammen med han som sitter bak meg i timen nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ser ut som jeg skal dit også FY FAEN gleder meg! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Andre som har fått mailen "Viktig informasjon: Metallica-billetter" fra Billettservice? Fikk litt hjertestans et sekund der Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ja, redd det var en kansellering eller noe. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Fy faen det er ikkje lenge til nå! Reise tidlegt i morgon tidleg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hva var mailen fra Billettservice, da? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ikke riv av strekkoden på billetten... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er vel naturlig å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå