Marbash Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Håper hvertfall at de kommer til å spille Nightmare den 13. favorittsangen min fra Death Magnetic. Også kan det jo hende at det er plass til noe spesielt også i og med at det er starten for europadelen denne gangen. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 De spilte ikke Whiplash i Bergen. Ok, my bad. Da aukar berre sjansen for å få høre den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Håper dem spiller Enter Sandman og Nothing Else Matters, det er de beste sangene! Lenke til kommentar
jameshetfield- Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 De sangene det nesten hvertfall er 100% sikkert at de spiller er nothing else matters, one og master of puppets også håper jeg de drar igang med creeping death Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Håper hvertfall at de kommer til å spille Nightmare den 13. favorittsangen min fra Death Magnetic. Også kan det jo hende at det er plass til noe spesielt også i og med at det er starten for europadelen denne gangen. Deler denne med deg og andre Nightmare fans. Rett og slett en kongelåt. Se filmen hos Youtube Vedder en tusenlapp på at vi får høre Sandman og NEM. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Har ikke vært på noen, og eier ingen albumer. Så får feilmelding, ikke alle svar avgitt... mangler INGEN på albumer muligens. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Det er fire låter vi garantert får høre: Nothing else matters (rett etter Kirks doodle #2) Enter Sandman Master of Puppets Seek and destroy (avslutningslåta på alle konserter de siste X årene) Endret 15. februar 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) + Sad But True og One. (og Life + Line) Endret 15. februar 2010 av Heddee Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Blir innmari rått med alle badeballene i Telenor Arena under Seek And Destroy. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Blir innmari rått med alle badeballene i Telenor Arena under Seek And Destroy. Personlig har eg aldri forstått poenget med badeballar på ein metal-konsert... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Skaper liv og røre. De er i det minste svarte og har metallica-logoen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Synes de er fete jeg. Skaper som sagt liv og røre, + er det fine suvenirer for de som for tak i dem. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Har en badeball fra forrige konsert liggende hjemme Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Vi vet ikke sikkert at det blir badeballer i Telenor Arena, though Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Satser på at det kommer en opp på sitteplassene, i så fall! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Satser på at det kommer en opp på sitteplassene, i så fall! Det kom én opp der jeg satt i Spektrum i fjor, men jævelen foran meg synes det var uhyre morsomt å slå den ned igjen. Hadde lyst til å kaldkvele fyren Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Hadde null problemer med å få tak i både badeballer og plektre i fjor. Da hadde jeg riktignok rail-plass, da. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Blir litt verre å få dem når du sitter, liksom Jeg har Metallica-plektre fra '07 og '08, det er nok for meg Lenke til kommentar
jameshetfield- Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Det er som regel ikke noe problem å fa tak i ball om man har ståplass. Fikk selv tak i både ball og plektere i sommer, utrolig morro å ha plektera er ramma inn og ballen henger i taket, hehe Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Er det noen som har den linken til øreproppene som skulle være så bra? ble nevnt tidligere i diskusjonen her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå