Takkformeg Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Bare å rappellere rett ned Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Jeg foreslår jetpack. Bare å sette ivei loddrett når alle de andre stimer avgårde i kø. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Blir noen brannskader blant crowden da Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Når får man vite om man blir trukket ut til Meet & Greet? Lenke til kommentar
jameshetfield- Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Når får man vite om man blir trukket ut til Meet & Greet? Den 09 April Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Kan setlisten bli alt mellom himmel og hav, eller er det noen som vet ca hvordan den vil bli? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Man har litt peiling på hvordan de har bygd opp setlisten i tidligere deler av World Magnetic-turneen, men ingen vil vite akkurat hvordan den blir. Den har vel hatt 6-7-8 faste sanger på faste plasser og resten har variert og rullert litt. Uansett kan man vel nesten garantere at du vil få høre Enter Sandman, Nothing Else Matters, Seek and Destroy (som har vært siste sangen på setlisten i 10+ år) og sikkert fler også (Master of Puppets, One). Tror også de har spilt The End Of The Line og That Was Just Your Life på (nesten) alle konsertene i denne turneen. Noen andre kan nok svare litt mer utfyllende på at plass nummer 1 er den og den sangen og at de alltid spiller den og den sangen som nummer 7. Så mye vet ikke jeg. Hehe. Endret 5. april 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Hm, nå som jeg skal på konsert snart bør jeg vel gidde å høre Death Magnetic. Har ikke hørt EN låt fra den, faktisk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Jeg liker det meste på Death Magnetic, jeg. Mye bra musikk der. Det er vel kanskje på tide å høre litt på den, før konserten, ja. Hehe. Mine favoritter er All Nightmare Long og Suicide & Redemption (instrumental). Minst likte på DM: Cyanide, selv om den også er helt grei. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Death Magnetic er et kongealbum. Hørt på albumet jevnlig helt siden det kom ut. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Lurer litt på... Hvor lenge tror folk at konserten varer? og hvilke sanger pleier de å spille? Gleder meg som bare fy! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Lurer litt på... Hvor lenge tror folk at konserten varer? og hvilke sanger pleier de å spille? Gleder meg som bare fy! Pleier å vare i overkant av 2 timer. Regn med at de spiller: Nothing Else Matters, One, Enter Sandman, Sad But True og Seek And Destroy. Kan også regne med en coversang og noen fra det nye albumet med tanke på at det fortsatt er Magnetic-tour. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Høres bra ut ^^ Oppvarmingsbandene kunne vert bedre syntes jeg Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Seek and Destroy (som har vært siste sangen på setlisten i 10+ år) "Scanning the scene out in Oslo tonight" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Litt flaut om James sier Stockholm istedet for Oslo. Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 - Madly in Anger With the World Tour 2004, Nord Amerika leg 2 start: Holier Than Thou spilt for første gang siden 1991. - Madly in Anger With the World Tour 2004, Europa start: Holier Than Thou og I Disappear spilt for første gang i europa. Første gang The Wait ble spilt i europa siden 1997. - Madly in Anger With the World 2004, Nord Amerika leg 3 start: INGENTING SJELDENT. - Escape from the Studio tour 2006 start: INGENTING SJELDENT bare at det var første gang de spilte i Sør Afrika. - Sick of The Studio tour 2007 start: For første gang på 18 år ble And Justice for All spilt i sin helhet. Første gang på 9 år at Am I Evil ble spilt i sin helhet Spring/Summer tour 2008 start: Første gang på 19 år at And Justice For All ble spilt i sin helet i Amerika. Fight Fire With Fire for første gang siden 2004. - Death Magnetic promo tour 2008 start: Until it Sleeps for første gang på 8 år. Of Wolf and Man for første gang siden 2004. - World Magnetic Tour 2008/2009 Nord Amerika start leg 1 start: Første gang noen DM sanger ble spilt i Amerika. - World Magnetic Tour 2009 Europa start leg 1: Verdenspremiere på The Judas Kiss - World Magnetic Tour 2009, Nord Amerika start leg 2: Lemmy Kilmister spiller Too Late Too Late og Damage Case med gutta. World Magnetic Tour 2010, Sør Amerika start: Am I Evil for første gang på et år og Blackened tok en coversang slot. Ser ut til at det vil skje noe spessielt på 13. April folkens. Noe sjeldent på nesten hver leg start. Gleder meg ekstra veldig mye nå da jeg har undersøkt litt Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Er det flere enn Gojira som skal varme opp? Bruker jo som regel å være to ulike band? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Av låter vi garantert får høre: Nothing else matters (kommer etter Kirk doodle) Enter Sandman One Master of Puppets Seek and destroy (alltid avslutningslåt) Jeg håper vi får noe spennende en av dagene. Kunne også tenke meg Roam og Fade første dagen Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Er det flere enn Gojira som skal varme opp? Bruker jo som regel å være to ulike band? Fear Factory skal også varme opp. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Skulle ønske konserten var i Mai, så hadde vi fått Volbeat som warm- up. DET hadde vært konge det.. Forresten, det er ledige billetter på www.billettservice.no nå, hvis ikke folk visste det. Har visst blitt lagt ut en ny bolk, kun ståplasser så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå