medlem-173043 Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Ooh, har fått Fight fire with fire på hjernen, heldigvis er det en bra sang i forhold til de andre som sniker segg inn i øret. som f. eks rosa helikopter og all annen liste pop -.- Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Fight Fire With Fire er kanskje den Metallica-sangen jeg får oftest på hjernen. Hehe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Så den filmen der for en uke siden, og holdt på å spy av den elendige editen. Snakk om å ødelegge et mesterverk. Min mening Kan jo ikke regne med noe annet, 5-6 minutter med Bells blir vel for mye i en intro til en film Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Life is like a fuse, short and burning fast! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Rå sang det, Metallica frå si beste side Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Oh fuck, jeg elsker Sad But True. Sitter og ser på Cunning Stunts alene på rommet. Så kommer SBT på, og jeg headbanger så hardt at headsettet faller av. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Oh fuck, jeg elsker Sad But True. Sitter og ser på Cunning Stunts alene på rommet. Så kommer SBT på, og jeg headbanger så hardt at headsettet faller av. hehe, kjenner meg igjen der Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Hehe! I dag kom SO WHAT!. Artikkelen om hårfrisyrene til James var ganske morsom lesing. Lenke til kommentar
Spartacus1 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Er det lov å ha med seg et digitalt kamera inn på konserten?? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) får du det gratis når du er i metclub? SO WHAT? altså. Endret 3. mars 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Tja, det står på billetten at det ikke er lov. Det jeg har hørt om det er at de ikke bryr seg så veldig med mindre det er store speilreflekskameraer og lignende. Du skal heller ikke bruke blitz såvidt jeg har forstått. Ellers er det vel ok. Stemmer det, det kommer når man er i MetClub. Endret 3. mars 2010 av Knewt Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 fr vel bli medlem der etter hvert? hva koster det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) 60 USD i året. Jeg ble medlem nå på nyåret. Gleder meg til velkomstgaven kommer. Kan også slenge med at MetClub-forumet er MYE bedre enn f.eks. Metallicabb. Synes jeg, i hvert fall. Endret 3. mars 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Interessant artikkel om BigMick, og sjølve organiseringa av World Magnetic-touren, ôg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Må lese resten senere. Fant ut at de andre reportasjene var veldig lange. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Likar at Through the Never blir spelt. Kul låt, beste på Black Album. Det er Enter Sandman Holier Than Thou er garantert den beste låta på Black Album skiva! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 På ingen måte!!! My Friend of Misery eller Sad But True. Men vi kan vel være enige om å være uenige. Hehe. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Er ikke uening med deg på noen måte Misery er en kanon låt! spesielt for oss som spiller bass Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 The Unforgiven er den beste låta fra den selvtitulerte sorte skiva, med My Friend of Mistery og Through the Never på plassene etter. Fasit Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Vi feirer post nummer 4000 ved å minne om at det er masse metclubinfo i førstepost! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå