Heddee Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Rykter om at det er Gojira som er supportband. link Endret 8. mars 2010 av Heddee Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Ser slik ut ja, fett =) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Viss det ryktet stemmer så er jeg i hvertfall happy, Gojira er helt klart meget bra Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hadde vært fett med et opppvarmingsband som sang og lagde liv, i stedet for å growle eller ikke lage liv Endret 8. mars 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Kanskje Trivium skal varme opp? Så får vi en som etterligner james som oppvarming til james. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Kanskje Trivium skal varme opp? Så får vi en som etterligner james som oppvarming til james. Hvor har du dette fra? Hadde i tilfelle vært RÅTT! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Nei bare kom til å tenke på Trivium siden de høres ut som et Metallica coverband til tider Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Kanskje Trivium skal varme opp? Så får vi en som etterligner james som oppvarming til james. Hvor har du dette fra? Hadde i tilfelle vært RÅTT! Han har det fra sin egen hjerne, og det hadde ikke vært noe rått nei. Gojira derimot, det hadde vært rått det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Syns Trivium røsker godt jeg, samme gjelder Gojira Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Både Trivium og Gojira hadde vært mer enn finfint, det! Vel, sett bort fra at Trivium kanskje er tidenes verste live-band Endret 8. mars 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Deilig å se at Nightmare endelig har kommet tilbake på setlista! Håper den kommer med i Oslo! Endret 9. mars 2010 av Marbash Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Håper det selv, faen så fet den er live!! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Nightmare blir nok spilt på en av kveldene i det minste. Kongelåt. "These 5 fans have been taking turns waiting in line for the past 19 days, and they are the first to get in" Herregud. Rått. James ser forøvrig ut som om han er i 30 årene i Meet & Greet videoen. Endret 9. mars 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Com9nqN2nBk Anbefaler deg å registrere deg på metontour.com likevel. Er gratis. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 HI og med at Volbeat ikke har booket noe mellom mars og mai/juni, så håper jeg at dem skal varme opp i Oslo.. Fantastisk bra musikk! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Creeping Death For Whom The Bell Tolls Fuel Harvester Of Sorrow Fade To Black That Was Just Your Life The End Of The Line Sad But True Cyanide All Nightmare Long One Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Helpless Whiplash Seek and Destroy Dette er og blir snasen setlist! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Den var faktisk veldig awesome. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) 34 dager igjen folkens btw oppdatering i samlinga mi cd ride the lightning and justice for all the black album load reload death magnetic dvd live sh*t: binge and purge metallica in america some kind of monster cliff'em all the collection just keeps growing. folk lurer på hvorfor jeg gidder å kjøpe musikk Endret 10. mars 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
freddy7 Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Håper virkelig at de spiller disse låtene: The day that never comes All nightmare long 2 kanonlåter ifra Death magnetic! The day that never comes er jo en av de aller aller beste låtene de noensinne har lagd!! Og så vil jeg ha disse låtene siden de ikke ble spilt på Valle hovin 2007: For whom the bell tolls (kanskje min favorittlåt av Metallica, var utrolig skuffa da de ikke spilte denne sist) Blackend Harvester of sorrow Unforgiven Motorbreath Hva mener folket om disse sangene og sjansen for å få hørt dem? Og så må jeg bare tilføye at jeg håper av hele mitt hjerte at Volbeat blir oppvarmingsband!! Gojira som det var linket til her i tråden har jeg faktisk aldri hørt på, men må jo sjekke de ut litt hvis ryktene stemmer :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå