Heddee Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Av låter vi garantert får høre: Nothing else matters (kommer etter Kirk doodle) Enter Sandman One Master of Puppets Seek and destroy (alltid avslutningslåt) Jeg håper vi får noe spennende en av dagene. Kunne også tenke meg Roam og Fade første dagen Må nok legge til Sad But True og Life/Line til den lista over "sikre" låtar. Og - Gojira over Volbeat ANY day. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Skulle ønske konserten var i Mai, så hadde vi fått Volbeat som warm- up. DET hadde vært konge det.. Kunne ikke vert mer enig Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Av låter vi garantert får høre: Nothing else matters (kommer etter Kirk doodle) Enter Sandman One Master of Puppets Seek and destroy (alltid avslutningslåt) Må nok legge til Sad But True og Life/Line til den lista over "sikre" låtar. Å? Disse er ikke garanterte låter på en setlist. De er svært trolige, men jeg vedder en månedslønn på at de spiller de jeg nevnte, men hadde ikke vedda på de tre andre Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Sad but true er like bankers som NEM og Sandman, gitt.. Dessverre. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 En fyr som har lagt ut ganske mange videoer i 720p (HD) fra en av konsertene i Køben i sommer. Knallkvalitet lydmessig også. Linker til en låt jeg gjerne hører fremfor noen annen med noen få unntak (Blackened feks). Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Æsj. Hadde en avtale med en via mail om at vi skulle bytte mine ståbilletter mot hans sittebilletter den 14, men så må han på øvelse, så avtalen går ikke likevel. Fint å få beskjed sånn ni dager i forveien Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Sad but true er like bankers som NEM og Sandman, gitt.. Dessverre. Yup. Og Life/Line har vel blitt spelt på alle innendørs-show sidan DM-release? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Sad but true er like bankers som NEM og Sandman, gitt.. Dessverre. Yup. Og Life/Line har vel blitt spelt på alle innendørs-show sidan DM-release? Tror de hadde creep som førstesangen på noen konserter før de spilte inn live dvd'n i mexico og på en konsert der. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Undertegnede begynner å få gåsehud av forventing. Første konserten med Metallica for meg. Hørt på dem fast siden jeg var 12. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Ok, på grunn av generalprøve på særemne-revy mister jeg egentlig begge konsertene. Ny viten sier derimot at hvis vi får innvilget studiedag på tirsdagen, så kan vi ha generalprøven tidligere på dagen. Da kan jeg faktisk komme på konsert! Kryss fingrene for meg, gutta Endret 5. april 2010 av SpencerReid Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Sad but true er like bankers som NEM og Sandman, gitt.. Dessverre. Yup. Og Life/Line har vel blitt spelt på alle innendørs-show sidan DM-release? Tror de hadde creep som førstesangen på noen konserter før de spilte inn live dvd'n i mexico og på en konsert der. Jepp, men det var utandørs. Men whatever, saken er at eg blir VELDIG overraska om ikkje Life/Line-kombinasjonen blir spelt begge kveldar i Telenor Arena Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 GAH! Bare 4 dager med jobb igjen, så en uke fri og 2 garantert dritfete dager! Jeg får ikke sove! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Den siste "in the round"-konserten de hadde i Mellomamerika åpnet med life/line... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Synes de passer bra som åpningslåter. Thanks again to all of our Norwegian fans, and of course to those of you traveling to those shows, for selling out 52,000 tickets in record time and we're excited that now we'll be able to see even more of you there!! Er altså 26 000 på hver konsert (pga ekstrabillettene) og ikke 25 000 som jeg trodde før. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Synes de passer bra som åpningslåter. Enig. Life er ei kjempelåt og Line funkar meget bra live. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Håper på mykkje old stuff Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Hører gjerne mye nytt jeg, har sett dem 2 ganger tidligere i typiske "Best of" shows, pluss at alle DVD'ene er "best of" hele karrieren. Begynner å bli kjedelig å høre de samme 15 låtene hver gang. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg har fått skikkelig sansen for Dyers Eve etter å ha lest i denne tråden Digger dobbelbassinga! Spess i bilen Det slår godt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Synes de passer bra som åpningslåter. Enig. Life er ei kjempelåt og Line funkar meget bra live. Totalt uenig. Synes det er de to svakeste sporene på DM, men for all del - Jeg overlever Låt nummer tre pleier å kompensere for de to første Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Kryss fingrene for meg, gutta krysser fingrene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå