Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med bil ? :p

Hmm.. Lurte på en ting.. Hvis jeg kjører bil og skal gjennom en metallica fan crowd.. Funker det da best å spille Metallica jævelig høyt i bilen eller sperrer de meg da inne så jeg ikke kommer noen vei fordi de vil høre på metallica?

Og hvis jeg setter på no skikkelig crap musikk aka rybak (gud forby at jeg noengang har noe sånt i bilen) vil de da legge bilen min på taket eller gå å ta selvmord utenfor veien ? :p

Lenke til kommentar

Skal inn til oslo på mandagen, så får kjøre ut en tur å rekognosere :p

Du får rapportere :D

Har planer om å kjøre en tur ut dit for å sjekke selv en dag. Har aldri vært der borte før så..

Gidder ikke kuke med kollektivtransport tror jeg. Går heller en kilometer til nærmeste parkeringsplass enn å stå som sild i bøtte på en buss. Og etter at jeg fikk sertifikatet sverget jeg på at jeg aldri skulle sette mine bein i en buss mer :p

Dessuten, om det skulle være masse folk som sperrer veien etter konserten er det jo bare å vente i bilen :) Var med på det etter en Iron Maiden konsert på Valle Hovin en gang, og da satt vi bare i bilen og hørte på musikk og tok noen pils og litt mat til mesteparten av folkemengden hadde kommet seg unna.

Lenke til kommentar

Skal inn til oslo på mandagen, så får kjøre ut en tur å rekognosere :p

Du får rapportere :D

Har planer om å kjøre en tur ut dit for å sjekke selv en dag. Har aldri vært der borte før så..

Gidder ikke kuke med kollektivtransport tror jeg. Går heller en kilometer til nærmeste parkeringsplass enn å stå som sild i bøtte på en buss. Og etter at jeg fikk sertifikatet sverget jeg på at jeg aldri skulle sette mine bein i en buss mer :p

Dessuten, om det skulle være masse folk som sperrer veien etter konserten er det jo bare å vente i bilen :) Var med på det etter en Iron Maiden konsert på Valle Hovin en gang, og da satt vi bare i bilen og hørte på musikk og tok noen pils og litt mat til mesteparten av folkemengden hadde kommet seg unna.

Jeg skal rapportere hvis jeg finner trådløst nett:P

Har endelig fått meg mob med wifi på :p

Jeg sverget som deg når jeg fikk lappen.. Satte meg i buss etter jeg fikk lappen da... Etter jeg mistet den xD

Men nå skal jeg ikke i buss igjen!

Er null stress å stå litt i kø etter en Metallica konsert heller :w00t:

Bare ha med noe drikke i bilen så blir dama stille xD

Lenke til kommentar

Det finner du ut mens du er på konserten. :)

Ser en pressekonferanse med gutta nå, og jeg siterer Lars på at de kommer til å holde det gående med konserter til November (New Zealand & Australia) og da tar de en god pause, før de da skal begynne på en ny skive. :D

Lenke til kommentar

Herregud som jeg gleder meg :p

Godt å ha hotell i boks, så slipper jeg å tenke mer på det.

Så har jeg bestilt konsertørepropper til dama så hu slipper å bli døv. Jeg kan ikke gå å skrike til ho etter konserten, for den stemmen satser jeg på å bruke opp under konserten.

Da må jeg bare sørge for å ikke rote bort bilettene etc :p

Lenke til kommentar

Dere har nok rett! Skjer det at setlisten blir lekket før konserten noen gang, eller er det noe vi vil finne ut på konserten? :)

Nei, setlisten lekker aldri ut før konserten. Det er fordi Lars (de andre har bittelitt dem skulle sagt og), fikser den et par timer før konserten begynner.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...