osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Ufint Så i en M&G-video i fjor, en fyr som hadde møtt gutta 6 ganger :/ Jaja. Da er det bare å verve 97 venner til, så får jeg M&G i gave fra MetClub! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hurrey, fikk billettene idag, var jammen på tide! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Fikk heller ikke. Kjipt. Osse-Mon: Link til den videoen? Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Flere som må ta natt-toget i rettning Bergen eller? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvordan gjør folk med hjemreise etter konserten? Er det satt opp busser, eller går det rutebusser? Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg satser på taxi hvis det ikke er plass på bussene. (mye enklere i fjor da de var i Spektrum:P) Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Leste nettopp dette på trafikanten: Tirsdag 13. og onsdag 14. april holder Metallica konsert i Telenor Arena på Fornebu. Dit kommer du best med buss. Reise fra Oslo til Telenor Arena Busslinjene 31 og 31E bringer deg til Telenor Arena. • 31 Snarøya - kjører ordinær trasè og stopper ved alle stoppesteder. • 31E Fornebu/Telenor Arena - kjører direkte Kirkeristen (stoppested i Dronningens gate) - Nationaltheatret - Telenor Arena. Bussene kjører kontinuerlig. Reise fra Asker/Bærum/Ski/Lillestrøm til Telenor Arena Ta ordinært rutetilbud (tog eller buss) til Lysaker stasjon. Fra Lysaker stasjon, ta linje 31 Snarøya videre til Telenor Arena. Det er mulig å gå fra Lysaker stasjon, beregn ca. 15 min. Eventuelt gå av bussen på Oksenøyveien (stoppestedet før Lysaker) og gå derfra til Telenor Arena, beregn ca. 15. min. Retur fra Telenor Arena til Oslo Det kjøres to linjer tilbake til sentrum: • Direktebuss til Nationaltheatret og Jernbanetorget • Busslinje som stopper på Lysaker, Skøyen, Nationaltheatret og Jernbanetorget. Bussene går fra to ulike steder - se etter henvisningsskilter når du er på vei ut av arenaen! Stoppestedet Fornebuparken blir ikke betjent fra ca kl. 16 og ut driftsdøgnet. Retur fra Telenor Arena til Asker/Bærum/Ski/Lillestrøm • Gå eller ta buss til Lysaker stasjon og benytt det ordinære rutetilbudet med buss og tog derfra. Billettkjøp Alle kort og billetter for Oslo er gyldig på linje 31 og 31E til Telenor Arena i forbindelse med konsertene. Har du ikke billett allerede, oppfordrer vi deg til å kjøpe på forhånd. 24-timersbilletten for Oslo gjelder tur/retur, og også på Ruters natt-tilbud i Oslo. Den koster kr 70 for voksne og kr 35 for barn. Ordinære billettpriser gjelder for reisende i Akershus. Billetter får du kjøpt hos Narvesen, 7-eleven, Deli de Luca, Mix, Trafikanten og på T-banestasjonene i sentrum. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er det flere som tar 31 fra Nationaltheateret? Blir vanskelig å misse en flokk Metallica-fans, hvis jeg skulle bli usikker på hvor jeg skal Lenke til kommentar
Dinoph Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg skal sannsynligvis ikke ta den bussen, men det er GARANTERT en haug av Metallicafans som skal ta den samme bussen som deg! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Blir nok til buss 31 på meg og min gjeng også. Vurderte å bestille skyss via Hard Rock cafe (200 kr t/r), men den går frå sentrum kl 18 vistnok, tenkjer vi dreg ut til Fornebu litt før. Om det blir totalt kaos etter første kvelden, så blir det nok til å bestille der før 2.show. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er ikke noen med sitteplasser som er interessert i å dele en taxi fra sentrum? Maxitaxi er jo også et alternativ hvis det er flere. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har tenkt å ta Taxi fra hotellet i Sandvika til Telenor Arena. I følge Haakon blir det kun 250,- så om noen andre er i det området kan dere henge dere på. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Var å titta litt etter parkeringsmuligheter i dag. Fant den parkeringen ved IT Fornebu (her), men den andre huska jeg ikke adressen på (den skal være her et sted). Er plass til en del biler på den plassen ved IT Fornebu, prisen var 15 kroner timen og 150 for et døgn. Og så var det et eller annet med 10 kroner for påbegynte 20 minutter. Bør vel enten satse på å komme tidlig eller parkere i sentrum og ta bussen til og fra stadion tenker jeg. Skulle jo gå ekstraavganger så. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Tar 31 bussen. Går rett utafor huset så. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hmm..lurer litt på en ting. Jeg kjøpte av de 2000 restbillettene som ble lagt ut. Da fikk jeg "uspesifisert plass, felt H. Altså ståplass. Men betyr felt H at jeg ikke kan stå sammen med de to kompisene jeg drar dit med? De kjøpte billett sammen. Må jeg stå og henge for meg selv i et hjørne i 5 timer? Da vurderer jeg nesten å droppe hele greia. Han ene kjører oss jo dit, også må jeg bare si "ok hadet bra, ses om 5 timer når vi skal hjem"? Endret 11. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Kan aldri tenke meg at de har avgrenset ståplassene. Vil tippe at "H" bare står for inngangen du skal bruke. Ring arenaen i morgen og hør om det er mulig å gå på hvilken som helst inngang Endret 11. april 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hmm..lurer litt på en ting. Jeg kjøpte av de 2000 restbillettene som ble lagt ut. Da fikk jeg "uspesifisert plass, felt H. Altså ståplass. Men betyr felt H at jeg ikke kan stå sammen med de to kompisene jeg drar dit med? De kjøpte billett sammen. Må jeg stå og henge for meg selv i et hjørne i 5 timer? Da vurderer jeg nesten å droppe hele greia. Han ene kjører oss jo dit, også må jeg bare si "ok hadet bra, ses om 5 timer når vi skal hjem"? Jeg kjøpte også restplass. På min billett står det "Felt: Ståplass" og "Inngang: B2". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har ikke sett min billett da han andre bestilte den for meg. Lurer på om vi blir styrt inn i "båser" etter hvilken inngang vi må bruke. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det gjelder nok bare inngang. Jeg kan se for meg at med en gang du kommer inn, kan du bevege deg fritt i ståområdet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Var å titta litt etter parkeringsmuligheter i dag. Fant den parkeringen ved IT Fornebu (her), men den andre huska jeg ikke adressen på (den skal være her et sted). Er plass til en del biler på den plassen ved IT Fornebu, prisen var 15 kroner timen og 150 for et døgn. Og så var det et eller annet med 10 kroner for påbegynte 20 minutter. Bør vel enten satse på å komme tidlig eller parkere i sentrum og ta bussen til og fra stadion tenker jeg. Skulle jo gå ekstraavganger så. Hvor er "her" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå