Tunky Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Jeg lurer på en ting som sikkert har blitt spurt om tidligere. Når bør en være ved stadion for å få railplass, eller veldig nærme rail? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Når dørene åpner. Klokken 18. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Er det ikke folk som står i kø i mange timer og sånt da? Lenke til kommentar
Faxa Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Håper di spiller Fade to Black:) kanonlåt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Er det ikke folk som står i kø i mange timer og sånt da? Det vil det alltid være. Men du må tenke på at det er scene i midten og at nå skal det ikke så mye til å få plass ganske langt fremme da det står folk rundt scenen. I Køben så stod jeg ganske nærme scenen og jeg kom inn på konserten halvannen time etter dørene åpnet (var veldig lite folk da til min overraskelse). Tror ikke det vil bli noe problem med god plass altså. Endret 8. april 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Så lenge du er rask på foten får du få problemer Er det noen som kjører fra sentrumområdet den andre konserten? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Flere enn meg som skal være på Thon Hotel Sandvika? Er det noen som har en anelse om hvor langt det er å gå fra Sandvika til Telenor Arena evt blir det jævlig dyrt med drosje? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Jeg kjører fra holmenkollen, Voksenaasen kultur og konferansehotel. Jippi bare en arbeidsdag igjen, så friiuke Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Flere enn meg som skal være på Thon Hotel Sandvika? Er det noen som har en anelse om hvor langt det er å gå fra Sandvika til Telenor Arena evt blir det jævlig dyrt med drosje? Er en strekning på litt under 1 mil. Koster 250 med taxi. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Hva er beste måte fra Oslo og ut? Buss? Hvilken rute o.l. er det? Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Ikke lenge igjen nå! Gleder meg så syyyykt! ! Endret 8. april 2010 av datating Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Da tror jeg at vi betaler for taxi, selv om det frister å gå en mil før man skal stå i x-antall timer. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hva er beste måte fra Oslo og ut? Buss? Hvilken rute o.l. er det? Kom deg fra sentrum og ut til Lysaker eller Vækerø, og ta buss 31 derfra. Endret 8. april 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Kan man ikke ta buss 31 rett fra sentrum? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 for alle som ikke er kjent med oslos kollektivsystemer: www.trafikanten.no - Ruteplanlegger Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Har de bekreftet noen band som skal varme opp? Gleder seg:P Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Begynner bli en stund siden, ja. Hehe. Gojira og Fear Factory. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Hvordan er mulighetene med å kjøre innover til Fornebu med egen bil, tenker da på parkering osv. Er det veldig mye kamp om parkerings-plasser? Leste at det var et par parkeringshus rett i nærheten av der konserten skulle være. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Jeg skal kjøre nedom på mandag å ta en kikk. Kan skrive på forumet her hvordan det ser ut Har du gammal drittbil som du ikke bryr deg om er det bare å skvise den helt inntil min xD Hvor leste du om p hus btw ? Endret 9. april 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) http://www.telenorarena.no/Om_Telenor_Arenar/veibeskrivelse/ · Følgende parkeringshus i nærheten er tilgjengelig: 1.IT Fornebu. 7 minutter gange til Telenor Arena på gangsti. 2.Parkeringshus på Lysakerlokket. 15 minutter gange til Telenor Arena på gangsti. Endret 9. april 2010 av SomeKindOfMonster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå