Jarek Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Kjipt for de som faktisk har billetter de ikke får brukt. Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg veit. Har billett til 14, men får ikke dratt. Blir værre å bli kvitt billetten nå. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Fear Factory er oppvarmingsband nr. 2 =) Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Fear Factory er oppvarmingsband nr. 2 =) Trist at det ikke ble Volbeat, men jeg fant nettopp ut hvorfor: Volbeat main support for Metallica March 30th, 2010 We’re proud to announce that we will tour with Metallica once again. This time round Hetfield and Co have chosen us as their main support on their European swing of their Death Magnetic World Tour. Once we’ve finished recording we’ll hit the road with them starting in Belfast at the Odyssey Arena and ending about 2 weeks later in Lyon, France. As a completely unexpected bonus AC/DC have asked us to support them in Dresden and Berlin in June, so we get to rock out with the original guitar heroes as well. See dates below: May dates w/Metallica: 11 – Belfast (Ire) Odyssey 12 – Belfast (Ire) Odyssey 14 – Budafest (Hun) Puskas Ferenc Stadium 16 – Zagreb (Croatia) Zagreb Hippodrome 18 – Lissabon (Por) Pavilhao Atlantico 19 – Lissabon (Por) Pavilhao Atlantico 23 – Lyon (Fr) Halle Tony Garnier June dates with AC/DC: June 20 – Dresden (Ger) Festwiese Ostragehege June 22 – Berlin (Ger) Olympia Stadion De er visst i studio mens Metallica er i Norge. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Einig Marbash... Håpte verkeleg på Volbeat... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Har ikke hørt noe særlig på verken Gojira eller Fear Factor, men av det lille jeg har hørt er Fear Factor MYE mer min smak enn Gojira. Gojira liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Einig Marbash... Håpte verkeleg på Volbeat... Uansett er det jo ikke oppvarmingen man kommer for å se, er jo 'tallica man er der for å se. Får vel bare håpe at danskene bestemmer seg for å ta turen innom Norge på sin europaturné. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Godt poeng! Now I'm happy again! Lenke til kommentar
Fuzzpedal Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Herlig med Gojira som support! Ikke dårlig med Fear Factory for den del, men for min del kunne de gjerne byttet plass slik at Gojira kom på rett før Metallica. Knappe to uker igjen nå! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Fear Factory er oppvarmingsband nr. 2 =) Bare ett kjapt spm; Hvordan har du funnet ut dette? Jeg har sjekket livenation sine sider, 'tallica og mektige Google, men ikke funnet noe. Står det hos MetClub eller noe sånt? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Står det hos MetClub eller noe sånt? Det står under "Tour" delen av metclub sidene, så det er bekreftet. Er ikke helt med på den for å si det sånn, men men jeg liker jo Gojira så da blir det et bra oppvarmingsband. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Både Gojira og Fear Factory er dødsfete, så dette blir et bra show! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Godt jeg kjøpte billettene for metallica og ikke warm up.. Liker å høre hva de synger, ikke growler.. Meh Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Går jo fint an å høre hva de synger, bare man har øre for sånt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Fear Factory er knall de, har digget dem siden midten av 90-tallet når de var favoritter i Metal Hammer UK. Cyber-industrial-heavy metal! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Growling er ikke min greie.. Er en grunn til at jeg liker Metallica.. Jeg kan synge med uten å voldta alt som heter stemmebånd.. Jeg går så heavy som Metallica og ikke lenger. Sånn er det bare. Jeg liker ikke gorilla/gojira eller fear factory, det gjør dere, sånn er det med den saken =) Godt jeg har ørepropper Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Er det 1700 det er mulig å melde seg på Meet&Greet? Tenker det er jo 0900 Pacific Time, og hvis jeg ikke er helt på jordet, er vel Pacific GMT-7? Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Trur det er 17.00 ja, men forsåvidt ingen hast. Trur ein kan melde seg på fram til 9. april. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 "melde seg på" - Hadde det bare vært så enkelt Jeg skal være med i loddtrekningen begge kvelder, om ikke annet! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) "melde seg på" - Hadde det bare vært så enkelt Jeg skal være med i loddtrekningen begge kvelder, om ikke annet! Jepp, er ikke bare bare. Kjenner et par som har vært medlem siden Metclub startet, vært på utallige konserter, men aldri vunnet M&G. Selv var jeg heldig og vant på mitt fjerde forsøk i 2008 =) Endret 31. mars 2010 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå