Tunky Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Sitter og hører på Kill Em All. Skulle ønske han fortsatt hadde den stemmen. Rå og upolert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Når jeg var inne på Game (bruktspillbutikk) på karl johan idag, satte de plutselig på Kill'em All og skrudde opp lyden. Hørte han ene i kassa sa "ikke skru ned, da!" og skrudde opp igjen litt. Hit the lights, four horsemen, motorbreath..ahh. Godlåtene sine, det. Har helt gitt opp å høre på de nyeste skivene og ender alltid tilbake på 80-talls platene. Ble gående og kikke i hyllene bare for å høre neste låt. Er ikke lett å høre at det er "Nothing Else Matters"-james som vræler ivei der. Endret 28. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Da var Surefireproppene ankommet. De virker meget solide og var behagelige og ha på. Løp og kjøp! Begynner å kjenne meg klar til konsertene nå. Takker for tipset! Edit: Skrivefeil. Endret 28. februar 2010 av mortenandre Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Har handlet inn de selv, etter en Machine Head konsert på Rockefeller for noen uker siden så peip det i øra i tre dager, så da fant jeg ut at jeg kanskje skulle sjekke om de var så bra som mange sa Holdt på å gå for meg i sta når jeg skulle se Zombieland for første gangen, hadde rimelig bra volum og når tittel sekvensen startet så fikk filmen 3 pluss poeng med en gang http://www.youtube.com/watch?v=PE4Zj9s48XQ Edit: På tide å fjerne avstemningen? Må jo scrolle i en evighet for å finne fram jo... Endret 28. februar 2010 av Manx Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 I dag starter gutta på siste konsertrunde før de kommer til Oslo. Blir spennende å se setlisten. Begynner å bli virkelig nærme nå gitt. Er nok trygt å fjerne pollen nå. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Alltid spanande å følge med då ein ny konsertrunde startar Håper dei har funne fram nokon overraskingar - sjølv om eg tvilar... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Har handlet inn de selv, etter en Machine Head konsert på Rockefeller for noen uker siden så peip det i øra i tre dager, så da fant jeg ut at jeg kanskje skulle sjekke om de var så bra som mange sa Holdt på å gå for meg i sta når jeg skulle se Zombieland for første gangen, hadde rimelig bra volum og når tittel sekvensen startet så fikk filmen 3 pluss poeng med en gang http://www.youtube.com/watch?v=PE4Zj9s48XQ Edit: På tide å fjerne avstemningen? Må jo scrolle i en evighet for å finne fram jo... Så den filmen der for en uke siden, og holdt på å spy av den elendige editen. Snakk om å ødelegge et mesterverk. Min mening Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Gårdagens setlist fra Guadalajara: Creeping Death For Whom The Bell Tolls Through The Never The Four Horsemen Fade To Black That Was Just Your Life The End Of The Line Sad But True Broken, Beat and Scarrd The Judas Kiss One Master Of Puppets Battery Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Breadfan Whiplash Seek and Destroy Bare de kutter ut BBS, så blir setlisten flottflott Endret 2. mars 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Og hiver inn Blackened og Outlaw. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Likar at Through the Never blir spelt. Kul låt, beste på Black Album. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Likar at Through the Never blir spelt. Kul låt, beste på Black Album. Det er Enter Sandman Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Through the never er helt grei, det er mange andre bedre spor på skiva Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Misery er nok min favoritt, elsker bassen i den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Oj, ligger flere sider med billetter på finn.no nå..skal kjøpe, skal ikke..hmm. Har ikke billett, da. Helt ned i 2stk ståplass for 585,- faktisk. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Oj, ligger flere sider med billetter på finn.no nå..skal kjøpe, skal ikke..hmm. Har ikke billett, da. Helt ned i 2stk ståplass for 585,- faktisk. Det er nok ikke det det koster for begge to.. Send en mail og hør før du blir glad. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Misery er nok min favoritt, elsker bassen i den. Yeah! Jason skrev den for at den skulle være en instrumental, men james likte den og ville ha tekst på sangen... Den er blitt fredet nå, på samme måte som Anestethia Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Det er synd i grunnen. Skulle likt å se/høre Trujillo spille begge. Jeg er bassist selv og kan litt av begge. Hehe. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Dette blir min første Metallica-konsert. Er ingen blodfan, men føler jeg må få med meg en konsert med Metallica! Gleder meg veldig nå, har ventet altfor lenge allerede, synes jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Sweet. Jeg har vel blitt det man kan kalle en blodfan de(t) siste året/a. Min første konsert her også, selv om jeg har hatt store ønsker om å dra på tidligere konserter. Fikk da ikke lov, men denne gangen bare kjøpte jeg billett uten å spørre noen. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå