Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en kompis over i kveld, hvor vi har sitti og sett på live DVD'er, bluray osv, og vært litt innom metontour og kikket litt på videoer og setlister der inne (fra den siste tiden, men også fra Oslo i fjor). Blir hans første konsert med noe som har vært favorittbandet (delt med Tool, akkurat som meg) hans i mange år, så jeg merker god at han naturligvis ser jævlig frem til dette. Er konserten den 14 vi skal på, jeg skal også konserten den 13, men da reiser jeg ned med en annen kamerat. :p Han kommer opp til Oslo tidlig dagen derpå, hvor vi skal få i oss nok føde til å holde langt utpå kvelden, og kanskje kikke litt om vi spotter gutta før konserten. Under konserten skal vi visstnok møte et par venninner av ham og stå med dem under showet.

Tar forbehold om elendige formuleringer og skrivefeil. Klokka er trossalt straks 4.

Lenke til kommentar

Min lillebrors førsteplass deles mellom Metallica og Volbeat, så jeg håper virkelig på sistnevnte som oppvarmingsband for hans (og min) skyld!

Han har alltid vært så misunnelig når jeg har reist på store konserter med band han liker, og nå er han endelig gammel nok til å bli med på en selv. Han er så spent :p

Lenke til kommentar

Fortsatt ledige billettter :p Noe sier meg at svært få faktisk vet dette. Men de blir vel utsolgt (for andre gang) ettervært. Jeg har gode sitteplasser så de skal bare presse sammen så mange ståplasser de bare klarer. Skal kose meg og se på alle som irriterer seg over de som irriterer :D

Mener jeg har lest det i/på VG/nett for en liten stund siden. Tror det er mange billetthaier som sliter litt nå, som de vet det er ledige billetter hos Billettservice. :p Koser meg :D

Lenke til kommentar

hei, kjipa nyhet for meg men har 2 stk biletter til salgs den 14. sitteplass, rad 14 sete 15 og 18 (kan sikkert bare spørre de andre som sitter der om det går an å shuffle litt så får man sitte i lag)

skulle egentlig på konsert selv men fikk ikke fri fra jobben! fikk ikke svar før nå rett før påske såklart.. :'((((((((((((((((

skal ikke ha blodpris eller noe, men vil ha det de kostet, 1370 for begge..

Lenke til kommentar

Tror dere den 14. blir siste konserten til Metallica i Norge eller? :p

Absolutt ikke. De kommer nok tilbake flere ganger. Er jo ikke så lenge før de begynner på et nytt album igjen (i følge Lars).

Samme tror je også, i og med at jeg hørte Lars si det i metontour videoen hvor det er en pressekonferanse. Der snakker han om at de skal til Australia og slikt på høsten, og etter det skal de ta en liten pause. Etter det snakket han om at de skulle inn i studio igjen. :)

Lenke til kommentar

Var innom billettservice både i går og i dag, er forsatt billetter igjen for de som sikler..

aah, derfor det er så vanskelig å få solgt de.. trodde ikke det kom til å bli et problem når jeg kjøpte de men.. har de lagt ut fler biletter nylig? når var det? ser ut som en faila svartebørsmann jeg nå da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...