Sk!ppy Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Uff, jeg har lyst til å møte bandet!! men har ikke råd til å betale 60$ for å bli med i den klubben :/ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 "Den klubben" er jo ikke bare det... Du får faktisk VELDIG mye for pengene, det er 300 kroner vel verdt bruken. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Nei, for all del, men jeg har ikke 300 kroner til å bruke på det Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Be om det i bursdagsgave Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Det er sånn jeg fikk billettene til selve konserten Lenke til kommentar
jameshetfield- Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 10 dager igjen folkens, begynner å nærme seg nå Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Hvordan er det med transport til Telenor Arena? Går det noen busser fra Oslo dit? Bor ved Gjøvik og må nesten ta tog til Oslo... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Skulle meina togstasjonen ligg ganske nærme Telenor Arena? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Nærme og nærme, er fortsatt 20-30 minutter å gå fra Lysaker til arenaen. Men det går vel plenty med lokalbusser utover der. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Oh :!: Sorry then. Takk for infoen, Bytex Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Kanskje ta bilen min å kjøre frem og tilbake med folk xD nat! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Kanskje ta bilen min å kjøre frem og tilbake med folk xD Omg nat! Awww Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Iflg norsk lov ekke pirat taxi bissniss lov xD Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Neither is underage drinking. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Mindreårige som drikker er faktisk lovlig.. Bare sånn til info Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Håper for all del at de har fått ordnet opp transportproblemene. Kaoset etter AC/DC er noe jeg helst vil unnslippe. Folk overalt og bussene kom ikke av flekken, mens resten av oss gikk en sakte dødsmarsj til Lysaker stasjon for å finne ut at de ekstratogene som var satt opp til rundt da konserten var ferdig. Heldigvis har jeg helgardert meg og skal bo på SAS-hotellet på Fornebu. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Haha, prøv å kjøre opp Helsfyr når det har vært konsert på Valle Hovin..har sett drosjer som bare står midt i en folkemengde som bare spyr utover hovedveien. De stakkars bilene som kommer inn der må pent stå og vente på tur. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Sitter heller å koser meg i bilen og venter på at folk skal cleare ut enn å gå blant folkene Jeg er asosial, derfor jeg kjører single seater gokart i stedet for rally med kartleser xD Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Leid helikopter. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Leid helikopter. Det enkle er ofte det beste. Så sant så sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå