gard. Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Bryr meg egentlig ikke om hva de spiller fra Death Magnetic så lenge vi får så mange, gamle godbiter som i går. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Min favoritt fra DM er helt klart That was just your life Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Suicide er den eneste fra DM jeg ikke har hørt live. Cyanide og BBS er geniale live. Får med publikum så det holder. Jeg holder Cyanide som topp fem på DM. Elsker grooven i den låta. The Judas Kiss funker meget dårlig live, noe også Oslo fikk erfare i sommer. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Skulle hatt en avstemning om hvilken sang folk liker best å synge med på Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Skulle hatt en avstemning om hvilken sang folk liker best å synge med på Thats right! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Suicide er den eneste fra DM jeg ikke har hørt live. Cyanide og BBS er geniale live. Får med publikum så det holder. Jeg holder Cyanide som topp fem på DM. Elsker grooven i den låta. The Judas Kiss funker meget dårlig live, noe også Oslo fikk erfare i sommer. Ahhh jeg er så enig. Ser på Cyanide som en skikkelig "feel good" låt. Komboen med bass og trommer i den låta er rå. Teksten er også fengende. Undervurdert. Blir vel pirkete Night, men du har ikke hørt Unforgiven III heller. Lenke til kommentar
jameshetfield- Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Folkens, tror dere at de gir alt første kvelden eller at de sparer det beste til andre kvelden? De leverer jo alltid uansett da men Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Folkens, tror dere at de gir alt første kvelden eller at de sparer det beste til andre kvelden? De leverer jo alltid uansett da men De leverer alltid, men hvis de gjør som de pleier spares de mest sjeldne låtene til kveld nr. 2 =) Lenke til kommentar
jameshetfield- Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ja, er det jeg tenkte på : ) håper hvertfall de starter med creeping death =D har også et lite håp om verdenspremieren på unforgiven III selvom det er lite sansynlig Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Kan jo også være at de fyrer til med noen sjeldent den første kvelden siden det er jo tross alt Europa start. Fordi at hvis man ser på Sør Amerika starten spilte de Am I Evil? og Blackened helt på slutten. Life og line midt inni som også er unormalt. Etter de hadde hatt en månedes pause i februar og begynte i Guadalajara spilte de Through the Never. Europa starten i Nottingham i fjord fyrte de til og med av en verdenspremiere på The Judas Kiss. Men uansett hva de spiller så er det alltid bra Endret 15. mars 2010 av PizzaHarvester Lenke til kommentar
jameshetfield- Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 ja, enig med deg der begge kveldene blir nok spesielle uansett, de leverer så det holder. under en måned igjen nå Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvorfor drøyer det så med oppvarmingsband? Noen som har begynt å spekulere? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Gojira kanskje, de er jo i Litauen. Håper på Volbeat, for de har ingen andre gigs da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vil også ha Volbeat. Synd at Mastodon ikke kan, et fantastisk band rett og slett. Crack The Skye er konge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Crack The Skye er episk! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Crack The Skye er episk! Ikkje like episk som Leviathan og Remission. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Crack The Skye er episk! Ikkje like episk som Leviathan og Remission. Jo. Og enda bedre. Leviathan episk? Eneste som er episk på Leviathan er Hearts Alive grunnet lengden. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Så du meiner Leviathan er eit dårlig album? Og det "episke" aspektet, som kan definerast på ulike måtar, er absolutt til stades i Leviathan. Crack the Skye er 10/10 i mi bok, men Leviathan er life-changing. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Så du meiner Leviathan er eit dårlig album? Jeg mener at den eneste låta på Leviathan som er episk er 13-minutter lange "Hearts Alive". Du får dette til å bli at jeg syntes Leviathan er et dårlig album. Fantastisk logikk. Episk er noe jeg ikke forbinder med 3-4 minutter lange metal-låter, og der er jeg sikkert ikke alene. Leviathan er en knakende god skive det, men den når ikke Crack the Skye til anklene. Crack the Skye er komplett. Det er er metallens svar på Pink Floyds "Animals" eller debutskiva til King Crimson. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Så du meiner Leviathan er eit dårlig album? Jeg mener at den eneste låta på Leviathan som er episk er 13-minutter lange "Hearts Alive". Du får dette til å bli at jeg syntes Leviathan er et dårlig album. Fantastisk logikk. Episk er noe jeg ikke forbinder med 3-4 minutter lange metal-låter, og der er jeg sikkert ikke alene. Leviathan er en knakende god skive det, men den når ikke Crack the Skye til anklene. Crack the Skye er komplett. Det er er metallens svar på Pink Floyds "Animals" eller debutskiva til King Crimson. Då misforstod eg deg der. Men sei vi brukar definisjonen frå ordlista; episk = fortellende, storslått. På kva måte oppfyller ikkje Leviathan desse to definisjonane? Må seiast at denne diskusjonen egentlig er teit, då eg kjenner "Patrick Bateman" og reknar med han brukte _episk_ enkelt og greit som ein måte å sei at albummet er "veldig bra" på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå