osse-mon waits for alice Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Konserten i Monterrey i går: Creeping Death Fuel The Thing That Should Not Be The Shortest Straw Welcome Home (Sanitarium) That Was Just Your Life The End Of The Line Sad But True Cyanide My Apocalypse One Master Of Puppets Damage, Inc. Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Am I Evil? Motorbreath Seek and Destroy Fler enn jeg som håper gutta er på "kosesegmasse"-tour? Thing er det eneste jeg mangler for å ha hørt hele puppets live!!! Det er også noe med å høre creeping death som førstespor Jeg legger merke til at de ikke har med BBS på denne set-listen.. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Har de ikke bare 34 planlagte konserter i 2010? Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Heftig setlist! The Shortest Straw, Damage Inc og Am I Evil? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Wow! Damage, Inc. og The Thing That Should Not Be!! Noe sånt skulle vi jammen ha fått i Oslo og. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Wow! Damage, Inc. og The Thing That Should Not Be!! Noe sånt skulle vi jammen ha fått i Oslo og. Heftig setlist det der ja. Jeg tror nok også at vi kan se frem til noe spesielt i Oslo i April også, i og med at det er oppstartet på en ny "leg" på turneen. Men, jeg kanhar kanskje en liten følelse på at de som skal de 14. får en litt "bedre" setlist pga at da er det ikke den første konserten på "en god stund". Litt vanskelig å forklare. Men som jeg leste i et intervju et sted, at gutta som regel spiller færre "vanskelige" sanger tidlig i uka (etter en pause), eller i starten av en turné. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Det er då ein skal kjøre safe, og få med seg begge to! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) syns dere det er ille at man laster ned sangene til Metallica når man har/ holder på å skaffe alle albumene deres? Laste ned pga Ipod o. l Endret 4. mars 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Nei. Jeg har brukt ganske mange tusen på Metallica-relaterte greier så jeg laster bare i vei. Har alt av album omtrent i FLAC også. Mye bedre lydkvalitet. Ligger på rundt 1000 kbps, hvor mp3 ligger på maks 320 ca. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Er det kommet noen avklaring på oppvarmingsband-situasjonen? Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Nei, ikkje foreløpig Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Håper litt på kun Metallica Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg håper på Volbeat, men det er vel i overkant optimistisk... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Kvifor? Lengre sett, dermed flere gamle (og nye) godbiter antageligvis! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Kvifor? Lengre sett, dermed flere gamle (og nye) godbiter antageligvis! Det og mindre dødtid mellom band Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Joda, hadde det berre vore mulig så...men det er det nok ikkje. Difor håpar eg på to supportband som eg likar. Metallica har ikkje spelt meir enn 18 låtar pr konsert på mange, mange år. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Det er lov å håpe da! 3 timer med Metallica hadde vært konge! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Damage inc. fikk vi i bergen, men jeg hører gjerne på den igjen Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Da var årets T-skjorte endelig ankommet Pics or it didn't happen: Foran Bak Closeup bak (/mobilkamera) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Rå den, akkurat som setlista i går. Creeping Death For Whom The Bell Tolls (short generator fix break) For Whom The Bell Tolls Fuel Harvester Of Sorrow Fade To Black That Was Just Your Life The End Of The Line Sad But True Cyanide One Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Last Caress Battery Seek and Destroy Strømmen gikk visst når Bellz ble spilt. Too much metal ble det visst, slik som det sto på metontour.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå