Jefe Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Tror vi får alle utenom Unforgiven (desverre). De spilte Bellz i sommer og jeg tror de gjør det igjen på en av dagene. Blackened er jeg sikker på at vi får. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Og så vil jeg ha disse låtene siden de ikke ble spilt på Valle hovin 2007: For whom the bell tolls (kanskje min favorittlåt av Metallica, var utrolig skuffa da de ikke spilte denne sist) Blackend Harvester of sorrow Unforgiven Motorbreath Vil påpeke at de spilte Harvester og motorbreath i oslo i fjor, og unforgiven og bellz i bergen i 2008. Blackend er jeg sikker på vi får en av dagene, det samme med bellz Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) HI og med at Volbeat ikke har booket noe mellom mars og mai/juni[...] Jeg la også merke til det. Turné rundt i Europa frem til 6. mars, og så plutselig en pause til juni. Dette lukter det oppvarmingsband av Endret 10. mars 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Volbeat hadde vært sykt digg. Da hadde jeg blitt utrolig glad. Har begynt å høre en del på de etter at jeg har funnet ut at de er en stor mulighet for oppvarming for Metallica. Musikken er seriøst dødsdigg. 34 dager igjen folkens btw oppdatering i samlinga mi cd ride the lightning and justice for all the black album load reload death magnetic dvd live sh*t: binge and purge metallica in america some kind of monster cliff'em all the collection just keeps growing. folk lurer på hvorfor jeg gidder å kjøpe musikk Kan jo slenge inn min "samling". CD: Kill Em All - Death Magnetic (inkludert Garage Inc. og S&M + Demo Magnetic) + forskjellige CDer fra andre band (selvfølgelig ) DVD: - Cliff Em All - Some Kind of Monster - A Year And A Half In The Life Of - Metallica - Metallica (om TBA) - Orgullo, Pasion y Gloria - Francais Pour Une Nuit - Metallica: The Videos - Cunning Stunts - S&M - Making Magnetic Demo Magnetic og Making Magnetic fulgte med i Death in a Coffin/samleutgave av Deatha Magnetic) Har også 10+ t-skjorter, en genser og et belte med Metallica. I tillegg har jeg en miniatyr av bassen til Trujillo med blå flammer på og en flaskeåpner i Metallica-stil. Lenke til kommentar
Spartacus1 Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Er det lov å ha med seg et digitalt kamera inn på konserten?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Er det lov å ha med seg et digitalt kamera inn på konserten?? Nei, kompaktkamera, speilrefleks og videokamera er forbudt. Selv har jeg hatt med et kamera inn på de siste konsertene uten problemer. Sjelden de kjenner på lommene og når de har gjort det har dem ikke sagt noe da folk vanligivs har dem fulle med lommebok, mobil, mp3-spiller etc. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Enjoy the show, la andre ta bildene og se de i VG og på MetOnTour.com. Lenke til kommentar
freddy7 Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Ja Volbeat er et fantastisk band!! Men har en veninne som plutselig hadde noen Metallica billetter til overs til 13 april. Noen som er interessert? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Husk at kjøp og salg ikke er lov annet enn på bruktmarkedet. Når det er sagt, vil jeg si at det ikke er noe problem med kompaktkamera. Jeg har hatt med det mange ganger, og så lenge du ikke blitzer og herjer går det bra Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Good afternoon bitches. Lenke til kommentar
Spartacus1 Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Er det noen som har vært utsatt å bli fratatt kamerea på vei inn til en konsert? Får man kameraet tilbake etter konserten eller er kameraet fortapt for alltid? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Er det noen som har vært utsatt å bli fratatt kamerea på vei inn til en konsert? Får man kameraet tilbake etter konserten eller er kameraet fortapt for alltid? Du kan ikke regne med at de har steder de oppbevarer ting for deg, så hvis du blir stoppet i døra må du nok enten legge fra deg kameraet eller snu i døra og dra tilbake til bilen/hotellet. Lenke til kommentar
Spartacus1 Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Er det noen som har vært utsatt å bli fratatt kamerea på vei inn til en konsert? Får man kameraet tilbake etter konserten eller er kameraet fortapt for alltid? Du kan ikke regne med at de har steder de oppbevarer ting for deg, så hvis du blir stoppet i døra må du nok enten legge fra deg kameraet eller snu i døra og dra tilbake til bilen/hotellet. Takk for svar, jeg er litt usikker om jeg tør ta med kamerea inn, jeg vil nødig bli fratatt kamereaet mitt. Skjekker vaktene bukselommer, for kameraet er jo ikke veldig stor?? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Den eneste gangen jeg har måttet tømme lommene på en konsert var nick cave i spektrum for mange år siden... Vaktene tar kameraet ditt, om du blitzer og herjer, men det er vel det eneste.. Ikke kult å gjøre kirk blind fordi du flasher ham med kameraet ditt fra første rad Vedlagt er et bilde tatt med kompaktkamera, uten blitz Endret 11. mars 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg ville aldri tatt sjansen på å ta med kamera inn. Jeg har sett hauger med digitalkameraer i en haug ved inngangen til flere konserter. Trikset er å ha et supert kamera på mobilen sin, vet du Endret 12. mars 2010 av datating Fjernet dobbelpost Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jepp, veldig mange artister har spesifikke krav på å kontrollere sine egne pressebilder, så de lar bare godkjente fotografer ha med kamera (press pass). Hvis venuen bryter reglene og ikke tar fra folk kamera, kan artisten bare nekte å komme dit flere ganger. Vi har jo det berømte tilfellet med Guns'n'Roses fra 1992, der Axl stuper ned fra scenen rett på en kar som står og filmer med videokamera, kommer opp på scenen igjen etterpå og bare slenger fra seg mikken og går. Endret 11. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Men Axl er gaaaal! Det bildet jeg postet av Kirk tok jeg selv... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Axl ER gal. Han nekter jo folk å komme inn med Slash-gear og t-skjorter med Slash på må jo tas av eller vrenges. Sykt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 http://www.dagbladet.no/2010/03/12/nyheter/metallica/oppror/colombia/10820960/ Det var forsøk på å storme Metallica-konserten i Colombia den 10... Dette gikk deglipp av: Creeping Death For Whom The Bell Tolls Ride The Lightning Harvester Of Sorrow Fade To Black That Was Just Your Life The End Of The Line Sad But True Broken, Beat and Scarred Cyanide One Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Stone Cold Crazy Hit The Lights Seek and Destroy Lenke til kommentar
Dinoph Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Må nesten innrømme at jeg skjønner frustrasjonen dems også Klart de vil se Metallica også! Var jo en bra setlist også, bortsett fra at den manglet "Wherever i may roam" og "Fuel", som er nokså vanlige å spille. Dette blir den første konserten min. Skal den 14.april, og gleder meg VILT!!!! Har ikke vært fan av Metallica mer enn ca. 1 år, men nå er jeg virkelig storfan også! Kjipt jeg ikke ble det tidligere:( Uansett hva de spiller, kommer jeg til å synes det er helt rått. Garantert!!! "No leaf Clover" har jeg veldig lyst til å høre live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå