Mojo Pin Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå har vel "episk" vært et mye omdiskutert begrep bl.a. i Filmprat-tråden. Jeg forbinder Lawrence of Arabia med episk film. Selv om jeg synes Zombieland var en bedre film, er den på ingen måte episk. Jeg vil på samme måte kalle Fade to Black en episk låt, mens Hit the lights (som jeg liker bedre) betegner jeg ikke som episk.. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 http://www.livenation.no/event/9210/metallica-world-magnetic-tour-2010-tickets Står der at Gojira spiller, så da er de garantert ett av oppvarmingsbanda =) Lenke til kommentar
freddy7 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Gojira...... Må si meg meget skuffet over det. Hadde aldri hørt en eneste låt fra dem før (som jeg kan huske ihvertfall) Men har hørt et par sanger på spotify nå, men kan ikke si det var det helt store.... Tror dere det blir ett oppvarmingsband til? Men spiller jo egentlig ikke noen rolle. Er jo Metallica jeg skal se!! Men hadde jo en drøm om Volbeat. Men skal til Sonisphere i Romania å se Metallica,Volbeat,Manowar,Heaven & Hell,Rammstein,Megadeth,Slayer og Anthrax, så får jo sett dem da :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Helt ok band.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Men har hørt et par sanger på spotify nå, men kan ikke si det var det helt store.... Flott du dømmer fort! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg har aldri sett på Gojira som et fantastisk band, men det funker lett som oppvarming Lenke til kommentar
freddy7 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Haha, ja ser den :-) 2-3 sanger er jo ikke akkurat det helt store grunnlaget å dømme de ut ifra.... Men har hørt en god del sanger nå, og jeg står på at dette ikke var det helt store for meg... Men hvis andre er fornøyd så er det jo flott det :-) Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Gojira blir sweet. Ikkje hørt spesielt mykje på dei, men virkar bra og ser fram til å sjå dei live! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Noen som kan rette meg mot en bra sang av gojira? Hører på Remembrance.. er den verste skrikinga jeg noengang har hørt xD Grei musikk tho.. Fine riff Skal jo på konsert for Metallica da, og ikke oppvarmingsband EDIT:(Ok.. har hørt værre skriking, men duuh:P) Endret 17. mars 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Der var Gojira spikret,de varmer opp på alle april-konserter, nettopp annonsert på metclub. Volbeat på mai-konsertene. Kan se ut som det bare er 1 oppvarmingsband denne gangen.. Endret 17. mars 2010 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Litt kjedelig med kun eit supportband, om det er tilfelle. @TMK9C - sjekk ut Oroborus, bra låt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Helt greit med bare ett supportband så lenge det er Gojira. De er jo fantastiske! De skal også være veldig bra live, så gleder meg virkelig. Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvor på metclub står dette ? jeg finner det ikke Der var Gojira spikret,de varmer opp på alle april-konserter, nettopp annonsert på metclub. Volbeat på mai-konsertene. Kan se ut som det bare er 1 oppvarmingsband denne gangen.. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 http://www.metclub.com/members/page.asp?id=600037 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Noen som kan rette meg mot en bra sang av gojira? Hører på Remembrance.. er den verste skrikinga jeg noengang har hørt xD Grei musikk tho.. Fine riff Skal jo på konsert for Metallica da, og ikke oppvarmingsband EDIT:(Ok.. har hørt værre skriking, men duuh:P) Sjekk ut The Way of All Flesh skiva dems, meget bra Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Tusen takk Endret 17. mars 2010 av christina1987 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Noen som kan rette meg mot en bra sang av gojira? Hører på Remembrance.. er den verste skrikinga jeg noengang har hørt xD Grei musikk tho.. Fine riff Skal jo på konsert for Metallica da, og ikke oppvarmingsband EDIT:(Ok.. har hørt værre skriking, men duuh:P) Sjekk ut The Way of All Flesh skiva dems, meget bra Bra skive det ja, men From Mars to Sirius er enda bedre. Den burde også sjekkes ut før konserten! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 http://www.livenatio...ur-2010-tickets Står der at Gojira spiller, så da er de garantert ett av oppvarmingsbanda =) Håper fortsatt på Volbeat. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Der var Gojira spikret,de varmer opp på alle april-konserter, nettopp annonsert på metclub. Volbeat på mai-konsertene. Kan se ut som det bare er 1 oppvarmingsband denne gangen.. Etter de eg kan se på Volbeat.dk, så har de ikke booket noe som helt før i juni måned, så man kan jo fortsatt drømme. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Der var Gojira spikret,de varmer opp på alle april-konserter, nettopp annonsert på metclub. Volbeat på mai-konsertene. Kan se ut som det bare er 1 oppvarmingsband denne gangen.. Og godt er det. Mindre ventetid. Får uansett med meg begge, Gojira i Oslo og Volbeat i Belfast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå