Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg var inne på Game (bruktspillbutikk) på karl johan idag, satte de plutselig på Kill'em All og skrudde opp lyden. Hørte han ene i kassa sa "ikke skru ned, da!" og skrudde opp igjen litt. Hit the lights, four horsemen, motorbreath..ahh. Godlåtene sine, det. Har helt gitt opp å høre på de nyeste skivene og ender alltid tilbake på 80-talls platene.

Ble gående og kikke i hyllene bare for å høre neste låt. Er ikke lett å høre at det er "Nothing Else Matters"-james som vræler ivei der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har handlet inn de selv, etter en Machine Head konsert på Rockefeller for noen uker siden så peip det i øra i tre dager, så da fant jeg ut at jeg kanskje skulle sjekke om de var så bra som mange sa :)

Holdt på å gå for meg i sta når jeg skulle se Zombieland for første gangen, hadde rimelig bra volum og når tittel sekvensen startet så fikk filmen 3 pluss poeng med en gang :woot:

http://www.youtube.com/watch?v=PE4Zj9s48XQ

Edit:

På tide å fjerne avstemningen? Må jo scrolle i en evighet for å finne fram jo...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Har handlet inn de selv, etter en Machine Head konsert på Rockefeller for noen uker siden så peip det i øra i tre dager, så da fant jeg ut at jeg kanskje skulle sjekke om de var så bra som mange sa :)

Holdt på å gå for meg i sta når jeg skulle se Zombieland for første gangen, hadde rimelig bra volum og når tittel sekvensen startet så fikk filmen 3 pluss poeng med en gang :woot:

http://www.youtube.com/watch?v=PE4Zj9s48XQ

Edit:

På tide å fjerne avstemningen? Må jo scrolle i en evighet for å finne fram jo...

Så den filmen der for en uke siden, og holdt på å spy av den elendige editen. Snakk om å ødelegge et mesterverk. Min mening :)

Lenke til kommentar

Gårdagens setlist fra Guadalajara:

Creeping Death

For Whom The Bell Tolls

Through The Never

The Four Horsemen

Fade To Black

That Was Just Your Life

The End Of The Line

Sad But True

Broken, Beat and Scarrd

The Judas Kiss

One

Master Of Puppets

Battery

Nothing Else Matters

Enter Sandman

- - - - - - - -

Breadfan

Whiplash

Seek and Destroy

Bare de kutter ut BBS, så blir setlisten flottflott :D

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar

Sweet. Jeg har vel blitt det man kan kalle en blodfan de(t) siste året/a. Min første konsert her også, selv om jeg har hatt store ønsker om å dra på tidligere konserter. Fikk da ikke lov, men denne gangen bare kjøpte jeg billett uten å spørre noen. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...