Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et tips, ikke drikk masse pils før konserten, og husk å spise før dere stiller dere i kø. Det blir leeeeeeeeenge vente uten mat hele dagen, og når kvelden endelig kommer er du så skjelven av matmangel at du ikke orker noenting eller faller om i steikvarmen og presset bakfra. Way to miss the show.

Lenke til kommentar

Og du skal benytte deg av begge plassene samme dag? :whistle:

Nei doh sitte ene og stå andre xD Ble feil den der litt tidlig på morraen xD

Måtte lese spm ditt ett par ganger for å skjønne den nå og.. Fortsatt tidlig på morraen

(Morraen for meg er fra kl. 0600 til klokken 1300 xD Da får jeg energi :S )

Lenke til kommentar

Er fortsatt 24 000 på hver konsert, ikke 23000 og ikke 25000 etter det jeg har forstått. De har visse regler angående maks antall folk i bygget som de fortsatt må forholde seg til. Skal heller ikke være HELT sild i tønne overalt.

Greia med at de gjør det på den her måten er for å stikke kjepper i hjulene til svartebørsselgere. Kjempeflott gjort av billettservice! De har gjort sånn tidligere og, men ikke et nytt "slipp" så tett opp til konserten, men heller spredd et litt rundt omkring.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Vel, i mailen fra LiveNation står det uansett: "Vi er veldig glade for å kunne informere publikum om at vi nå har fått

tillatelse til å øke publikumskapasiteten på Metallica i Telenor Arena fra 23.000 til 25.000.

Det betyr at vi nå har lagt ut 2.000 ekstra billetter for salg til hver av konsertene. Det er både ståplasser og gode sitteplasser."

Mulig det er noen andre "regler" om maks ant. personer de må følge som du nevner, men det hakke jeg peil på :tease:

Lenke til kommentar

Vel, det hadde jeg også i bakhodet, at de av brannvesenet har fått lov til å øke antallet mennesker inne der til samme tid. Sitteplassene de selger nå har de uansett spart på for å gjøre livet surt for svartebørsfolket, er nok ståplassantallet de øker nå.

Originalt så var det 24 000 i følge Metallicas egne sider, men jeg tror nok LiveNation har litt bedre oversikt over det der. Godt er det uansett at svartebørsen nå kommer til å gå tregt! :)

Edit: Lurer litt på det opplegget der i grunn, fordi jeg fikk "Nyhetsbrev" fra DnBNOR for litt siden der hvor de spurte om jeg, som kunde i studentprogrammet, var interresert i å dra på Metallica-konsert, bindende påmelding, osv osv. Kan hende at det er slike billetter de nå selger, billetter som hittil har vært spart på av diverse grunner.

Eller at de rett og slett bare har fått økt kapasiteten som LiveNation selv sier. Noe jeg ikke liker. :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...