gard. Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Fantastiske bra set-lister i det siste! Blackened SKAL jeg ha den 14. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Da satser vi på Battery den 13 da. Føler meg veldig sikker på at vi får Blackened på en av dagene. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Ikke glem hitlåtens historie på SVT1 i kveld, kl 2220: http://svt.se/2.122596/hitlatens_historia Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Har desverre ikke kanalen. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Skal funke å kunne se programmet på nettsiden dems etter det har blitt sendt på TV. Jeg skal hverfall se om jeg kan prøve å få med meg hele serien. Virker som et spennende programsegment. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Direktelink til programmet. Definitivt verdt å se på! Endret 7. mars 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Takker for linken! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Det er riffet som varmer opp bassenget Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Mye bra setlister!! Høyeste ønsket mitt for konserten er Blackened. Hadde også vært konge om de iallefall spilte enten creaping death eller bells! Lenke til kommentar
jameshetfield- Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Mye bra setlister!! Høyeste ønsket mitt for konserten er Blackened. Hadde også vært konge om de iallefall spilte enten creaping death eller bells! Jeg håper de drar igang med Creeping Death hadde vært konge! Nå er det snart bare en måned igjen, kjenner det begynner å nærme seg nå ja Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Takk for linken. Virkelig verdt en halvtime av søndagen det der. Endret 7. mars 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Takk for linken. Virkelig verdt en halvtime av søndagen det der. Hvis du likte den så tror jeg denne kanskje vil falle i smak, mye av det samme men de går igjennom hele The Black Album. Classic Albums: Metallica - The Black Album Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Takk Manx, men jeg har allerede sett den. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Kan ikke generell diskusjon om Metallica taes der det skal taes? Altså her. Så kan vi som skal på konserten og ikke er så interessert i alt annet rundt sleppe å lese side opp og ned. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Synes det er like greit å ha det her jeg. Litt diverse Metallica snakk hører med i konsert-tråden, da det er en del av greia med å glede seg til konserten. Om du ikke vil lese alt annet her så er det jo bare å la være å klikke seg inn her. For denne tråden faller flere hakk i kvalitet om vi kutter ut alt snakk utenom disse to konsertene. Mener jeg da. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Vel, det eneste jeg bryr meg om frem til konserten er oppvarmingsbandet og setlister de spiller på andre konserter. Så jeg er interessert i å lese en del, men veldig mye jeg ikke vil. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Ja, men jeg tror nok du bare må leve med det, med mindre mange her er veldig enig med deg. Forøvrig så spiller gutta i dag også, så i morgen tidlig så kan vi slenge ut setlisten her. De starter vel nesten garantert med Creep som så vanlig i 2010, og Bellz eller noe lignende etter. Noen som vet om de kun har utendørskonserter helt frem til de kommer til Norge? Anyone? Haakon? Endret 7. mars 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg er så heldig at jeg har billett til begge konsertene, og skolerevy akkurat de samme datoene. Den første konserten har jeg generalprøve, så den har jeg tenkt til å gå på. Den siste har jeg ikke sjans. Nå får jeg høre at jeg må møte på generalprøven uansett også, hvis ikke stryker jeg på særemnet (som er revyen). Hva faen skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 For meg blir nok revy>konsert. Rett og slett fordi revy er en engangsmulighet som bant trinnet vårt veldig sammen. Men kjip situasjon, ja. Jeg ville bedt Metallica flytte konserten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå