osse-mon waits for alice Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Yupp, det var jo også det jeg sa Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 For min del kunne de ha spilt coverlåter av Alexander Rybak etter at de lirte av seg hele Disposable Heroes på Valle Hovin sist. Jeg hadde vært euforisk uansett. Ser for meg Kirk drar igang feleriffet. Husker jeg ble ganske paff da de dro i gang Disposable Heroes på VH ja. Var ufattelig skuffet over at vi fikk Fuel som andrelåt, og ikke Bellz, så da Heroes kom så var det en stor opptur. Maskinlåt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Kan ikke få sagt nok ganger hvor mye jeg har lyst på Outlaw Torn. Massiv låt. Sad But True er grei, men jeg kan - i likhet med et par-tre andre her inne - nevne mange andre låter som jeg heller vil høre. The Thing That Should Not Be er en av dem. http://www.youtube.com/watch?v=U4X3gxhuK8I Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Intro til That Was Just Your Life Sjekk nyaste klipp på Met on Tour for å sjå den i Monterrey, Mexico. Lenke til kommentar
Dinoph Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det blir ikke Gojirra i Oslo:( De skal varme opp 20 og 21.juli, i Lithauen! Fortsatt uavklart hvem som skal bli med til Oslo virker det som! http://en.wikipedia.org/wiki/World_Magnetic_Tour Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det blir ikke Gojirra i Oslo:( De skal varme opp 20 og 21.juli, i Lithauen! Fortsatt uavklart hvem som skal bli med til Oslo virker det som! http://en.wikipedia.org/wiki/World_Magnetic_Tour Du meiner vel april? Gojira har aldri vore bekrefta til Oslo, men sidan dei skal spele i Litauen, som er ei veke etter showa i Oslo, er det naturleg å forvente at dei tek turen til Oslo også. Metallica har vanlegvis med seg supportbanda på heile delen av turnêen. Men du har rett i at det ikkje er gitt ut offisiell info om support i Oslo enda. Lenke til kommentar
Dinoph Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Mener selvsagt april ja! Hvis det er bekreftet at de skal varme opp 20 og 21. April, så hadde det vel vært bekreftet om de skulle varmet opp i Oslo også? Rart hvis de bekrefter en senere dato først, hvis du skjønner! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Var vel ein litauisk nettstad som kom med infoen om Gojira, trur ikkje det er bekrefta av Metallica sine nettsider enda. Så det blir vel offentliggjort iløpet av neste veke kanskje Trur og håper på Gojira som eitt av to supportband i Oslo! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Om Gojira blir support og Metallica fortsetter med disse fantastiske set-listene kommer konsertene i april til å gruse begge to i Oslo i fjor sommer! Lenke til kommentar
Dinoph Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Var vel ein litauisk nettstad som kom med infoen om Gojira, trur ikkje det er bekrefta av Metallica sine nettsider enda. Så det blir vel offentliggjort iløpet av neste veke kanskje Trur og håper på Gojira som eitt av to supportband i Oslo! Håper du har rett! Det er i hvert fall på tide at det blir offentligjort nå snart synes jeg! Men regner med at det er riktig at Gojirra skal varme opp i Litauen, og da er det store sjanser for at de kommer til Oslo også, som du sier;) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Gawd jeg sitter å ser etter hotell enda Noen forslag til noe som ikke er altfor dyrt og ikke milevis unna ? Coop har rabatt på hotell på gardermoen, men wohoo 50 km ++ drive xD Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Er visst in-the-round idag i Puerto Rico. Blir spennande å sjå evt forandringar på setlisten Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Today we are in Puerto Rico, indoors! And it's back to the in-the-round stage with the coffins, lasers, and beach balls. Opening band Adam Zoom start off tonight at 7:15, with Mastodon at 8:15, and Metallica going on around 9:30. Litt deprimerende lesing, egentlig, men det betyr ikke at setlisten blir den "samme gamle". Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Blir skuffet om de går tilbake til de "gamle" setlistene nå.. Krysser fingra for at de ikke gjør det! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Gawd jeg sitter å ser etter hotell enda Noen forslag til noe som ikke er altfor dyrt og ikke milevis unna ? Thon Hotel Sandvika. Litt dyrt kanskje, selv om jeg ikke vet hvilket budsjett du har å gå etter, men virker meget bra. Stort kjøpesenter rett ved siden av også. 10 minutter i bil til Telenor Arena i følge hun jeg snakka med i resepsjonen på hotellet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Drit i om du ikke kommer midt i Oslo. Konserten er ikke i Oslo uansett, men på Lysaker, og du må videre derfra med buss no matter what. Kan bo på hotell i asker eller drammen for så vidt også. Det er bare en knapp halvtime fra oslo det også. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Trur det blir Cochs pensjonat xD Btw.. Noen fra kristiansand som skal inn som er intr i å sitte på ? Kan sikkert ordne noe å dele reiseutgifter hvis jeg får rydda baki bilen xD Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det ble en god gammel setlist igår untatt at Creep tok plassen til en DM sang :)One bytta også en plass. That Was Just Your Life The End Of The Line For Whom The Bell Tolls Fuel Fade To Black Broken, Beat And Scarred Cyanide Sad But True Welcome Home (Sanitarium) Creeping Death One Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Die, Die My Darling Motorbreath Seek and Destroy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det bør nødvendigvis ikke bety noe, da vi er på en annen leg og vi har jo opplevd "DM-standarden" et par ganger allerede. Men skulle vel ikke forundre meg om vi får lasershowet på de to første DM-sangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå