Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck. Håpte så sykt på Volbeat. Trist, men men. Samme kan det være, er Metallica jeg drar for. Hørte litt på Gojira, not my kind of music.

En får trøste seg med at hvis spekulasjonene er riktige, er det bare et oppvarmingsband denne gangen :)

..Selv om jeg synes det er morsomt med oppvarmingsband så lenge det er band jeg liker. Som Gojira :wee:

Lenke til kommentar

Hvor på metclub står dette ? jeg finner det ikke :(

Der var Gojira spikret,de varmer opp på alle april-konserter, nettopp annonsert på metclub. Volbeat på mai-konsertene. Kan se ut som det bare er 1 oppvarmingsband denne gangen..

Jeg finner det heller ikke på MetClub. Kanskje det blir Volbeat allikevel! :D

Lenke til kommentar

Er ikke noe gratis parkering på lysaker. Men Telenor Arena er jo ment å være fotballstadionet til Lyn FK, så skulle tro de har nok parkeringsplasser rundt hallen. Nå er det jo snart Melodi Grand Prix-finale der også, da skal jo noen tusen pressefolk og busser ha plass itl å parkere også.

Lenke til kommentar

Er ikke noe gratis parkering på lysaker. Men Telenor Arena er jo ment å være fotballstadionet til Lyn FK, så skulle tro de har nok parkeringsplasser rundt hallen. Nå er det jo snart Melodi Grand Prix-finale der også, da skal jo noen tusen pressefolk og busser ha plass itl å parkere også.

For det første heter det FK Lyn, og for det andre er det Stabæk som har Telenor Arena som hjemmebane.

I løpet av første sesongen på Telenor Arena i fjor, rundt sommertider, så fikk de i stand parkering for 30 kr rett utenfor arenaen, men det har jeg ikke peiling på hvordan det er under konserter. Jeg anbefaler på det sterkeste å benytte seg av kollektiv transport til og fra arenaen.

Er det p plasser på lysaker stasjon ? :p

Enkelt og greit nei.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...