Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har nok rett! Skjer det at setlisten blir lekket før konserten noen gang, eller er det noe vi vil finne ut på konserten? :)

Nei, setlisten lekker aldri ut før konserten. Det er fordi Lars (de andre har bittelitt dem skulle sagt og), fikser den et par timer før konserten begynner.

Om noen har sett "Shine a Light" av Rolling Stones, så ser man der at de bestemmer listen på måfå, og produsenten klikker i vinkel. :p

Lenke til kommentar

Noen som har sett Setlisten i år?

(Tidene er ca-tider, og vil kunne variere.)

19.00 - Bandet er i tuning-rommet og øver. Når de er der, fikser Lars setlisten, hvis han ikke allerede har gjort det. (Han kan også ha den klar noen dager før når det gjelder starten av et leg/en turne eller om det er en (veldig) spesiell konsert. Man veit aldri. Men at han har setlisten ferdig i dag (22. mars), det er det liten sjanse for).

21.15 - Bandet står på scenen.

Ikke mye tid til å lekke noe, gitt.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Jeg må for all del ikke drikke for mye før konserten... Da klarer jeg ikke å stå gjennom hele :p

Skal ikke skryte av å ha konsertblære xD

Åh, ikke jeg heller! Jeg holdt meg vel i tilsammen 11 timer på den forrige konserten dems, tok ikke sjangsen på å hoppe ut av køen for å gå på do. Tror jeg aldri har vært så glad for å se en bensin stasjon før når konserten var over :p

Lenke til kommentar

Begynner å bli pumpet opp til dette nå. Har ikke telt dagene som jeg har gjort før tidligere konserter, men nå begynner jeg å glede meg ordentlig. Hvor er det folket drar når konserten er over? Regner med det er plenty utesteder der som har har Metallica-nachspiel?

Fiasco. Før og etter konserten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...