Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, kommer du etter oppvarmingsbandene kan du få trøbbel med å finne en grei ståplass. Har du sitteplass er det jo ett fett når du kommer.

De fleste vil nok stille seg opp og "forsvare" ståplassen sin når de først har kommet dit.

Men igjen, så sprer gjerne crowden seg utover igjen etter hvert oppvarmingsband. Det har jeg opplevd på mange andre konserter hvertfall. Er gjerne en god halvtimes pause mellom hvert band.

Og vanligvis er det bare de aller fremste radene der folk står som sild i tønne og ikke kan røre på seg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Alle musikkbutikker har ørepropper for musikere. De finner du strødd rundt i sentrum, gjerne litt i sidegater fra Karl Johan. Imerslund Musikk f.eks. ligger i en sidegate fra KJ helt nede ved Oslo S.

Koster vel 150 for en liten boks. Da får du ørepropper som bare demper desibel-nivået men ikke fjerner diskanten, siden de bruker små filtre du putter inn.

Med billige 20-kroners propper hører du jo bare bass omtrent, og lyder i ditt eget hode.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tar 31 bussen. Går rett utafor huset så.

Du kom deg unna det skole-tullet? :p (Mener å huske at det var deg)

Det var ikke meg, men mener å huske at jeg svarte til vedkommende at han bare skulle gi faen i hele skolen :p

Forresten, når skal folk begi seg utover? når tror dere man må være der for å komme rimelig langt fram?

Lenke til kommentar

I hvilken retning skal du? Skal du mot Drammen, Larvik eller Bergen kan du bare ta toget fra Lysaker i stedet fra Oslo S. Da sparer du jo mye stress. Ta buss fra arenaen og til Lysaker stasjon. Du må nesten gå fra plassen din under Seek And Destroy og stå ved utgangen når dem er ferdig for å unngå det verste trykket på utgangene og spesielt bussene. Gjerne jogge bort til bussene og. Når du kommer under undergangen der, så står det "Buss til Bekkestua -->" og "Buss til Oslo sentrum <--" eller noe lignende. Du skal da mot Oslo sentrum. Så hopper du av på Lysaker, som etter min hukommelse er det første stoppet på "ekspressbussen" inn til sentrum fra Telenor Arena.

Garanterer ingenting, men jeg er rimelig sikker på at det er slik det er. :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...