SpencerReid Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Har jo vurdert å ta en telefon Men det er forbanna kjipt, og generalprøven er jo bare en siste gjennomkjøring uansett liksom.. bør jo sitte før den tid Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Det gjorde ikke vår, haha. Men generalprøva var ikke såå big deal. Vi hadde en syk på en sketsj, var bare at en fyr stod med manus og leste fyrens linjer. Så si du er syk ene dagen! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Haha, det hadde kanskje funket hvis ikke jeg allerede hadde lagd et spetakkel angående konserten og tidspunktet Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Føler med deg, den der er forbanna kjip. Gjør alt du kan for å dra på konserten. Foreslår at du prøver Matsemann sitt forslag og si at du er veldig syk og ikke kan komme. Om du har sitteplass kan du jo tilfeldigvis knekke foten. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Haha, gjøre som i Malcolm eller hva det het, og knekke foten med vilje? Haha, da vil man veldig på en konsert. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Angrer så forferdelig på at jeg ikke valgte tradisjonelt særemne Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, men jeg tror nok du bare må leve med det, med mindre mange her er veldig enig med deg. Forøvrig så spiller gutta i dag også, så i morgen tidlig så kan vi slenge ut setlisten her. De starter vel nesten garantert med Creep som så vanlig i 2010, og Bellz eller noe lignende etter. Noen som vet om de kun har utendørskonserter helt frem til de kommer til Norge? Anyone? Haakon? Innendørs 8. mars i Panama City, men rekna med det blir "utandørsopplegg". Dvs ikkje in-the-round-scene. Showet skulle vel opprinneleg vere utandørs, men vart flytta inn pga vêret og dårlig billettsalg. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Forøvrig så spiller gutta i dag også, så i morgen tidlig så kan vi slenge ut setlisten her. De starter vel nesten garantert med Creep som så vanlig i 2010, og Bellz eller noe lignende etter. Noen som vet om de kun har utendørskonserter helt frem til de kommer til Norge? Anyone? Haakon? De har igjen 5 konserter før de tar seg en snau måneds pause: 3/7/2010 San Jose, Costa Rica 3/8/2010 Panama City, Panama 3/10/2010 Bogota, Colombia 3/12/2010 Caracas, Venezuela 3/14/2010 San Juan, Puerto Rico Alle er utendørs med unntak av konserten i Panama, som ble flyttet innendørs for 3 dager siden, grunnet frykt for regn og faenskap de ikke selv kan kontrollere, og konserten i Puerto Rico. Men selv med konserter innendørs i dette året HAR de spilt en setlist de kunne ha spilt utendørs (noe de ikke gjorde innendørs i fjor). Det er bare konserten i Cordoba som (hittil) har vært innendørs i år. Og der spilte de en lignende setlist de spilte på utendørs-konserter i fjor (Sonisphere osv), med typiske trekk som Creeping Death, Blackened eller Battery som åpningslåt. Jeg håper for guds skyld at de holder seg til det oppsettet når de skal spille i Telenor Arena om en drøy måned og, men hvem vet. Konserten i Cordoba var ikke "in-the-round" (scene i midten slik det var i Spektrum i fjor, og skal være i Telenor Arena i år), og det kan være derfor setlisten ble slik den ble, i typisk "utendørs-format". Det kan også ha noe å gjøre med at det er 11 år siden sist de spilte i Sør-Amerika. Endret 7. mars 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Regner med at de endrer en del på setlisten uansett. Ser gjerne noen Load/Reload låter blir blandet litt inn i setlisten nå. Outlaw Torn er en våt drøm. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Outlaw Torn, ja.... Å herregud det hadde vært deilig. For en sang! Riktignok ikke fra samme album, men jeg tror at vi får Straw på en av dagene, og det hadde også vært utrolig deilig! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Spilles Ecstasy of gold på konsertene? Hver gang? *vil høre* Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Den spilles som intro (på bånd) i en helt mørk sal før gutta kommer på scenen ja. De har kun spilt den (fysisk) en gang live og det var i Køben i sommer. Outlaw er undervurdert av mange. Kongelåt. Slutten der får meg alltid til å headbange som faen.^^ Lenke til kommentar
Penance Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Takk for svar! Åh, det kommer til å bli magisk, selv om de ikke spiller selv! Gleder meg veldig nå, kjenner jeg! Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Setlista fra søndagen Creeping Death For Whom The Bell Tolls Wherever I May Roam Ride The Lightning Fade To Black That Was Just Your Life The End Of The Line Sad But True Broken, Beat, and Scarred Cyanide One Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Stone Cold Crazy Battery Seek and Destroy Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Konserten den 14. mars er vel også en innendørs i Puerto Rico? http://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Miguel_Agrelot_Coliseum Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Det blir uansett spennende, både setlist og oppvarmingsband. Det som er moro er at vi blir første stopp på turneen, så vi aner ingenting før vi får hyggelig kveld i gymsalen til Stabæk! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Konserten den 14. mars er vel også en innendørs i Puerto Rico? http://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Miguel_Agrelot_Coliseum Ja, det var det jeg skrev og. .. Alle er utendørs med unntak av konserten i Panama, som ble flyttet innendørs for 3 dager siden, grunnet frykt for regn og faenskap de ikke selv kan kontrollere, og konserten i Puerto Rico. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Konserten i Cordoba var ikke "in-the-round" (scene i midten slik det var i Spektrum i fjor, og skal være i Telenor Arena i år)[...] Vet vi dette? Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) "Som sist (juni og juli i år) vil den runde scenen stå i midten omringet av publikum på alle kanter. Dette gjør at konsertfølelsen blir mer intim for publikum." Sitat pressemelding frå LiveNation. For min del håpar eg på vanlig scene, men blir nok vanlig World Magnetic innandørsopplegg... linkylink Endret 8. mars 2010 av Heddee Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Det betyr ikke at de går tilbake til "standard plaaylist" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå