Simenostnor Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er mulig å parkere ved Fornebu Indoor Golfsenter som ligger litt bortenfor. Koster vel rundt 100 lappen for å stå der i 5 timer Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Lurer på hvor fort den blir full.. Jeg har 0 interesse av å få med meg gojira og fear factory, så har ikke tenkt å ned til døråpning.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Tja, kommer du etter oppvarmingsbandene kan du få trøbbel med å finne en grei ståplass. Har du sitteplass er det jo ett fett når du kommer. De fleste vil nok stille seg opp og "forsvare" ståplassen sin når de først har kommet dit. Men igjen, så sprer gjerne crowden seg utover igjen etter hvert oppvarmingsband. Det har jeg opplevd på mange andre konserter hvertfall. Er gjerne en god halvtimes pause mellom hvert band. Og vanligvis er det bare de aller fremste radene der folk står som sild i tønne og ikke kan røre på seg. Endret 11. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg skal sitte første dagen, og når jeg skal stå er jeg fornøyd hvis jeg hører musikken... Tenkte på hvor fort full p plassen blir da:P Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er det noen butikker i Oslo (sentrum) som selger skikkelige ørepropper? Ikke slike de vanligvis selger på konserter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Alle musikkbutikker har ørepropper for musikere. De finner du strødd rundt i sentrum, gjerne litt i sidegater fra Karl Johan. Imerslund Musikk f.eks. ligger i en sidegate fra KJ helt nede ved Oslo S. Koster vel 150 for en liten boks. Da får du ørepropper som bare demper desibel-nivået men ikke fjerner diskanten, siden de bruker små filtre du putter inn. Med billige 20-kroners propper hører du jo bare bass omtrent, og lyder i ditt eget hode. Endret 11. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Tar 31 bussen. Går rett utafor huset så. Du kom deg unna det skole-tullet? (Mener å huske at det var deg) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Noen som skal sitte den 14. som er interessert i å stå i stedet ? Bare for å sjekke xD Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Tar 31 bussen. Går rett utafor huset så. Du kom deg unna det skole-tullet? (Mener å huske at det var deg) Det var ikke meg, men mener å huske at jeg svarte til vedkommende at han bare skulle gi faen i hele skolen Forresten, når skal folk begi seg utover? når tror dere man må være der for å komme rimelig langt fram? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Forresten, når skal folk begi seg utover? når tror dere man må være der for å komme rimelig langt fram? For å sitere alle andre som har svart på det spm tidligere: Når dørene åpner. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er det lett å finne fram til Telenor Arena fra Lysaker stasjon for en som er totalt ukjent i området? Og når er det forventet at Metallica skal starte å spille, og ca når ferdig? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Larsemäo; Det er garantert flere hundre andre, som kommer samme vei = Følg flokken Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Metallica entrer scenen 21:30 og holder på i litt over to timer. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 faen, da blir det travelt hjem igjen. siste toget jeg MÅ ta går 00:07 fra Oslo S. Har dere tips til hva som er best å gjøre etter konserten? Tog? Buss? Taxi? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) I hvilken retning skal du? Skal du mot Drammen, Larvik eller Bergen kan du bare ta toget fra Lysaker i stedet fra Oslo S. Da sparer du jo mye stress. Ta buss fra arenaen og til Lysaker stasjon. Du må nesten gå fra plassen din under Seek And Destroy og stå ved utgangen når dem er ferdig for å unngå det verste trykket på utgangene og spesielt bussene. Gjerne jogge bort til bussene og. Når du kommer under undergangen der, så står det "Buss til Bekkestua -->" og "Buss til Oslo sentrum <--" eller noe lignende. Du skal da mot Oslo sentrum. Så hopper du av på Lysaker, som etter min hukommelse er det første stoppet på "ekspressbussen" inn til sentrum fra Telenor Arena. Garanterer ingenting, men jeg er rimelig sikker på at det er slik det er. Endret 11. april 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skal ta toget fra Oslo S til Gjøvik. Lurer på om jeg bare skal ta taxi til oslo s... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Noen som har veldig lyst til å stå i stedet for å sitte den 14? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jaja.. Blir ikke noe på meg på tirsdag.. Ho jævla kjerringa som jeg var sammen med fant ut at ho skulle gjøre det slutt i dag, så da er hele turen ødelagt. Bruttern skal inn på onsdag, så da går jeg med han. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Pff, bedre å være alene på konsert uansett..slipper å tenke på hvor den andre er hele tiden, pluss å føle seg "teit" i deres nærvær. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ey, hvis det er noe som skal få deg i humør igjen, er det Metallica! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå