Heddee Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Jepp. Er fortsatt ledige billetter til begge dager nå. Billettservice fortsetter som før. Ordet utsolgt har tydeligvis fått en ny betydning for dem de siste årene. Må vel vere udelt positivt at fleire får sjå konserten? Er svartebørshaiane som får svi... Endret 25. mars 2010 av Heddee Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Frå Livenation.no: Doors: 18.00 Gojira: 19.30 Support band 2 / TBC : 20.15 Metallica: 21.30 - 23.30 Ser ut som vi kan forvente to support bands... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Billettservice har ingenting med dette å gjøre, det er arenaen selv som har godtatt 2000 publikummere ekstra, og BS selger såklart de billettene også. Trist for haiene som har billeter til 1500,- ute på finn.no, men ikke for oss. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Frå Livenation.no: Doors: 18.00 Gojira: 19.30 Support band 2 / TBC : 20.15 Metallica: 21.30 - 23.30 Ser ut som vi kan forvente to support bands... Da skal jeg iallefall ikke høre Gojira (bare meg som leser det som gorilla? ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Gojira er det japanske navnet på Godzilla, forresten. Så de regner seg vel som like heavy som godzilla. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg ser fortsatt ordet gorilla ved første øyekast... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Frå Livenation.no: Doors: 18.00 Gojira: 19.30 Support band 2 / TBC : 20.15 Metallica: 21.30 - 23.30 Ser ut som vi kan forvente to support bands... Krysser alt som krysses kan for at det blir Volbeat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Aldri hørt noe av eller om Volbeat. Hvorfor er det så bra? Hva er gode sanger jeg kan sjekke ut? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Sad Man's Tongue og Guitar Gangsters & Cadillac Blood er mine favoritter, men det meste de har er råbra Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Håpar på noko anna enn Volbeat, tykkjer dei er litt tamme. Sikkert et bra live-band, for all del, men ikkje min smak reint musikalsk. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Kan også føye til A Broken man and the dawn. Liker bandet og musikken derfor synes jeg det er bra. Ganske innlysende svar på et ganske så innlysende spørsmål egentlig. Tok litt tid før jeg likte musikken (så det kan du tenke på før du sjekker dem ut) slik det ofte gjør med god musikk og ikke mainstream hip-hop/pop. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Sweet! Krysser også de fingrene jeg har for Volbeat. Mastodon hadde også vært litt fett, men har hørt at de ikke er så gode live. Uansett er vel de på turne den perioden det er aktuelt. Jeg liker Pool of Booze Booze Booze (Volbeat) godt ^^ Endret 26. mars 2010 av Knewt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 "Mary Ann's Place" og "Maybellene I Hofteholder" er også gode låter. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Sweet! Krysser også de fingrene jeg har for Volbeat. Mastodon hadde også vært litt fett, men har hørt at de ikke er så gode live. Uansett er vel de på turne den perioden det er aktuelt. Jeg liker Pool of Booze Booze Booze (Volbeat) godt ^^ Mastodon er nok ikkje dårlige live, har rykte på seg som eitt av verdas beste live-band. Dei er nok dessverre på turnê i USA dei aktuelle datoane. Machine Head er vel kanskje ei muligheit? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg syntes Mastodon var litt tamme live, men det kan være fordi jeg hadde så store forventninger. Volbeat skapte et helsikes liv på Roskilde, men det kan ha noe med at de er danske å gjøre. De skuffa i alle fall ikke meg Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Mastodon er ikkje "crowd-pleasers", og som support for Metallica og med 10% av lyden deira er det ikkje lett å kapre nye fans... Volbeat er nok meir et band som får igang publikum, det tvilar eg ikkje på. Men reint musikalsk er det i mine auge klasseforskjell. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Det eneste tilfellet jeg har oppdaget skikkelig likestilling mellom oppvarming og hovedband er Dream Theater med Symphony X som warmup. SX hadde perfekt lyd og et fantastisk sett. Ble nesten nedtur å se hovedbandet etterpå, ville bare ha mere Symphony X. Red Harvest varma opp for Candlemass på rockefeller en gang, der snakker vi genre-kræsj Cyber-techno-ultra-heavy-metal med brølevokal vs seig oldschool-doom metal med opera-vokal. Endret 26. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Mastodon er ikkje "crowd-pleasers", og som support for Metallica og med 10% av lyden deira er det ikkje lett å kapre nye fans... Jeg refererte ikke til oppvarminga for Metallica da jeg sa hvor skuffet jeg var over Mastodon. Hadde jeg gjort det, hadde de fått enda dårligere karakterer. Jeg digga Mastodon vilt, men ble skuffa når jeg så dem live. Men reint musikalsk er det i mine auge klasseforskjell. DET er jeg enig i! Red Harvest varma opp for Candlemass på rockefeller en gang, der snakker vi genre-kræsj HIM for Metallica. Enough said. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Machine Head er vel kanskje ei muligheit? Tviler jeg på, jeg så gutta på Rockefeller i det var vel slutten av januar og da sa Rob Flynn at det var siste delen av turneen før de skulle i studioet og starte på den nye skiva. Så Machine Head er det vel bare å stryke, rimelig sikker på det. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Gojira! Herlig. Endret 28. mars 2010 av datating Fjernet regelbrudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå