medlem-173043 Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Håper på No leaf clover jeg å men jeg håper virkelig på Sanitarium. hvis man står litt langt bak, ser man noe av medlemmene da? jeg er 1,80. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Vel, nå er jo terskelen for ungdomsopprør litt lavere i Columbia enn i Oslo, da. Så vi får neppe noe butikkruteknusing og pistolfighting blant de som ikke fikk billett til Spektrum.. Endret 12. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Håper på No leaf clover jeg å men jeg håper virkelig på Sanitarium. hvis man står litt langt bak, ser man noe av medlemmene da? jeg er 1,80. Nei da må du ta med deg en krakk og stå på... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) damn jeg får presse meg litt fram og ta på skoa mine fra forsvaret, da rager jeg litt høyere over bakken hvertfall Endret 12. mars 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Stort sett er det ikke noe problem å se noe hvis man går litt bakover, da står man ikke oppå hverandre og du slipper og stå rett i ryggen på folk som nærmer seg to meter (som meg) da ser du ikke en dritt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 For min del kan de spille folkeviser resten av kvelden bare de spiller Sad But True. Fy fader den er rå! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Sad but true kan de gjerne droppe for min del, aldri vært en stor fan av den låten... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Sad but true har blitt spilt 137 ganger på World Magnetic-turneen. Av 137 konserter. Så ja, vi får den. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Sad but true kan de gjerne droppe for min del, aldri vært en stor fan av den låten... Blasfemi! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 JA, faktisk litt blasfemi, det eren FET livelåt Do you want heavy! Do you want HEAVY? 'Tallica GIVES YOU HEAVY! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=w1CkcEFTcR4 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Sad but true kan de gjerne droppe for min del, aldri vært en stor fan av den låten... Blasfemi! Kall det akkurat hva du vil Er 50 låter jeg har mer lyst til å høre live enn den, har også hørt den live nok ganger til at det ikke er noe behov. @Metallica Hjelper jo ikke å komme med en video av låten, jeg vet hvordan den går... Jeg tar mye heller denne, mye bedre låt er det også. James har vel også sagt før han drar den i gang "the heaviest song ever" eller noe i den duren, klarer bare ikke huske hvilken dvd/cd jeg har det ifra akkurat nå. Sad But True rekker den ikke til leggen en gang!!! http://www.youtube.com/watch?v=PQbPqINoSlc Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 For min del kan de spille folkeviser resten av kvelden bare de spiller Sad But True. Fy fader den er rå! Sad but true har blitt spilt 137 ganger på World Magnetic-turneen. Av 137 konserter. Så ja, vi får den. Så ja, de kan spille folkeviser resten av kvelden. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Sad but true kan de gjerne droppe for min del, aldri vært en stor fan av den låten... Blasfemi! Er 50 låter jeg har mer lyst til å høre live enn den, har også hørt den live nok ganger til at det ikke er noe behov. Er så utrolig enig. Er 50 andre låter jeg heller tar. Men jeg er rimelig sikker (bombesikker, faktisk), på at vi får Sad but True på begge dagene. Dessverre. Det hadde holdt med å få den på en av dagene. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Synes det er på tide å avduke oppvarminga Det er jo tross alt litt kos det også. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Enig med Haakon og Manx her. Sad But True er ein heilt grei låt, men der er uendelig mange eg heller vil høre. Synest ikkje SbT er god nok til å forsvare ein "bankersplass" på set listen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Mulig jeg bare er rar, men jeg synes Thing er den svakeste låta på Puppets, tett fulgt av Leper. Dog er albumet VELDIG sterkt, så det betyr ikke at sangene ikke er bra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) For min del kunne de ha spilt coverlåter av Alexander Rybak etter at de lirte av seg hele Disposable Heroes på Valle Hovin sist. Jeg hadde vært euforisk uansett. Ser for meg Kirk drar igang feleriffet. Endret 13. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Å være den svakeste låta på Puppet's skiva sier vel egentlig ikke så veldig mye gjør det det Er 8 spor som få andre skiver kan matche! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå