AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Flott for deg og idioti av de som solgte deg de Jeg vet om personer som uten problemer har solgt for 1500-2000 de siste 3 konsertene. Idioti eller ren folkeskikk. You pick one. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Okey, Billettservice bare timer out. PROBLEM LOADING PAGE WTF!!!!!??!?!?!? Første gang du prøver å kjøpe billett der eller? I såfall må jeg få ønske deg velkommen til lotteriet Lenke til kommentar
oleschmi Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 er billettservice.no nede? eller er det bare hos meg Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Flott for deg og idioti av de som solgte deg de Jeg vet om personer som uten problemer har solgt for 1500-2000 de siste 3 konsertene. Idioti eller ren folkeskikk. You pick one. Hehe, folkeskikk ja. Så en selger som kjøper inn sko for 30 kroner fra Kina og selger de for 499 har ikke folkeskikk? Joda, man kan leve fint uten mye penger men gud hvor digg det er å ha litt ekstra Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bilettserive er alltid nede, over hele landet. MINST! Korrupte slappedasker, har sikkert forbindelse med nsb.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 er billettservice.no nede? eller er det bare hos meg For å si det enkelt: Den er aldri helt oppe Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Okey, Billettservice bare timer out. PROBLEM LOADING PAGE WTF!!!!!??!?!?!? Første gang du prøver å kjøpe billett der eller? I såfall må jeg få ønske deg velkommen til lotteriet 5 gang når det er metallica, AC/DC etc, men jeg regner hver gang med at de har klart å fikse problemene, men blir jo skuffet hver gang. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hah, dette må være første gangen hele siten er nede? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Okey, Billettservice bare timer out. PROBLEM LOADING PAGE WTF!!!!!??!?!?!? Første gang du prøver å kjøpe billett der eller? I såfall må jeg få ønske deg velkommen til lotteriet 5 gang når det er metallica, AC/DC etc, men jeg regner hver gang med at de har klart å fikse problemene, men blir jo skuffet hver gang. Det har vært slik som dette i mange år, så nei, det vil aldri skje. Klarer man det ikke på mange år, klarer man det ikke på enda flere år. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 er billettservice.no nede? eller er det bare hos meg Billettservice er alltid like fucka når det gjelder slike situasjoner.. De sier de er godt rusta, men jeg har mine tvil Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hah, dette må være første gangen hele siten er nede? Nei Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Okey, Billettservice bare timer out. PROBLEM LOADING PAGE WTF!!!!!??!?!?!? Første gang du prøver å kjøpe billett der eller? I såfall må jeg få ønske deg velkommen til lotteriet 5 gang når det er metallica, AC/DC etc, men jeg regner hver gang med at de har klart å fikse problemene, men blir jo skuffet hver gang. Det har vært slik som dette i mange år, så nei, det vil aldri skje. Klarer man det ikke på mange år, klarer man det ikke på enda flere år. I know, men engang er det jo nødt til å klare det. Kanskje om 20-30 år Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Klarer faktisk ikke å komme inn på arrangementet en gang! -.- Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tja, kanskje 50 år. Hahahah, se hvor de sliter nå. Dette er jo nesten moro Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Klarer faktisk ikke å komme inn på arrangementet en gang! -.- Får ikke åpnet hjemmesiden engang. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 3 billetter sikret, virker utsolgt nå Lenke til kommentar
lund3n Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Klarer faktisk ikke å komme inn på arrangementet en gang! -.- Får ikke åpnet hjemmesiden engang. Ikke jeg heller.. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bah, satt med F5 fra klokka var 08:20. Fikk timeout, og nå kommer jeg ikke inn på siden overhodet. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Velkommen til joker nord! Reglan e som følger: Har du ikke rein (flaks) får du ikke bein (billett)! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 3 billetter sikret, virker utsolgt nå Slutt å kødd da Noen som har noen LURE triks ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå