Jefe Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Here you go. De er veldig gode ja. http://www.armygear.com/products/Surefire-...fender-EP3.html Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Here you go. De er veldig gode ja. http://www.armygear.com/products/Surefire-...fender-EP3.html Skulle til å spørre om det samme, takktakk! Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Da var de bestilt. Tok medium og satser på de passer. Takker for linken Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Medium passer til de fleste folk har jeg hørt og lest. De passet i alle fall til meg.. Endret 16. februar 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg målte faktisk. Og endte opp med å ta medium og de passer perfekt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Det ligger informasjon om øreproppene i førstepost Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Åh, som jeg lo!; Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Hahaha! Han ser mye bedre ut i dag, enn hva han gjør på det siste bilde der da. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=L0CsLefLisE Endret 19. februar 2010 av Marbash Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Den der er rå ja. Sjekk ut når de covrer Stairway to heaven også. Rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Da har man kjøpt somekind of monster hva syns dereom filmen? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Er det nødvendig med ørepropper? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Er det nødvendig med ørepropper? Av erfaring fra forrige Metallica-konsert i Spektrum vil jeg si nei. Da hang høytalerene i taket over oss, og siden jeg sto under rett under dem, fikk jeg ikke lyden rett i trynet heller, så det kommer kanskje an på hvor i salen du befinner deg. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Er det nødvendig med ørepropper? Det beste er å ha ett par tilgjengelig. Da har du mulighet til å dytte dem inn, hvis du synes det blir plagsomt høyt =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Da har man kjøpt somekind of monster hva syns dereom filmen? Jeg likte den veldig godt. Den viser et nedbrutt og slitent Metallica og er veldig interessant gjennom hele filmen Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Da har man kjøpt somekind of monster hva syns dereom filmen? Jeg likte den veldig godt. Den viser et nedbrutt og slitent Metallica og er veldig interessant gjennom hele filmen Phil Towle's sweaters ftw. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Er det nødvendig med ørepropper? Av erfaring fra forrige Metallica-konsert i Spektrum vil jeg si nei. Da hang høytalerene i taket over oss, og siden jeg sto under rett under dem, fikk jeg ikke lyden rett i trynet heller, så det kommer kanskje an på hvor i salen du befinner deg. Det må jo hver enkelt bedømme, men sist ble det vel målt 120dB på Metallica-konserten i Spektrum. Er vel et sted mellom 120 og 130 dB smerteterskelen ligger der selv korte perioder kan forårsake varig skade. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Sier som karen litt over meg, det skader ikke å ha med ørepropper. Skader du hørselen er den skadet permanent. Altså, ha med ørepropper i tilfelle. Det finnes ingen regler for hvor høyt man kan spille på konserter i Norge gjør det vel? Snakka med ei her i forrige uke og hun mente bestemt at det lå på 110 dB eller noe der omkring. Endret 21. februar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Enig. Bestilte akkurat propper sjølv (dei som har vore anbefalt her i tråden). Tar dei med på konsertane, så puttar eg dei nok inn om eg føler det er nødvendig. Berre dumt å øydeleggje hørselen sin i ung alder, om ein kan gjere noko med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå