Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del kunne de ha spilt coverlåter av Alexander Rybak etter at de lirte av seg hele Disposable Heroes på Valle Hovin sist.

Jeg hadde vært euforisk uansett. Ser for meg Kirk drar igang feleriffet.

Husker jeg ble ganske paff da de dro i gang Disposable Heroes på VH ja. Var ufattelig skuffet over at vi fikk Fuel som andrelåt, og ikke Bellz, så da Heroes kom så var det en stor opptur. Maskinlåt.

Lenke til kommentar

Det blir ikke Gojirra i Oslo:( De skal varme opp 20 og 21.juli, i Lithauen! Fortsatt uavklart hvem som skal bli med til Oslo virker det som!

http://en.wikipedia.org/wiki/World_Magnetic_Tour

Du meiner vel april? Gojira har aldri vore bekrefta til Oslo, men sidan dei skal spele i Litauen, som er ei veke etter showa i Oslo, er det naturleg å forvente at dei tek turen til Oslo også. Metallica har vanlegvis med seg supportbanda på heile delen av turnêen.

Men du har rett i at det ikkje er gitt ut offisiell info om support i Oslo enda.

Lenke til kommentar

Mener selvsagt april ja! Hvis det er bekreftet at de skal varme opp 20 og 21. April, så hadde det vel vært bekreftet om de skulle varmet opp i Oslo også? Rart hvis de bekrefter en senere dato først, hvis du skjønner!

Lenke til kommentar

Var vel ein litauisk nettstad som kom med infoen om Gojira, trur ikkje det er bekrefta av Metallica sine nettsider enda. Så det blir vel offentliggjort iløpet av neste veke kanskje :) Trur og håper på Gojira som eitt av to supportband i Oslo!

Lenke til kommentar

Var vel ein litauisk nettstad som kom med infoen om Gojira, trur ikkje det er bekrefta av Metallica sine nettsider enda. Så det blir vel offentliggjort iløpet av neste veke kanskje :) Trur og håper på Gojira som eitt av to supportband i Oslo!

Håper du har rett! :) Det er i hvert fall på tide at det blir offentligjort nå snart synes jeg! Men regner med at det er riktig at Gojirra skal varme opp i Litauen, og da er det store sjanser for at de kommer til Oslo også, som du sier;)

Lenke til kommentar

Gawd jeg sitter å ser etter hotell enda :p Noen forslag til noe som ikke er altfor dyrt og ikke milevis unna ?:p

Thon Hotel Sandvika. Litt dyrt kanskje, selv om jeg ikke vet hvilket budsjett du har å gå etter, men virker meget bra. Stort kjøpesenter rett ved siden av også. 10 minutter i bil til Telenor Arena i følge hun jeg snakka med i resepsjonen på hotellet.

:)

Lenke til kommentar

Drit i om du ikke kommer midt i Oslo. Konserten er ikke i Oslo uansett, men på Lysaker, og du må videre derfra med buss no matter what. Kan bo på hotell i asker eller drammen for så vidt også. Det er bare en knapp halvtime fra oslo det også.

Lenke til kommentar

Det ble en god gammel setlist igår untatt at Creep tok plassen til en DM sang :)One bytta også en plass.

That Was Just Your Life

The End Of The Line

For Whom The Bell Tolls

Fuel

Fade To Black

Broken, Beat And Scarred

Cyanide

Sad But True

Welcome Home (Sanitarium)

Creeping Death

One

Master Of Puppets

Blackened

Nothing Else Matters

Enter Sandman

- - - - - - - -

Die, Die My Darling

Motorbreath

Seek and Destroy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...