Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk. Søkte på begge kveldene. Hva mener de med at du må ha din egen billett til showet. "You must have your own ticket to the show." At det er ditt navn som står på billetten? For det gjør det ikke på noen av billettene mine. :p

De mener nok bar at du må ha billett til konserten, altså at det ikke er med noe billett i "pakka" dersom du blir trekt ut til m&g. Slik var det for øvrig under DM-konkurransen som de hadde gående. Her fikk man billett, i tillegg til pass. Selv fant jeg ut at jeg hadde vunnet noen uker etter konserten (noe som var utrolig irriterende)

Lenke til kommentar

Det varierer litt hvordan det ser ut. Klistremerke som festes på på gensern/t-skjorta. Hvis du skulle være så heldig å vinne får du beskjed om å møte et visst sted på et visst tidspunkt, med Metclub-kortet ditt og gyldig legitimasjon.

Til han som spurte om de var strenge på gjester- ja, absolutt ingen andre enn den som vinner får møte bandet!

Her er passet mitt fra 2008, signert av Lars:

http://i409.photobucket.com/albums/pp171/Gunners89/18082008770.jpg

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar

Takk. Søkte på begge kveldene. Hva mener de med at du må ha din egen billett til showet. "You must have your own ticket to the show." At det er ditt navn som står på billetten? For det gjør det ikke på noen av billettene mine. :p

De mener nok bar at du må ha billett til konserten, altså at det ikke er med noe billett i "pakka" dersom du blir trekt ut til m&g.

Det er korrekt. Derfor er det også veldig dumt å melde seg på M&G til steder man ikke har billett, så sant du ikke vet at du kan bruke flere tusen spenn på svartebørs-billetter og evt. flybilletter i siste liten. Vinner man, og ikke kan dra, så stjeler man faktisk muligheten til et annet klubb-medlem, så sant man ikke gir beskjed da..

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar
Only one pass will be given out per clubber - sorry, no guests

Er de skikkelig strenge på dette, tror dere? Blir det slik at lillebroren min måtte ha venta utfor arenaen alene? xD

M&G er ofte når oppvarmingsbanda spiller, så han slipper iallfall å vente utendørs..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...