Tunky Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Har meldt meg på trekninga. Håper det skjer noe. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Fant ut at pappa skaffa billetter til bursdagen min !!! fant tilfeldigvis billetene (a) faen som jeg gleder meg!! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Hvordan/hvor melder man seg på Meet&Greet-trekningen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Går på Metclub.com, så står det på fremsida der. Må være medlem. For enkelthetens skyld: Link Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Takk. Søkte på begge kveldene. Hva mener de med at du må ha din egen billett til showet. "You must have your own ticket to the show." At det er ditt navn som står på billetten? For det gjør det ikke på noen av billettene mine. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Takk. Søkte på begge kveldene. Hva mener de med at du må ha din egen billett til showet. "You must have your own ticket to the show." At det er ditt navn som står på billetten? For det gjør det ikke på noen av billettene mine. Du trenger bare billett til konserten. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Only one pass will be given out per clubber - sorry, no guests Er de skikkelig strenge på dette, tror dere? Blir det slik at lillebroren min måtte ha venta utfor arenaen alene? xD Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Håper de har litt skjønn der, selv om det ikke ville forundre meg om han måtte vente. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg har meldt meg på til 13. April, noen fler her? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Takk. Søkte på begge kveldene. Hva mener de med at du må ha din egen billett til showet. "You must have your own ticket to the show." At det er ditt navn som står på billetten? For det gjør det ikke på noen av billettene mine. De mener nok bar at du må ha billett til konserten, altså at det ikke er med noe billett i "pakka" dersom du blir trekt ut til m&g. Slik var det for øvrig under DM-konkurransen som de hadde gående. Her fikk man billett, i tillegg til pass. Selv fant jeg ut at jeg hadde vunnet noen uker etter konserten (noe som var utrolig irriterende) Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Har et parspørsmål om M&G. Hvordan ser passet ut? Får man det i mailen og må printe det ut eller må man bare møte på rette plass til rett tid? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Det varierer litt hvordan det ser ut. Klistremerke som festes på på gensern/t-skjorta. Hvis du skulle være så heldig å vinne får du beskjed om å møte et visst sted på et visst tidspunkt, med Metclub-kortet ditt og gyldig legitimasjon. Til han som spurte om de var strenge på gjester- ja, absolutt ingen andre enn den som vinner får møte bandet! Her er passet mitt fra 2008, signert av Lars: http://i409.photobucket.com/albums/pp171/Gunners89/18082008770.jpg Endret 1. april 2010 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Takk. Søkte på begge kveldene. Hva mener de med at du må ha din egen billett til showet. "You must have your own ticket to the show." At det er ditt navn som står på billetten? For det gjør det ikke på noen av billettene mine. De mener nok bar at du må ha billett til konserten, altså at det ikke er med noe billett i "pakka" dersom du blir trekt ut til m&g. Det er korrekt. Derfor er det også veldig dumt å melde seg på M&G til steder man ikke har billett, så sant du ikke vet at du kan bruke flere tusen spenn på svartebørs-billetter og evt. flybilletter i siste liten. Vinner man, og ikke kan dra, så stjeler man faktisk muligheten til et annet klubb-medlem, så sant man ikke gir beskjed da.. Endret 1. april 2010 av Arsenal89 Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Metclub navnet mitt står ikke i mitt navn. Hva gjør jeg da jeg skal vise legitimasjon? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Metclub navnet mitt står ikke i mitt navn. Hva gjør jeg da jeg skal vise legitimasjon? Foreslår at du kontakter dem og spør: MetClub Info [email protected] When corresponding with the club, please include your full name and membership number. Hvorfor i all verden står det ikke på deg? Er jo ingen aldersgrense der Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Metclub navnet mitt står ikke i mitt navn. Hva gjør jeg da jeg skal vise legitimasjon? Foreslår at du kontakter dem og spør: MetClub Info [email protected] When corresponding with the club, please include your full name and membership number. Hvorfor i all verden står det ikke på deg? Er jo ingen aldersgrense der Man kan aldri vite Skal sende mail nå. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Only one pass will be given out per clubber - sorry, no guests Er de skikkelig strenge på dette, tror dere? Blir det slik at lillebroren min måtte ha venta utfor arenaen alene? xD M&G er ofte når oppvarmingsbanda spiller, så han slipper iallfall å vente utendørs.. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Brukte FrontPage til å forfalske en VG-artikkel til å si at Metallica avlyser konsertene sine i Oslo etter at James Hetfield brakk armen sin, og viste den til lillebror. Stakkaren var ikke langt i fra tårene da jeg bare fortalte ham at det var en aprilspøk Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Da er jeg også påmeldt til trekningen av M&G-pass. 6th and 7th time i the charm? Om jeg vinner, skal jeg få dem til å signere bilder jeg selv har tatt av gutta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå