Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fear Factory er oppvarmingsband nr. 2 =)

Trist at det ikke ble Volbeat, men jeg fant nettopp ut hvorfor:

Volbeat main support for Metallica

March 30th, 2010 We’re proud to announce that we will tour with Metallica once again. This time round Hetfield and Co have chosen us as their main support on their European swing of their Death Magnetic World Tour. Once we’ve finished recording we’ll hit the road with them starting in Belfast at the Odyssey Arena and ending about 2 weeks later in Lyon, France. As a completely unexpected bonus AC/DC have asked us to support them in Dresden and Berlin in June, so we get to rock out with the original guitar heroes as well. See dates below:

May dates w/Metallica:

11 – Belfast (Ire) Odyssey 12 – Belfast (Ire) Odyssey 14 – Budafest (Hun) Puskas Ferenc Stadium 16 – Zagreb (Croatia) Zagreb Hippodrome 18 – Lissabon (Por) Pavilhao Atlantico 19 – Lissabon (Por) Pavilhao Atlantico 23 – Lyon (Fr) Halle Tony Garnier

June dates with AC/DC: June 20 – Dresden (Ger) Festwiese Ostragehege

June 22 – Berlin (Ger) Olympia Stadion

De er visst i studio mens Metallica er i Norge. :(

Lenke til kommentar

Growling er ikke min greie.. Er en grunn til at jeg liker Metallica.. Jeg kan synge med uten å voldta alt som heter stemmebånd..

Jeg går så heavy som Metallica og ikke lenger. Sånn er det bare.

Jeg liker ikke gorilla/gojira eller fear factory, det gjør dere, sånn er det med den saken =)

Godt jeg har ørepropper :p

Lenke til kommentar

"melde seg på" - Hadde det bare vært så enkelt :(

Jeg skal være med i loddtrekningen begge kvelder, om ikke annet!

Jepp, er ikke bare bare. Kjenner et par som har vært medlem siden Metclub startet, vært på utallige konserter, men aldri vunnet M&G. Selv var jeg heldig og vant på mitt fjerde forsøk i 2008 =)

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...